2008-05-30, 08:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Entropi84
Om du känner dem personligen får du gärna rekommendera denna tråd för dem. Annars får du gärna försöka svara på alla de frågor som finns om herrarna i tråden, om du sitter på sådan information.

Jag ska absolut inte berätta för dem, det kommer bli min död. Kan svara på frågor men inte mer!
Citera
2008-05-30, 08:24
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdn
G'z up, hoes down säger:
Det ni inte förstår är det att den som sprinder runder detta, gör låtar om det gör om bilder kan ställas inför rätta - grovt förtal.

G'z up, hoes down säger:
Den som har gjort om bilder och skit borde känna obehag av vad som kan hända om jag får tag på dom.

Haha vilken humor! Det börjar med det vanliga förtalsnacket som självklart inte har någon som helst substans, vilket Blaster visade så fint med ett utdrag ur vår kära lagbok. Men det som gör detta roligt är att det ogrundade snacket om "förtal" genast följs upp av ett olaga hot!
Citera
2008-05-30, 08:54
Medlem
Salorms avatar
Citat:
G'z up, hoes down säger:
Och som ni också diskuterar om att han måste haft stånd först
G'z up, hoes down säger:
Förmodligen måste han kommit från ett samlag då från duschen för jag menar vem knullar inte sin brud om man duschar ihopa
fredrik säger:
Är det så det ligger till alltså? tack! nu kan jag äntligen sova

Har man väl idkat älskog med sin kvinna så brukar väl ståndet lägga sig relativt fort? På bilden ser hans penis maxerigerad ut, det är inte ens böj på den. Vad jag försöker säga är att jag inte tror på det där resonemanget.

Och förövrigt är det väldigt otrevligt att gå och duscha med sin tjej när man har besök av vänner. Vad är man för värd då, riktigt dåligt av herrn i fråga.

Killen får komma tillbaks och berätta lite mer för oss med en bättre ton i sina inlägg.
Citera
2008-05-30, 08:58
Medlem
Danj3Ls avatar
Lite svårt att snacka bort att du har en kompis i famnen med hans dick i handen?!?
Kan man inte skicka bilderna till nån tidning?
Citera
2008-05-30, 09:13
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerra
Något litet för forumets filatelister

Skönt att se att en av forumets klassiker vaknat upp ur sin halvdvala!
Och på ett förtjänstfullt sätt dessutom!
En blivande klassiker, helt klart!
Citera
2008-05-30, 09:14
Bannlyst
Som jag misstänkte från början är lyftarna för unga för att frammana den självdistans som krävs för att hantera detta på ett bra sätt. De tror att vi tror att de är bögar, och skrattar åt just detta. Att bilden i sig är komiskt laddad förstår de inte. De har fortfarande alltför mycket tonåring i sig. Antagligen kommer de t.o.m att sluta umgås, detta för att visa omvärlden att de minsann inte är bögar.

Synd att de reagerar på detta vis, då det säkerligen kommer göra saken värre för dem. Hade de istället slagit sig själva på bröstet, för att ha åstadkommit en äkta "viral" bild, hade deras ära hållits intakt.
Citera
2008-05-30, 09:25
Medlem
laserlasses avatar
Tråden blir bara intresantare och intresantare
Citera
2008-05-30, 09:51
Medlem
honken80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Andersen
Scouterna? Horunge.

Och vad som skrivs i lagböcker stämmer inte ordagrant, när du själv blivit dömd för förtal så kan du yttra dig annars kniper du din käft

Har du själv varit med i en offentlig rättegång om förtal, eftersom du uttalar dig o det hela? Vad hände, när föll domen? Vad sade du för att bli fälld? Det är nog lika bra att svara innan någon letar upp handlingarna och postar dem också.

Tycker en mer possitiv anda skall råda istället, vi tror inte att ni är bögar, vi tycker att detta är en helt underbart rolig bild med många infallsvinklar. Ni kommer mest troligt att vinna någon kategori i nästa års flashback awards. Snart kan ni ragga brudar med er kändisstatus, ni visar på bilden en trygghet i er sexualitet som brukar uppskattas. Ni har startat en trend, kväv den inte, snart har vi böglyftsbilder från hela Sverige och då kommer vi att med en tår i ögonen tänka tillbaka på orginalet.

Jag hoppas att inte era polare i helsinborgshoppladat retar er för detta, men det är kanske lika bra att bryta med dem ändå?

Så mindre hota och mer love and peace!
Citera
2008-05-30, 09:57
Medlem
honken80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Och förövrigt är det väldigt otrevligt att gå och duscha med sin tjej när man har besök av vänner. Vad är man för värd då, riktigt dåligt av herrn i fråga.

Äh, han fick ju i uppgift att sitta och dra ut tobak ur en cigarett medan han hörde stönen i badrummet och smuttade på en cider
Citera
2008-05-30, 10:44
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenix85
Kul att få svar på lite frågor. Synd bara att det inte var ett skämtstånd...
Av berättelsen att döma var det mer ett så kallat attackstånd eller ofredarstånd. Men det ligger inte lika bra i munnen som skämtstånd. Ordet alltså, inte själva ståndet.

Själv blev jag så inspirerad av hoten om vad som kommer hända om man lägger upp bilder, så jag ska nog svänga ihop något eget bidrag ikväll.
Citera
2008-05-30, 11:00
Medlem
ubersantas avatar
Flygaren kom ut ur duschen?

Varför har har då flygaren kalsonger på sig om han gick runt och svängde på den lilla rödingen, och varför är lyftaren topless?
Citera
2008-05-30, 11:17
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
G'z up, hoes down säger:
Men i vilket fall som helst
G'z up, hoes down säger:
Personen som fotar är sebastians brud
G'z up, hoes down säger:
och anledningen till att det blev sådär är att han kom ut ur duschen med henne och svängde med kuken
G'z up, hoes down säger:
jag blev förbannad på honom och sa att tog han inte bort den så skulle han få ont på alla möjliga vis
G'z up, hoes down säger:
så jag försökte slå till den lilla röda jävlen
G'z up, hoes down säger:
men det fingerade inte så jag fick fatt i den och lufte upp han så det skulle kännas och då tar hans flickvän bild
G'z up, hoes down säger:
Och som ni också diskuterar om att han måste haft stånd först
G'z up, hoes down säger:
Förmodligen måste han kommit från ett samlag då från duschen för jag menar vem knullar inte sin brud om man duschar ihopa

Haahaahaa!

Jasså Jonatan blev förbannad på sin kompis och gjorde därför böglyftet

Nejdu Jonte. Den "Han snubblade och landade med kuken i min hand samtidigt som jag just skulle lyfta en annan grej och sebastians flickvän råkade ta kort"-gubben gick inte.

Jag har bara en fråga. Hur fan kan ni lägga ut den här bilden på Internet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in