2008-11-16, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr_creosote
Hörde nyss om att han slår sina tjejer, en kompis kompis jobbar på kvinnoforum i gävle (där han kommer ifrån) och det var tydligen allmänt känt att han spöar på sina flickvänner.... nån som vet mer?
Tror jag ej stämmer, han hade knappast några flickvänner när han bodde i Gävle. Kom med skvaller, inte elaka lögner.
Citera
2008-11-16, 21:02
Medlem
Snurrens avatar
Ja jag ser mer än gärna att folk dementerar ryktena.
Citera
2008-11-16, 21:33
Medlem
alpha-betas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr_creosote
Hörde nyss om att han slår sina tjejer, en kompis kompis jobbar på kvinnoforum i gävle (där han kommer ifrån) och det var tydligen allmänt känt att han spöar på sina flickvänner.... nån som vet mer?

Jag har också hört det där med att han spöar sina flickvänner. Tog det inte riktigt på allvar då men det verkar ju komma liknande info från flera källor, så det verkar ligga något i det.

Jag är iofs inte förvånad, jesusgestalter a la Thomas di leva lever sällan som de lär...
Citera
2008-11-16, 22:35
Medlem
Han spöade inte sina flickvänner, men kunde vara jävligt otrevlig mot dom. (Hört från folk i hans omgivning.)

Brukade ofta springa på honom runt tegnérlunden, men var nåt år sedan nu, har karln flyttat?
Senast redigerad av k0ng 2008-11-16 kl. 22:37.
Citera
2008-11-16, 22:37
Medlem
alpha-betas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k0ng
Han spöade inte sina flickvänner, men kunde vara jävligt otrevlig mot dom.

Brukade ofta springa på honom runt tegnérlunden, men var nåt år sedan nu, har karln flyttat?

Så du känner inte honom men du "vet" att han inte slår sina tjejer?
Citera
2008-11-16, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alpha-beta
Så du känner inte honom men du "vet" att han inte slår sina tjejer?

Nix, känner honom inte alls, sprungit på honom på en del fester, men var många år sedan nu. Känner dock folk som har ganska bra inblick.
Citera
2008-11-16, 22:45
Medlem
Hörde att han tog 400 körlektioner innan han tog körkort. Det tyckte jag var riktigt roligt! Kan tänka mig att han är riktigt disträ i trafiken.
Citera
2008-11-16, 23:14
Medlem
Charles26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamicke
Hörde att han tog 400 körlektioner innan han tog körkort. Det tyckte jag var riktigt roligt! Kan tänka mig att han är riktigt disträ i trafiken.

Hehe jag kan gott instämma att han inte är någon stjärna bakom ratten. Det ryktet stämmer. 400 lektioner däremot, jag vet fan inte...
Citera
2009-01-01, 15:23
Medlem
Snurrens avatar
Zinat Pirzadeh och Thomas di Leva?

Läste en intervju med ståuppkomikern etc Zinat Pirzadeh där hon svarade på frågan om familj : Thomas di Leva. Någon som vet nåt? Dom är inte skrivna på samma adress i alla fall. Men känner jag henne rätt så var det ett skämt. Nåväl skulle det vara sant får han nog lära sig att hålla sig i skinnet, den damen tar inte vad som helst.

Kommer tyvärr inte ihåg var jag läste det.
Citera
2009-01-01, 15:31
Medlem
ParvixIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurren
Läste en intervju med ståuppkomikern etc Zinat Pirzadeh där hon svarade på frågan om familj : Thomas di Leva. Någon som vet nåt? Dom är inte skrivna på samma adress i alla fall. Men känner jag henne rätt så var det ett skämt. Nåväl skulle det vara sant får han nog lära sig att hålla sig i skinnet, den damen tar inte vad som helst.

Kommer tyvärr inte ihåg var jag läste det.

Deras myspace-sidor innehåller vissa inslag som tyder på att hon inte skämtade:

http://myspace.com/dileva

http://myspace.com/zinatpirzadeh

(kolla exempelvis under vänner och på inläggen de skickar till varandra)
Citera
2009-01-01, 16:05
Medlem
Snurrens avatar
He he, en spännande kombination.
Citera
2009-01-01, 16:33
Medlem
Jag läste samma sak i DN Söndag nu senast så det var förmodligen där du också hittade den infon? Ett annat guldkorn från den intervjun var ju annars Zinats citat "Jag har nog alltid varit komiker, jag visste bara inte att man kunde leva på det".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in