2009-11-05, 11:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av airuf
Men varför envisas med att jämföra dessa tröjor??? Den på Expressens bild har ju röda sömmar, vilket den ni har lyckats rota fram inte har....

Vi pratar om ärmarna på tröjan personen på bilden har under jackan.
Citera
2009-11-05, 11:27
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av airuf
Men varför envisas med att jämföra dessa tröjor??? Den på Expressens bild har ju röda sömmar, vilket den ni har lyckats rota fram inte har....

Han har en jacka ovanför nämnda tröja. Den blåa tröjan matchar, däremot har ingen bild på jackan kommit upp.

Vad som jag tycker är lite konstigt är att inte Aftonslasket har någon artikel än om händelsen. Eller är det bara jag som har missat den?
Citera
2009-11-05, 11:28
Medlem
Byfånes avatar
Di Leva har väll ändå haft envisa "wifebeater" rykten efter sig? Men en slipad affärsman är han säkert, 1,8 miljoner taxeringsår 2008.
Citera
2009-11-05, 11:28
Bannlyst
Bodde ett bra tag i Birkastan i samband med jobb i början av 2000-talet och såg Di Leva nästan varje dag.
Träningsoveralls-jacka var mycket vanligt förekommande.

Det stämmer också till 100% att Di Leva lider av svår svartsjuka och har ett gigantiskt kontrollbehov. Om han gått steget längre och blivit fysiskt våldsam med flickvänner eller sambos finns det garanterat inga uppgifter om.
Citera
2009-11-05, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WarrenDeMartini
Vi pratar om ärmarna på tröjan personen på bilden har under jackan.

Aja, jojo... men ändå!
Citera
2009-11-05, 11:32
Medlem
Vad trött jag blir, DiLeva anser jag vara en skön lirare och jag har alltid tyckt att han förmedlar ett rätt schysst sätt att leva. Men han känns djävligt skyldig i mina ögon. Blir faktiskt riktigt besviken.
Citera
2009-11-05, 11:34
Bannlyst
Har ni inte fått reda på vem det är än?

Skärpning FB, gått över en timme nu
Citera
Medlem
Byfånes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quarthon
Vad trött jag blir, DiLeva anser jag vara en skön lirare och jag har alltid tyckt att han förmedlar ett rätt schysst sätt att leva. Men han känns djävligt skyldig i mina ögon. Blir faktiskt riktigt besviken.

Han är en ulv å fårakläder Nämen, flashbackdomen har inte slagits fast ännu och tills dess är han oskyldigt
Citera
Medlem
Citat:

Hur kan du/ni dömma någon redan?
Hur månmga har inte en blå tröja hema?
Citera
2009-11-05, 11:35
Bannlyst
Ok. Detta talar för Di Leva hittills:

*Bor i Älta, i villa. Expressen skriver "söder om Stockholm", vilket Älta mycket väl kan räknas till. I övrigt uttalar sig Nackapolisen Boström. Älta tillhör Nackapolisens område.

*Möss- och tröjbilder. Tröjan på den blurrade bilden i Exrpessen liknar en tröja Di Leva har på sig på flera bilder. Di Leva har också en mössa som verkar passa med den blurrade bilden.

*Ålder. Både Di Leva och Zinat är något över 40 år. I Expressen beskrivs den folkkära artisten och hans flickvän vara i "40-årsåldern".

*Kommetarer i tråden. Flera har, visserligen utan att kunna uppge källa, pekat ut Di Leva. De säger sig veta.

*Det har tidigare florerat rykten om Di Leva som en kvinnomisshandlare.
Citera
2009-11-05, 11:35
Medlem
Citat:

Jag med. Vad ska nu hända med hans ständiga predikningar om kärlek och respekt?
Citera
2009-11-05, 11:37
Medlem
Laktostolerants avatar
Citat:

Klassisk reaktion från naiva och aningslösa svenskar. Det är ju precis såhär det ser ut bland hustrumisshandlare och de som mördar sina fruar. Det är nästan alltid den man minst anar. Dessa män uppvisar gärna en överdrivet trevlig fasad utåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in