2009-11-06, 19:20
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byfåne
Hon ser mellanöstern aktig ut och med den speciella generaliseringsregeln så implicerar det vissa egenskaper som impulsiv aggressivitet. Men jag haft fel förut

Hon är från Iran.

Di Leva är ju halvspagge ifall man vill dra upp den aspekten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Jag har hört, från en normalt sett tillförlitlig källa, att Z brukar be DL att puckla på henne. Det går hon igång på. I det aktuella fallet vägrade DL och då uppstod den här situationen. Inte första gången hon hotar med att polisanmäla heller.

Att hon är ett komplett psykfall förvånar mig inte det minsta, tvärtom, allt man sett utav henne i tv har skrikit ut just det faktumet...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byfåne
Hon ser mellanöstern aktig ut och med den speciella generaliseringsregeln så implicerar det vissa egenskaper som impulsiv aggressivitet. Men jag haft fel förut

På så vis. Och att Rymdblomman him self är halvitalienare, vad säger det dig, om man nu utgår från din skrangliga generalisering?
Citera
2009-11-06, 19:21
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Att hon är ett komplett psykfall förvånar mig inte det minsta, tvärtom, allt man sett utav henne i tv har skrikit ut just det faktumet...

boisaren bara tramsar sig och hittar på för att han inte har några egna källor att tillgå men ändå vill hävda att Di Leva är oskyldig.
Citera
2009-11-06, 19:23
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Källan är dina egna fantasier - och du ska inte se dom som tillförlitliga.
Nja, jag vet inte det du. Ingen rök utan eld...

Det är heller inte bara en källa som hört dessa rykten. Dom har varit igång sedan Z och DL träffades. Då är dom väl sanna? Är det inte det man säger om rykten som består?

Jag bidrar gärna med skvaller för den som vill ha det. Sitter på mycket smaskig info. Om det finns substans i skvallret spelar väl mindre roll? Det är väl inte det viktigaste? Bara det är smaskigt nog...

Man kan driva detta in absurdum...
Citera
2009-11-06, 19:25
Medlem
...
Senast redigerad av Rock N Roll 2009-11-06 kl. 19:32.
Citera
2009-11-06, 19:26
Medlem
Byfånes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blärk
På så vis. Och att Rymdblomman him self är halvitalienare, vad säger det dig, om man nu utgår från din skrangliga generalisering?

Misstänker att han är jävligt manipulativ, vilket jag också skrev i förra inlägget.
Citera
2009-11-06, 19:26
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
boisaren bara tramsar sig och hittar på för att han inte har några egna källor att tillgå men ändå vill hävda att Di Leva är oskyldig.
Får inte jag komma med skvaller utan att det ska ses som trams? Jag kan säga detsamma om andra skribenter:
DanielNinoa bara tramsar sig och hittar på för att han inte har några egna källor att tillgå men ändå vill hävda att Di Leva är skyldig.

Vill du kanske reda ut vem som får lov att skvallra och vem som inte får skvallra?

Edit:
För min egen skull lämnar jag nu tråden i skvallertanternas våld. Orka...
Senast redigerad av BoISaren 2009-11-06 kl. 19:35.
Citera
2009-11-06, 19:34
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Får inte jag komma med skvaller utan att det ska ses som trams? Jag kan säga detsamma om andra skribenter:
DanielNinoa bara tramsar sig och hittar på för att han inte har några egna källor att tillgå men ändå vill hävda att Di Leva är skyldig.

Vill du kanske reda ut vem som får lov att skvallra och vem som inte får skvallra?

Ja alltså skillnaden är att han inte hittar på för att jävlas med någon annan forumanvändare här. Det du skrev var ju bara för att jävlas, annars hadu du väl skrivit det först av allt, inte efter 10 nonsensinlägg? Om det är sant så hade du naturligtvis börjat med att skriva det. Särskilt då du i tidigare inlägg skrev att du tror TDL är oskyldig, det hade ju varit särskilt relevant att nämna det då.
Citera
2009-11-06, 19:43
Medlem
vinbras avatar
Citat:

Edit:

Tack för att du slutar sprida lögner i tråden. För bara en timme sedan skrev du ju till och med att den enda info du har är hämtad från media, och sedan är du plötsligt hur insatt som helst i deras förhållande:

https://www.flashback.org/showpost....&postcount=735

https://www.flashback.org/showpost....&postcount=750
Senast redigerad av vinbra 2009-11-06 kl. 19:51.
Citera
2009-11-06, 19:46
Medlem
Citat:

Edit:

Men sluta drama queen'a och ge oss skvaller istället!

(Är det alltid så kinkigt på det här forumet?)
Citera
2009-11-06, 19:47
Medlem
Tagelapas avatar
Dagens Aftonblad skriver idag om att ärendet är nedlagt. Men när Zinat fått läsa brevet TdL har lämnat till pressen uttrycker hon följande:

”Kan inte tiga längre”
Expressen läser upp artistens brev för kvinnan, som även hon är känd från underhållningsbranschen.
– Jag blir helt förkrossad när jag hör detta. Jag har skyddat min före detta pojkvän, men nu kan jag inte tiga längre.
– Jag har levt under konstant rädsla de år vi varit tillsammans. Hans kontrollbehov och svartsjuka är enormt.
Vad är din version av vad som hände?
– Av hänsyn till min före detta pojkväns familj vill jag inte i detalj gå in på vad som hände. Vi hade en konflikt och jag blev jätterädd. Det stämmer att jag tog kniven, men det var för att skydda mig. Han är mycket starkare än jag och jag vädjade att han skulle lämna mig i fred, säger kvinnan.
Vill få ett slut
Varför sa du inte det här till polisen?
– Många i min omgivning vet hur jag har haft det de senaste åren. Han har försökt att radera min självkänsla och han har nästan lyckats. Men nu får det vara nog. Jag vill honom inget ont. Jag vill bara få ett slut på det här och få gå vidare.
Har brutit med honom
Vad händer nu?
– Jag har hämtat de saker som jag hade hemma hos honom och jag har brutit med honom.
– Han ville att jag skulle bli hemmafru och ge upp min karriär. Jag har tvingats ställa in massor av jobb på grund av hans svartsjuka. Nu vill jag satsa på mitt arbete och mina barn igen.

Här tar hon ju upp både kontrollbehovet och svartsjukan som vi kunnat läsa om längre tillbaka i tråden.

Citat från Aftonbladet 091106
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in