2008-06-08, 17:20
Medlem
just_a_girls avatar
Sorry jag läste en artikel om försvunna människor och blandade ihop årtalet på Jimmy, 2004 är så klart rätt.

Nathalies styvpappa har också en bror som dog alldeles för tidigt *** ********** född 1982 dog 2007. Någon som vet hur han dog? Od? På hans väns blogg står det bara att han hittades död. Han var vokalist i bandet Skymning ett tag.
Senast redigerad av just_a_girl 2008-06-08 kl. 17:33.
Citera
2008-06-08, 17:31
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av just_a_girl
Sorry jag läste en artikel om försvunna människor och blandade ihop årtalet på Jimmy, 2004 är så klart rätt.

Nathalies styvpappa har också en bror som dog alldeles för tidigt K** Andreasson född 1982 dog 2007. Någon som vet hur han dog? Od? På hans väns blogg står det bara att han hittades död. Han var vokalist i bandet Sk*mnin* ett tag.

En person som i unga år "hittas död" är väl med största sannolikhet självmord eller överdos.

(Uppmanar dig även att maskera hans namn lite, för att inte locka in hans anhörigas och andras eventuella Googlesökningar.)
Citera
2008-06-08, 17:59
Bannlyst
här har vi kim andreasson som sjöng i bandet skymning och var bror till hennes styvpappa.

http://img390.imageshack.us/img390/285/kimsl0.jpg
Citera
2008-06-08, 18:25
Medlem
merlions avatar
Här är en video från en spelning av Skymning. I kommentarerna, som skrevs för fem månader sedan, till videon konverserar LondonZanessa med trummisen i bandet angående Kim. LondonZanessa berättar att hennes låtsasfarsa Ricky var bror med Kim. Detta fick mig att tro att LondonZanessa var Nathalie Johansen, men går man in på hennes youtubesida så står det att hon var inloggad senast igår. Det här verkar ju väldigt mysko??

http://www.youtube.com/watch?v=N26u4iSkNL8&feature=related
Citera
2008-06-08, 18:35
Medlem
Troians avatar
Jag tror att LondonZanessa är Nathalies lillasyster. Hon skriver "JAG ÄR 10 ÅR" på sin profil, och inläggen verkar vara skrivna av en ung person.

"Alriht But Kim is dead now!Im from sweden hes was my fathers brother R**** A*********!"

"A typ låtsas pappa asså!"

Edit: Japp, LondonZanessa är lillasystern.

Ett annat klipp har hon kommenterat med "She reminds mee of my sister Nathalie Johansen"

http://www.youtube.com/watch?v=46LlANKH9Ow (se kommentar "1 week ago").
Senast redigerad av Troian 2008-06-08 kl. 18:41.
Citera
2008-06-08, 18:43
Medlem
merlions avatar
Ja, du har nog rätt och det förklarar ju saken.

Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag tror att LondonZanessa är Nathalies lillasyster. Hon skriver "JAG ÄR 10 ÅR" på sin profil, och inläggen verkar vara skrivna av en ung person.

"Alriht But Kim is dead now!Im from sweden hes was my fathers brother R**** A*********!"

"A typ låtsas pappa asså!"

Edit: Japp, LondonZanessa är lillasystern.

Ett annat klipp har hon kommenterat med "She reminds mee of my sister Nathalie Johansen"

http://www.youtube.com/watch?v=46LlANKH9Ow (se kommentar "1 week ago").
Citera
2008-06-08, 21:53
Medlem
Citat:

Nathalies styvpappa har också en bror som dog alldeles för tidigt *** ********** född 1982 dog 2007. Någon som vet hur han dog? Od? På hans väns blogg står det bara att han hittades död. Han var vokalist i bandet Skymning ett tag.

Intressant information. Hennes styvfars bror dog förra året i något som kan ha varit ett självmord. Tror att det stod någonstans tidigare i tråden att någon väninna till henne också gick bort för något år sedan, dödsorsaken var det ingen som visste. Två unga personer i hennes omgivning har gått bort nyligen, och något eller båda fallen kan vara självmord. Tycker tyvärr att det ökar risken för att hon också har tagit sitt liv.
Citera
2008-06-08, 22:01
Medlem
merlions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Med risk för att återigen trassla in sig i Mora-syndromet:

Stillborns inloggningar:

Torsdagen den 15:e maj 2008 kl 21:03
Torsdagen den 15:e maj 2008 kl 19:35

19:35 var alltså väldigt i anslutning till när Nathalie loggade in på Alingsåsforumet (19:35:39). Slump? Ja troligtvis.

Stillborn och autobusfahrer, som LondonZanessa pratade med, är samma person. Ännu en tillfällighet kanske.
Citera
2008-06-08, 22:08
Medlem
merlions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daniel_andersso
Intressant information. Hennes styvfars bror dog förra året i något som kan ha varit ett självmord. Tror att det stod någonstans tidigare i tråden att någon väninna till henne också gick bort för något år sedan, dödsorsaken var det ingen som visste. Två unga personer i hennes omgivning har gått bort nyligen, och något eller båda fallen kan vara självmord. Tycker tyvärr att det ökar risken för att hon också har tagit sitt liv.

Ja, fast om hon tagit livet av sig borde man funnit henne. Hon har ju varit försvunnen i mer än tre veckor nu.
Citera
2008-06-08, 22:32
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daniel_andersso

Och, vad jag fattat det, ytterligare en nära anhörig i ung ålder. Men det är möjligen ett missförstånd och kan röra sig om samme person som styvpappans bror. Ska försöka kolla upp det.
Citera
2008-06-09, 00:08
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfc
här har vi kim andreasson som sjöng i bandet skymning och var bror till hennes styvpappa.

http://img390.imageshack.us/img390/285/kimsl0.jpg
Av bilden att dömma så verkar det vara en hårding.
Kan det vara så att umgänget omkring den lilla damen var av denna kalibern med eventuella drogproblem och att hon fallit offer av en för henne "bekant"?
Citera
2008-06-09, 00:29
Bannlyst
inte alls omöjl !

Citat:

han såg ju minst 25 år äldre ut, om man umgås med krimi o knarkare---------kan ju allt hända. =iinte längre lika säk på "pv:s" skuld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in