2008-05-30, 11:22
Medlem
dullboys avatar
Då jag funderat mycket över om det är är
ett beteende som helsingborgkampanjen helhjärtat
stödjer eller rent av tränar upp sina medlemmar i
så tog jag mig friheten att maila dom och höra efter.

Återkommer med svar.
Citera
2008-05-30, 11:32
Medlem
ubersantas avatar
Här är min:
http://i31.tinypic.com/lvby8.jpg
Citera
2008-05-30, 11:33
Medlem
apgujeongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
"Han snubblade och landade med kuken i min hand samtidigt som jag just skulle lyfta en annan grej och sebastians flickvän råkade ta kort"

Kom igen! Vem har inte råkat ut för det!?
Citera
2008-05-30, 11:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dullboy

Återkommer med svar.

Oooh, det blir intressant!

Dem kanske i hemlighet utbildar någon sorts böglyft armé?
Citera
2008-05-30, 11:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gerra
För att visa hur ångerfull jag är för den där bilden där jag klippte in oskyldigt folk på en tysk bastuklubb så har jag fixat en kompensatorisk bildtext till heterolyftet. Hoppas att det känns bättre med den här

Du som skickade ett mail till Helsingborgskampanjen borde bifoga den här bilden, som för att visa vilka rykten som sprids om dem!
Citera
2008-05-30, 12:01
Medlem
dullboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rentokiller
Oooh, det blir intressant!

Dem kanske i hemlighet utbildar någon sorts böglyft armé?

Javisst..

Nu lyfter vi upp varenda bög och kastar ut dom ur sverige.

Bokstavligt talat

Den slutgiltiga rensningen.
Citera
2008-05-30, 12:07
Medlem
Gerras avatar
Citat:

Återkommer med svar.
Wow! Du är en bättre man än vad jag är! Själv låter jag mina lättformliga fördomar guida mig helt och fullt när det handlar om sådana här herrgrupperingar. Efter den här tråden och GP:s skriverier som länkas till däri så blev jag helt övertygad om att MC-gäng med staket utan undantag ägnar sig åt – och uppmuntrar till – ohyfsat tapesex mellan skäggiga män. Skinnvästen har efter den tråden bara haft en enda innebörd för mig, och jag kan inte se en man i skinnväst utan att le en smula åt alla de amorösa äventyr han förmodligen varit med om.

Lyftarens reaktion väcker mer än bara misstanke hos mig. Som många andra här så såg jag bilden som lite skön "male bonding" utan några homokänslor ö.h.t. Bara två unga grabbar som är helt säkra i sin sexualitet kunde liksom producera en sådan bild och lägga ut den på nätet. Men sen när lirarna börjar knorra om att de minsann inte är bögar, och sedan fyller på med hot...

Nä, när det ska behöva påpekas att böglyftet inte skedde bögar emellan så är fanimig hela nazismen homosexuell i min bok. En övertygelse som stärks av det andra aktuella fallet med Mikael Andersson mördare. Där har det framkommit ett mycket tydligt samband mellan herrsex och nazism

Helsingborgskampanjen får jobba hårt på sitt svar för att jag ska bli övertygad om att samtliga medlemmar inte i huvudsak ägnar sig åt enkönade anilinguståg och koprofila knytkalas
Citera
2008-05-30, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Entropi84
Nyregistrarad användare med inblick i dessa herrars liv, nu börjar det arta sig.

Ville bara klargöra att jag är tjej, går på samma skola som sebastian och jonatan.
Citera
2008-05-30, 12:41
Medlem
dullboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patakyn
Ville bara klargöra att jag är tjej, går på samma skola som sebastian och jonatan.

Nu måste du skvallra lite när du sitter i en sådan
guldsits som du gör.

Vad är det för typer enligt dig?

Hur går pratet på skolan?

Etc etc etc..
Citera
2008-05-30, 12:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
"Han snubblade och landade med kuken i min hand samtidigt som jag just skulle lyfta en annan grej och sebastians flickvän råkade ta kort"

Enligt en kille på skolan ska det ha varit Jonatans flickvän som tagit fotot och när de sedan gjorde slut laddade hon upp bilden på nätet. Ingen aning om det är sant men jag tror inte att Sebastians flickvän skulle göra något sånt. De är ju fortfarande tillsammans..
Citera
2008-05-30, 12:45
Bannlyst
Citat:
Nu måste du skvallra lite när du sitter i en sådan
guldsits som du gör.

Vad är det för typer enligt dig?

Hur går pratet på skolan?

"Guldsits".. Ja, så kanske man kan kalla det. De gör mycket skit, kan inte specifiera mig men så är det. Skolan pratar väl inte så mycket om det.
Citera
2008-05-30, 12:45
Medlem
Citat:
Enligt en kille på skolan ska det ha varit Jonatans flickvän som tagit fotot och när de sedan gjorde slut laddade hon upp bilden på nätet.

haha... herregud vilken bajsmacka!
Senast redigerad av Udo 2008-05-30 kl. 12:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in