2009-11-06, 19:04
Medlem
Byfånes avatar
Ursäkta känner mig mentalt sinnesslö, men vad är det för fucking brev, och vars kan man läsa det Stort tack på förhand!

Edit: nevermind i google it
Citera
2009-11-06, 19:04
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielNinoa
Vet en jävla massa om alma. Det kommer.

utmärkt, skönt att se någon som levererar.
vi kan ignorera de andra idioterna som inte tillför utan bara klagar på att man skvallrar i ett skvallerforum.
Citera
2009-11-06, 19:05
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byfåne
Ursäkta känner mig mentalt sinnesslö, men vad är det för fucking brev, och vars kan man läsa det Stort tack på förhand!
https://www.flashback.org/showpost....&postcount=635
Citera
2009-11-06, 19:06
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Hur gör man då om man möts av en felaktig anklagelse som om den får stå oemotsagd offentligt kommer tas för sanning?

Antingen väntar man tills det framkommer av sig själv. Det är ju ingen som påstår något - hon hävdar att det inte förekom någon misshandel, han hävdar det inte heller. Inte heller några grannar har dykt upp och påstått det. Sen finns då de medieuppgifter som rapporterar om de första uppgifterna och dessa har ju kompletterats med att anmälan avskrivits och alla är nöjda och glada. Kvar finns då Flashbackskvaller och detta lär inte motas i grind av något "Öppet brev".

Eller så gör man sig tillgänglig för frågor. Det går naturligtvis att försvara sig utan att lämna ut andra.

Istället väljer han alltså fjortisvägen.
Senast redigerad av SLOB 2009-11-06 kl. 19:09.
Citera
2009-11-06, 19:08
Medlem
BoISarens avatar
Jag har hört, från en normalt sett tillförlitlig källa, att Z brukar be DL att puckla på henne. Det går hon igång på. I det aktuella fallet vägrade DL och då uppstod den här situationen. Inte första gången hon hotar med att polisanmäla heller.
Citera
2009-11-06, 19:09
Medlem
Byfånes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
https://www.flashback.org/showpost....&postcount=635

Känns spontant som att Di Leva talar sanning med tanke på kvinnans ras... Men å andra sidan är han garanterat bra på att manipulera sanningen...
Citera
2009-11-06, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SLOB
Man ska aldrig underskatta gasbildning.

skön kommentar...
Citera
2009-11-06, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
utmärkt, skönt att se någon som levererar.
vi kan ignorera de andra idioterna som inte tillför utan bara klagar på att man skvallrar i ett skvallerforum.

Precis och jag har ställt frågan till källan, det är fredag och vi dricker vår öl, så det kommer när det kommer...
Citera
2009-11-06, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byfåne
Känns spontant som att Di Leva talar sanning med tanke på kvinnans ras... Men å andra sidan är han garanterat bra på att manipulera sanningen...

Kvinnans ras?
Citera
2009-11-06, 19:17
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Jag har hört, från en normalt sett tillförlitlig källa, att Z brukar be DL att puckla på henne. Det går hon igång på. I det aktuella fallet vägrade DL och då uppstod den här situationen. Inte första gången hon hotar med att polisanmäla heller.

Källan är dina egna fantasier - och du ska inte se dom som tillförlitliga.
Citera
2009-11-06, 19:17
Medlem
Byfånes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blärk
Kvinnans ras?

Hon ser mellanöstern aktig ut och med den speciella generaliseringsregeln så implicerar det vissa egenskaper som impulsiv aggressivitet. Men jag haft fel förut
Citera
2009-11-06, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielNinoa
Vet en jävla massa om alma. Det kommer.

Jag har som hastigast träffat Alma en gång, så jag kände henne inte på något vis, men mitt intryck av henne var att hon var lite utflipprad på ett positivt sätt. Glad, lite halvgalen med en stark personlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in