Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-05-18, 11:11
  #1
Medlem
ap3s avatar
Jag har sett denna bögbild vid ett par tillfällen
http://data.fuskbugg.se/skalman01/1208298696324.jpg

Jag vill nu diskutera mer kring historien runt denna bild. Vilka är personerna? Är det ett kärlekspar? Är bilden sexuellt laddad, vankas det sodomi? Vem står bakom kameran!? Vad hände efter bilden togs?
Citera
2008-05-18, 11:18
  #2
Medlem
bruschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ap3
Jag har sett denna bögbild vid ett par tillfällen
http://data.fuskbugg.se/skalman01/1208298696324.jpg

Jag vill nu diskutera mer kring historien runt denna bild. Vilka är personerna? Är det ett kärlekspar? Är bilden sexuellt laddad, vankas det sodomi? Vem står bakom kameran!? Vad hände efter bilden togs?

Haha, vad i helvete! Vilken bild. Har aldrig sett den förut.
Jag är också nyfiken. Om man gör en "fördomsanalys" av den så känns det som att killarna mycket väl kan vara från Sverige, eller vet du annorlunda?
Citera
2008-05-18, 11:21
  #3
Medlem
Congomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruschen
Haha, vad i helvete! Vilken bild. Har aldrig sett den förut.
Jag är också nyfiken. Om man gör en "fördomsanalys" av den så känns det som att killarna mycket väl kan vara från Sverige, eller vet du annorlunda?

Visst är bilden svensk. Kolla på cider-burken på bordet.
Citera
2008-05-18, 11:21
  #4
Medlem
skgs avatar
Haha, aldrig sett den förut! Stadigt grepp om dasen iallafall!
Citera
2008-05-18, 11:23
  #5
Medlem
bruschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congoman
Visst är bilden svensk. Kolla på cider-burken på bordet.

Du har rätt. Känns ganska studentikos? Ciderburken kan ju dessutom indikera att det är bögar vi har att göra med.
Citera
2008-05-18, 11:26
  #6
Medlem
Big_Bites avatar
Är det bara jag som blir rädd utav blicken som "hållaren" har?
Jag tycker han ser sjukt störd ut.
Självklart är han ju det eftersom han håller en annan karl på det viset men han ser ju för fan ut som en mördare på blicken.
Citera
2008-05-18, 11:32
  #7
Medlem
skgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Bite
Är det bara jag som blir rädd utav blicken som "hållaren" har?
Jag tycker han ser sjukt störd ut.
Självklart är han ju det eftersom han håller en annan karl på det viset men han ser ju för fan ut som en mördare på blicken.

Mjo han ser lite psycho-killer-aktig ut, definitivt!
Citera
2008-05-18, 11:37
  #8
Medlem
Congomans avatar
Det ligger dessutom mer suspekta saker på bordet bakom. En sönderplockad cigarett brukar vara etttecken på det har rökts braj. Dessutom står det ett askfat på bordet. Vilka normalt funtade människor röker vanliga cigg inomhus?
Citera
2008-05-18, 11:40
  #9
Medlem
Balthazaer-s avatar
Har också sett den där bilden cirkulera några veckor nu och alltid förundrats över den. Man kan inte slita blicken från den, den är bara så "fel".

Historien bakom vore väldigt intressant.
Citera
2008-05-18, 11:45
  #10
Avstängd
UnnamedPlayers avatar
Den är rolig som fan.
Citera
2008-05-18, 12:09
  #11
Moderator
impieteers avatar
Intressant bild, helt klart!

Innan den postades på Flashback så hade den tydligen cirkulerat på Fragbite.
http://www.flashback.org/showthread...1#post11011481
Citat:
Ursprungligen postat av HH74
Det är ifrån en tråd(som skapades innan han la upp bilden) på fragbite som corruptinator tog bilden ifrån, troligtvis är det inte han på bilden.

Det är f ö en fyllebild.

Någon som vet mer om det och kanske kan hitta den tråden, även om det inte är ursprunget det heller?
Citera
2008-05-18, 12:09
  #12
Medlem
slabadans avatar
Vad är det för ett jävla bord? Vad föreställer benställningen? Någon som sett detta WT-inspirerade bord tidigare?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback