2008-05-19, 14:06
Medlem
Troians avatar
Att killen inte framträtt i media tycker jag inte säger något alls om hans eventuella skuld.
Citera
2008-05-19, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drömmen
Jag har varit i deras lägenhet, och det finns inte ens chans att hennes kropp skulle kunna ligga gömd där. Tror ni inte att grannarna skulle ha hört något om hon hade blivit dödad?
Han va ute hela natten och leta efter henne, han har varit hos hennes mamma och mormor och pratat med dom.
Självklart fråga man om han har skadat henne.

Jag säger inte att det_är så. Men inte är det omöjligt att t ex strypa någon utan att göra större väsen om sig. Inte heller kan jag tänka mig att bostaden är så minimal att man inte kan stuva in en kropp i en garderob eller dylikt.

Håll med om attd et är jävligt konstigt. Ingen t ex granne har sett henne gå utanför dörren och hon är spårlöst försvunnen utan ytterplagg, pengar eller mobil?
Citera
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Det är mamman som har bett honom att inte prata med pressen!

Ja, och det lär väl vara just av den anledningen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Att killen inte framträtt i media tycker jag inte säger något alls om hans eventuella skuld.

Det är fruktansvärd press att media ska fiska efter minsta lilla.
Mamman ville bespara honom allt som har med media och göra.
Citera
2008-05-19, 14:08
Medlem
Troians avatar
Citat:
Tror ni inte att grannarna skulle ha hört något om hon hade blivit dödad?

Det är inte säkert att man hör att ens granne blir mördad.
Citera
2008-05-19, 14:08
Medlem
Citat:
Jag har varit i deras lägenhet, och det finns inte ens chans att hennes kropp skulle kunna ligga gömd där. Tror ni inte att grannarna skulle ha hört något om hon hade blivit dödad?
Han va ute hela natten och leta efter henne, han har varit hos hennes mamma och mormor och pratat med dom.
Självklart fråga man om han har skadat henne.

Det behöver inte låta så mycket att grannarna skall ha hört det, det behöver inte ha skett i lägenheten heller.

Det är inte heller någon granne eller annat vittne som sett henne lämna lägenheten.

Och om han nu är GM och har hittat på uppdiktade historier till polisen så gör han ju givetvis detsamma till hennes anhöriga.
Citera
2008-05-19, 14:09
Medlem
Troians avatar
Citat:
Det är fruktansvärd press att media ska fiska efter minsta lilla.
Mamman ville bespara honom allt som har med media och göra.

Och det gör hon rätt i.
Citera
2008-05-19, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Jag säger inte att det_är så. Men inte är det omöjligt att t ex strypa någon utan att göra större väsen om sig. Inte heller kan jag tänka mig att bostaden är så minimal att man inte kan stuva in en kropp i en garderob eller dylikt.

Håll med om attd et är jävligt konstigt. Ingen t ex granne har sett henne gå utanför dörren och hon är spårlöst försvunnen utan ytterplagg, pengar eller mobil?

Så du menar att killen är så kall att han låter folk komma hem till dem medans kroppen svalnar i en garderob?

Du tror inte att illuminati sökt upp dem med hjälp av insatsstyrkan och kidnappat henne utanför dörren? Om vi ändå ska försöka täcka alla spår?

Har hon gått till ett vindsförråd och blivit inlåst eller något? Kanske tänkt sig ta en stund och rensa tankarna?
Citera
2008-05-19, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Det behöver inte låta så mycket att grannarna skall ha hört det, det behöver inte ha skett i lägenheten heller.

Det är inte heller någon granne eller annat vittne som sett henne lämna lägenheten.

Och om han nu är GM och har hittat på uppdiktade historier till polisen så gör han ju givetvis detsamma till hennes anhöriga.

Han skulle aldrig skada henne i vilket fall som helst.
Citera
2008-05-19, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis

Mamman har väl varit inne i lägenheten och sagt att hon inte saknar några skor? Antar att hon då varit inne i garderoberna för att se vilka kläder/skor som eventuellt fattades.
Citera
2008-05-19, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daniel_andersso
Mamman har väl varit inne i lägenheten och sagt att hon inte saknar några skor? Antar att hon då varit inne i garderoberna för att se vilka kläder/skor som eventuellt fattades.

Ja hon har varit inne, polisen har varit inne.
Citera
2008-05-19, 14:12
Medlem
Citat:
Han skulle aldrig skada henne i vilket fall som helst.

Jag är ledsen men det kan man aldrig vara säker på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in