Citat:
Ursprungligen postat av dullboy
Då jag funderat mycket över om det är är
ett beteende som helsingborgkampanjen helhjärtat
stödjer eller rent av tränar upp sina medlemmar i
så tog jag mig friheten att maila dom och höra efter.
Återkommer med svar.
Wow! Du är en bättre man än vad jag är! Själv låter jag mina lättformliga fördomar guida mig helt och fullt när det handlar om sådana här herrgrupperingar. Efter
den här tråden och GP:s skriverier som länkas till däri så blev jag helt övertygad om att MC-gäng med staket utan undantag ägnar sig åt – och uppmuntrar till – ohyfsat tapesex mellan skäggiga män. Skinnvästen har efter den tråden bara haft en enda innebörd för mig, och jag kan inte se en man i skinnväst utan att le en smula åt alla de amorösa äventyr han förmodligen varit med om.
Lyftarens reaktion väcker mer än bara misstanke hos mig. Som många andra här så såg jag bilden som lite skön "male bonding" utan några homokänslor ö.h.t. Bara två unga grabbar som är helt säkra i sin sexualitet kunde liksom producera en sådan bild och lägga ut den på nätet. Men sen när lirarna börjar knorra om att de minsann inte är bögar, och sedan fyller på med hot...
Nä, när det ska behöva påpekas att böglyftet inte skedde bögar emellan så är fanimig hela nazismen homosexuell i min bok. En övertygelse som stärks av det andra aktuella fallet med
Mikael Andersson mördare. Där har det framkommit ett mycket tydligt samband mellan herrsex och nazism
Helsingborgskampanjen får jobba hårt på sitt svar för att jag ska bli övertygad om att samtliga medlemmar inte i huvudsak ägnar sig åt enkönade anilinguståg och koprofila knytkalas