Citat:
Ursprungligen postat av SeanExile
Kan ingen berätta för mig varför en massa snöat in på drogspår?
Finns ju inte ett spår som pekar åt det hållet. Herregud liksom heroinist och massa andra rena påhitt som skrivs.
Jag säger inte att hon inte snortat affe eller liknande nångång, har hon säkert om hon hängt lite ute i svängen, men det är jävligt långt från det till att vara pundare den saken är klar.
Göteborg ligger på pendeltågsavstånd. I Alingsås finns allt till salu och med god tillgänglighet. Staden är ingen ort typ Arboga där det blir nånslags gated community av bönder liksom.
Jag upprepar mig själv, Alingsås ligger på pendeltågsavtånd från Göteborg och får därför både för och nackdelarna från den staden. Jämför med Nynäshamn om ni bor i Sthlmsområdet.
Jag har hört mig för med samtliga jag känner i Alingsås och ingen har sagt något om att hon ens skall vara i närheten av att knarka eller att hon hängt med det lilla pundargäng som finns i stan.
Det är väl inte så konstigt? Alla teorier är väl lika mycket värd nu eftersom INGEN vet ett skvatt om vad som egentligen har hänt? Det finns ju inget att ta på! Inget som vi vet är varken sant eller falskt! Därför så vill väl alla testa alla teorier för att se om det kan hålla på något sätt? Det är väl inte bara "narkotika/överdos" teorin som flödat här? Jag tror mig sett de flesta teorier i tråden?
Så länge ingen vet något så är alla teorier lika värda. Kommer det fram något ynka bevis eller dylikt som pekar åt något håll så kan man ju gå vidare konkret! Men det finns ju för bövelen inga bevis! Polisen säger själva att de "famlar i mörkret!" Så idag är alla teorier lika sannolika som osannolika!