2008-06-09, 09:30
Bannlyst
kim sysslade iaf med droger.

här är citat från honom från en gästbok på helgon, skrivet i februari 2007.

"
narkotikabrott... snuten storma in här.. shit happens .. ska sitta från 1 april typ.. kul o fylla år 5 dagar efter det .."

"haha... inte lätt när man e liten .. hoppas du har kul iallafall. när du kommit hem sitter jag antagligen inne men vi får väl höras när jag kommit ut? blev väl framåt april -08"
Citera
2008-06-10, 16:15
Medlem
Pythia_88s avatar
I det här läget och med de fakta som framkommit om hennes anhöriga verkar det vara ett drogrelaterat försvinnande/självmord/dråp/mord.
Citera
2008-06-10, 16:25
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia_88
I det här läget och med de fakta som framkommit om hennes anhöriga verkar det vara ett drogrelaterat försvinnande/självmord/dråp/mord.

Att hennes plastfarbror brukade droger, och eventuellt dog på grund av detta, tycker jag inte är tillräckligt konkret för att försvinnandet ska betraktas som mest troligt drogrelaterat.
Citera
2008-06-11, 00:21
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Att hennes plastfarbror brukade droger, och eventuellt dog på grund av detta, tycker jag inte är tillräckligt konkret för att försvinnandet ska betraktas som mest troligt drogrelaterat.
Stod plastfarbror henne nära?
Om svar ja så kan man undra om hon hade kontakt med hans vänner.
Detta band är väl ett Allingssåsband och hade hon kontakt med sin plastfarbror så kanske hon lärt känna någon i hans umgänge som har drogproblem.
Citera
2008-06-11, 01:03
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Stod plastfarbror henne nära?
Om svar ja så kan man undra om hon hade kontakt med hans vänner.
Detta band är väl ett Allingssåsband och hade hon kontakt med sin plastfarbror så kanske hon lärt känna någon i hans umgänge som har drogproblem.

Som jag fattat det är hon åtminstone bekant med en av hans vänner.
Citera
2008-06-11, 22:02
Medlem
Pythia_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Som jag fattat det är hon åtminstone bekant med en av hans vänner.

Ja, de har åtminstone en gemensam nämnare .l. L...b... som bor i samma stad i närheten.
Hon kanske finns där?
Citera
2008-06-12, 01:54
Medlem
merlions avatar
På Ns lunarsida svarar hon på 20 personliga frågor. I svaret på fråga elva nämner hon två personer.

"11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Kim och Jimmy."

Deb ene är kanske hennes plastfarbror som dog förra året. Men vem är den andra? Det verkar som dessa två personer var viktiga för henne. Kanske hon hade bestämt träff med Jimmy?
Citera
2008-06-12, 09:21
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av merlion
På Ns lunarsida svarar hon på 20 personliga frågor. I svaret på fråga elva nämner hon två personer.

"11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Kim och Jimmy."

Deb ene är kanske hennes plastfarbror som dog förra året. Men vem är den andra? Det verkar som dessa två personer var viktiga för henne. Kanske hon hade bestämt träff med Jimmy?

Det handlar om redan avlidna personer. Jimmy är också död. Båda verkar ha varit viktiga för henne.
Citera
2008-06-12, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Det handlar om redan avlidna personer. Jimmy är också död. Båda verkar ha varit viktiga för henne.

Då kanske det är dags att "damma av" självmordsteorin igen? Nu tycker jag det är det mest troliga alternativet. Det framkommer inget som pekar på att hon skulle vara vid liv iaf.
Citera
2008-06-12, 11:38
Medlem
Bluebeast72s avatar
Känns som både vi o polisen vänt på varenda sten i fallet. Tyvärr känns det som fallet är dött, dvs inga spaningsuppslag, då hamnar det i olöstas hög o därmed minskar chansen att någonsin få ett svar.

Stackars mor att sitta o våndas med frågorna kring en försvunnen dotter.

Mina tankar går till henne.
Citera
2008-06-12, 11:59
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Känns som både vi o polisen vänt på varenda sten i fallet. Tyvärr känns det som fallet är dött, dvs inga spaningsuppslag, då hamnar det i olöstas hög o därmed minskar chansen att någonsin få ett svar.

Stackars mor att sitta o våndas med frågorna kring en försvunnen dotter.

Mina tankar går till henne.

Ja, risken är att detta blir 2008 års Yasmin Sassi.
Citera
2008-06-12, 15:50
Medlem
Ja, det känns som att detta fall har stagnerat. Å andra sidan har ju såväl motiv som potentiella gärningsmän lyst med sin frånvaro. Det måste vara fruktansvärt tungt för hennes anhöriga att leva i denna ovisshet.

Det är lätt att tro på självmordsteorin. Om så är fallet verkar detta ha skett på en undanskymd plats. I så fall finns det nog chans att några bär- eller svampplockare kan hitta henne framåt sensommaren/hösten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in