2011-06-27, 20:54
Medlem
Superstefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deman
jaha så han har bott där?

Det var på statoil jag såg honom. De hyrde nån film och frågade expediten om det fanns ved att köpa. Tänkte att han hade nått sommarhus där.
Jodå, han bodde där fram till för ett år sedan iaf, och han flyttade ut för en sisådär 3-4 år sedan. Minns inte exakt när huset lades ut för försäljning, men tror det var i höstas. Han är ju en sådan man märker av när man möter honom bland hyllorna på Konsum, om man säger så.

Frågar han på Statoil efter ved känns det sannolikt att han skaffat sig något sommarboende i närheten ja. Finns ju faktiskt dessutom ett koloniområde 1-2 kilometer bort (Skrubba). Villan som han sålde är ingen han direkt behöver elda med ved under sommaren..
Citera
2011-06-28, 11:10
Medlem
Hört av en tjej jag känner att han kan vara jävligt påflugen och inte liksom köpa ett nej jag är inte intresserad, lämna mig ifred. Tjejen tyckte han var obehaglig och äcklig och fick dra från festen för att slippa honom. Han var gift vid tillfället.
Citera
2011-06-28, 14:37
Medlem
Rykten om att TDL skulle vara en kvinnomisshandlare har funnits i mååååånga år, långt innan den anmälda misshandeln av Zinat. Om man inte hörde ryktena first hand så kan man alltid gå tillbaka och läsa i tråden.
Citera
2011-07-12, 23:32
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Nu har hon gått och gift sig. Måste bara säga att Zinat är sveriges mest överskattade komiker. Hon är fan inte rolig för fem öre.

Undrar om Di Leva var inbjuden?

http://www.expressen.se/noje/extra/1...an-sa-zinat-ja
Citera
2011-08-08, 11:38
Medlem
Han var tydligen sjukt jävla svartsjuk i alla fall. Tvingade henne att snacka i mobil med högtalaren på....
http://nyheter24.se/noje/kandisar/59...lla-samtal-pa-
Citera
2011-09-22, 15:10
Avstängd
One2Manys avatar
Thomas Di Leva skrev ett mail till mig :D

Det hela inleddes med att jag komenterade ett inlägg angående herr Di Leva på Peace & Loves FB sida.
Jag skrev något i stil med "Hur fan kan man dra dit Thomas Di Leva; alla vet vad han gör med sina flickvänner. Skenheligt as"

Dagen efter (dvs idag 22/9) fick jag ett mail från Thomas Di Leva, jag publicerar nu vår konversation här:

Thomas Di Leva

Tycker att det är beklagligt att se att du sprider grova förtal och falska anklagelser om mig på Facebook.
Jag har aldrig använt våld eller uppträtt hotfullt på något sätt mot någon kvinna. Alla andra påståenden är bara lögner, förtal och hämnd. Och just nu är du bara ett verktyg för det...

Någon skulle kunna sprida exakt lika grova påhittade lögner om dig och sedan befästa dem på diverse ställen på nätet, så kommer det också att vara någons "sanning"
Tänk efter.

Anonym
Ja du Thomas, skillnaden är sådana anklagelser skulle vara grundlösa; jag har nämligen aldrig polisanmälts för misshandel, eller haft min flickvän ringa efter en polispatrull mitt i natten för att hon känner sig så pass hotad.
Tänk efter.

Thomas Di Leva

Sånt du håller på med förstör internet och Sveriges rättssystem.
Du vet absolut ingenting om vad jag blivit utsatt för.
Ingen fd flickvän har polisanmält mig. Om du hade tagit reda på sanningen så skulle du veta det.

Polisen och åklagaren la ner allt på plats och jag tror att de har lite större koll på vad som hände än vad du har.

Jag har ett privatliv och ingen anledning att förklara eller försvara mig för dig. Men du har inte direkt bemödat dig med att ta reda på fakta innan du förtalar mig.

Hade det funnits någon sanning i allt detta så hade jag blivit anmäld och åtalad. Nu är allt ett dramatiskt utspel av näthatare och skvallerpress istället.

Anonym

Till att börja med påstår du att du inte blivit polisanmäld (vilket då är en direkt lögn) men ändrar dig i nästa stycke till att polis och åklagare (lol) lade ner fallet på plats. Nu funkar ju som bekant inte rättsväsendet som sådant, då en polisanmälan görs är det efter förundersökningen upp till åklagaren att besluta om man ska gå vidare eller ej, och inget som görs "på plats". Det är dessutom känt att Zinat valde att inte gå vidare med anmälan, men står samtidigt fast vid sitt ord, och hon har långt större trovärdighet än vad du har i fallet.

Du säger samtidigt att du inte har något behov av att försvara dig för mig, något som direkt motbevisas av att du öht väljer att skriva till mig och tala emot det jag påstår.

Det hela ger ett väldigt labilt intryck. Men jag måste ändå tacka för att du gjorde min dag =)
Citera
2011-09-22, 15:14
Bannlyst
roligt!

men vad ska vi diskutera?
Citera
2011-09-22, 15:16
Medlem
Ducken11s avatar
Vad vill du förmedla?
TS, gör om och gör rätt
Citera
2011-09-22, 15:17
Avstängd
One2Manys avatar
Faktumet att Thomas Di Leva är så pass labil så han faktiskt skriver ett mail till en totalt random person på internet som tar upp hans polisanmälan (som han förnekar)?

Jag menar, det är ju kändisskvaller om något.
Citera
2011-09-22, 15:22
Medlem
dag-ottos avatar
tycker di leva har helt rätt i sina poänger. Eller du kanske har tillgång till anmälningarna på honom som du påstår? Annars är det bara lösa rykten om du inte kan bevisa något.
Citera
2011-09-22, 15:25
Avstängd
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dag-otto
tycker di leva har helt rätt i sina poänger. Eller du kanske har tillgång till anmälningarna på honom som du påstår? Annars är det bara lösa rykten om du inte kan bevisa något.

De är sekretessbelagda, men Zinat står fast vid sin utsago ("Jag står fast vid det jag berättat. Jag vägrar låta mig behandlas illa mer."), och hon känns betydligt mer trovärdig i frågan.

Folk ringer inte polisen mitt inatten och upprättar en anmälan om misshandel utan anledning, och det är ju lustigt att inte Di Leva anmäler henne för förtal.
Citera
2011-09-22, 15:27
Medlem
dag-ottos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
De är sekretessbelagda, men Zinat står fast vid sin utsago ("Jag står fast vid det jag berättat. Jag vägrar låta mig behandlas illa mer."), och hon känns betydligt mer trovärdig i frågan.

Folk ringer inte polisen mitt inatten och upprättar en anmälan om misshandel utan anledning, och det är ju lustigt att inte Di Leva anmäler henne för förtal.

som di leva säger så skulle det ju handla om hämnd. Jag känner ingen av personerna så kan inte uttala mig alls. Känner du Zinat nära eller? Varför falskanmäler så många tjejer killar för våldtäkt tex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in