2008-05-30, 01:10
Medlem
Lucifiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dullboy

Att sen bli fly förbannad över att folk skrattar och gottar sig åt hela
spektaklet är ju nästan roligare än själva bilden.

Jag håller helt med. Sen hade jag hållt lite "hårdare" i bilderna så att säga.
Citera
2008-05-30, 01:16
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Andersen
Med den klitoris du förmodligen ligger inne med borde det inte vara något problem din feta hora.

Svarar inte på mer nu, tänker inte lägga ner mer tid på det, have fun!

Citat:
Scouterna? Horunge.

Och vad som skrivs i lagböcker stämmer inte ordagrant, när du själv blivit dömd för förtal så kan du yttra dig annars kniper du din käft

Välkommen till forumet, Mr Andersen. Om det inte är för mycket begärt vore det trevligt om du använde en aning färre invektiv i dina inlägg, emedan detta språkbruk i förlängningen kan leda till tillsägelser och varningar.

/ Moderator i Humor

Citat:
1.08. Grova personangrepp, trakasserier och hot är förbjudet

Grova personangrepp riktade mot andra användare är förbjudet, liksom trakasserier, hot eller förtäckta hot. Detta gäller både i inlägg och PM och kan leda till avstängning.

Att använda nedsättande uttryck i debatten framställer möjligen skribenten som en sämre debattör, men är tillåtet. Upprepade personangrepp som inte räknas till grova kan tillsammans resultera i en tillsägelse eller varning.
Citera
2008-05-30, 01:23
Medlem
Blasters avatar
Citat:
Scouterna? Horunge.

Och vad som skrivs i lagböcker stämmer inte ordagrant, när du själv blivit dömd för förtal så kan du yttra dig annars kniper du din käft

Min mamma jobbar på försäkringkasan och inte som hora, FÖRTAL!

Ska se om jag hänger med här nu, man måste ha blvit dömd för förtal för att få yttra sig om det? Vad vet du om vad jag har för domar, eller vad jag har dömt ut..

Jag förstår att du är upprörd, men du måste ju inse att det kan anses avvika lite från det normala att greppa din väns erigerade penis och lyfta upp honom när han kom ur duschen. Sen att några människor på ett internetforum finner detta väldigt humoristiskt borde du ju förstå..
Senast redigerad av Blaster 2008-05-30 kl. 01:27.
Citera
2008-05-30, 01:27
Medlem
Gerras avatar
Något litet för forumets filatelister
Citera
2008-05-30, 01:31
Medlem
cloudconnecteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerra

oerhört bra jobbat.
Citera
2008-05-30, 01:31
Medlem
avans avatar
Citat:

Hahaha så jävla skön, fyfan vilken effekt denna bilden har fått, så jävla roligt va! Jag tror inte att de ens i sin vildaste fantasi kunde föreställt sig denna uppmärksamheten, över 100.000 pers har nu sett denna bilden, det är ju fler än vad vissa tv-program har i tittare, så jävla coolt
Citera
2008-05-30, 01:37
Medlem
Dadans avatar
Rolig tråd. Men nu tycker jag bara synd om grabbarna. Det här kommer dom alltid få höra.
Citera
2008-05-30, 01:38
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Fantastiskt bra jobb!
Citera
2008-05-30, 01:40
Medlem
dullboys avatar
Vi måste bli bättre på att sprida böglyftsläran i världen anser jag.
Det här är en diamant som är slagkraftig nog att att höjas till skyn
och kultförklaras på nätet för all framtid världen över.

Vilka stora forum finns det därute som skulle älska att få vetskap om den?

Världen förtjänar att se och le åt detta.

Och allt började här.. på gamla goda flashback <3
Citera
2008-05-30, 01:52
Medlem
countingcrowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dadan
Rolig tråd. Men nu tycker jag bara synd om grabbarna. Det här kommer dom alltid få höra.

Vi hyllar dessa grabbar och vad får vi tillbaka, tomma hot! Tycker inte alls synd om WT#1 och WT#2. Jag skulle gärna tagit Anderssons plats

EDIT: Tråden kanske borde låsas snart dock, då de flesta frågor blivit besvarade
Senast redigerad av countingcrows 2008-05-30 kl. 01:55.
Citera
2008-05-30, 06:15
Medlem
King_Helixs avatar
Hmm...lite tråkig respons från Mr. Andersen.
Som betraktare av hela spektaklet så börjar man ju så här i (slutet(eller?) av tråden begrunda hur man själv skulle bemöta det hela på bästa sätt.

Bästa sätt tycker jag hade varit att hålla god & positiv ton, och suga åt sig av den all hyllning o ära fb-medlemmarna trots allt har givit.

Håller man en god ton och spelar med så kommer snart alla frågor vara besvarade, och tråden kommer till slut dö ut, och man kan då gå ur det hela med hedern i behåll.

Att ge den respons Mr. Andersen visat prov på här kommer bara att ge syre till glöden, och snart brinner tråden som aldrig förr...fast åt annat håll, och med annan inriktning. Gliringar och slagord kommer hagla åt bägge håll....detta är ju FB..lol. Tråden kommer till slut låsas.(may god forbid).

FB har varit riktigt snälla mot er grabbar (jämför med andra trådar/ämnen...lol), och tagit till sig hela grejen som rolig.
Whats done cant be undone....så gilla läget och ge oss resten av denna historia. Kan förstå om det hela blivit lite "väl" hypat...men vaffan, kul grej o ingen tar illa vid sig (vad vi vet), utom ni själva då kanske, men det är ju ändå igång, så "go all the way" vettja.
Citera
2008-05-30, 08:11
Medlem
Kuggarns avatar
Varför skall han vara så arg för?

Mycket tråkigt. Vi skulle ju kunna vara elaka.

Hans respons säger nog en hel del om vilken typ av filur han är...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in