Citat:
Ursprungligen postat av Keffoo
Om det nu är PV som är GM(vilket jag tror stenhårt på) så finner jag det väldigt konstigt att polisen inte har fått fram ett erkännande tidigare. Hur mesiga är förhören egentligen? jag kan inte tänka mig att det ska vara alltför svårt att få hennes pojkvän att bryta ihop och erkänna under ett stenhårt förhör som är väldigt psykiskt påfrestning, speciellt med tanke på att det var just hans flickvän...Får hoppas att dom lyckas nu med de nya uppgifterna om bilen.
Det kan INTE vara så svårt!
Vad pratar du om?? har du suttit på djävliga förhör flera timmar av rutinerade krimmare, ta inte ord i munnen som du inte behärskar, det sitter massa häktade, som vissa tillhör Mc värden, eller annat, säger ingenting.
Finns dom som säger att vill ni häkta mig iså fall, så pratar jag endast under rättegången. De flesta garvade pratar endast under rättegången av flera skäl.
Samtidig måste ju polisen ha något att komma med därför släppte dom PV för dom har inte puzzelbiten.
En annar rolig sak OT men skriver det ändå, är att häktet tillhör ej polisen, det tillhör KVS, så du be dom dra åt helvete polisen när dom öppnar dörren, annars får dom bära dig ner, och du säger ingenting.
Tror som jag skrivit att hon är mördat och nedskottad, och att Pv har med saken att göra. ang. detta bråk det skrevs om, föranledde ju inte polisen att ens hålla kvar honom. Så det var inte mkt värt.