2008-05-31, 15:13
Medlem
Bullshit

Det är mycket skit i den här tråden. Ni som gillar Di Leva bör veta det. Ni andra lär inte revidera er uppfattning bara för att Yngve Frank kommer in och påstår att 99% är bullshit. Den % jag givetvis inte kan bevisa inte hänt är hustrumisshandeln. Som god vän till hustrun i fråga påstår jag att det INTE har hänt, hon säger att det inte hänt, men att misshandlade kvinnor skyddar sina män har hänt förr. Sant är däremot: en tjej som dyrkade Di leva begick självmord (möjligen påverkat av att dyrkan inte vara besvarad), Di Leva hade en rejäl "beef" med Orup på 1980-talet, men det nådde aldrig till nävkamp. Di Leva är fruktansvärt dålig mage (alla bönor). Och framförallt: värre ego finns inte. Men mitt skvaller stanar där, det övriga här anser jag är dumheter.
Citera
2008-05-31, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RatKillah
Personalen på "Indiska" lär hata Di L...a, då de fått reda på vilket svin han varit mot sitt ex.
Indiska sponsrar (sponsrade?) Di L...a och personalen tvingades till tystnad och hålla god min för artisten...

Även detta är bullshit. Min källa: Indiskas marknadschef, som borde känna till om något sånt embargo finns/fanns.
Citera
2008-05-31, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yngve Frank
Även detta är bullshit. Min källa: Indiskas marknadschef, som borde känna till om något sånt embargo finns/fanns.
Trodde faktiskt Di Leva var oförarglig innan jag läste denna tråd. Nu börjar man tvivla.
Citera
2008-05-31, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yngve Frank
Den % jag givetvis inte kan bevisa inte hänt är hustrumisshandeln.

Så, eftersom du påstår dig kunna bevisa dina påståenden, varför gör du inte det då?
Citera
2008-06-01, 01:27
Medlem
ArturoBandinis avatar
En ganska rolig händelse med DiLeva är när han hade en flickvän som hade anknytning till den västernorrländska småstaden Sollefteå. DiLeva följde med bruden dit, varpå han fick en ordentlig snyting av någon uppretad lokalbo. Sedan kom han aldrig mer tillbaka.
Citera
2008-11-16, 14:51
Medlem
mr_creosotes avatar
Hörde nyss om att han slår sina tjejer, en kompis kompis jobbar på kvinnoforum i gävle (där han kommer ifrån) och det var tydligen allmänt känt att han spöar på sina flickvänner.... nån som vet mer?
Citera
2008-11-16, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr_creosote
Hörde nyss om att han slår sina tjejer, en kompis kompis jobbar på kvinnoforum i gävle (där han kommer ifrån) och det var tydligen allmänt känt att han spöar på sina flickvänner.... nån som vet mer?
Om han som bor i Stockholm skulle "puckla på" sin flickvän som bor i Stockholm så skulle det troligtvis vara mer känt här i Stockholm än i Gävle.Men jag har full förståelse för att det är lite smaskens att låta såna rykten flöda uppe i Gävle..Nu känner jag inte karlen i fråga så jag kan ju ha fel,men ser honom väldigt ofta och han ser inte ut som en som misshandlar folk....Men jag har haft fel förr..
Senast redigerad av Blah blah Blah 2008-11-16 kl. 15:30.
Citera
2008-11-16, 15:04
Medlem
Han är lång och ska ha med sai baba-sekten att göra.
Senast redigerad av Zigzagwanderer 2008-11-16 kl. 15:26. Anledning: skrev först aumsekten, det var helt fel.
Citera
2008-11-16, 16:29
Medlem
När jag bodde i Birkastan (vilket TD också gjorde) mötte han alltid blicken, log och nickade eller sa hej när man mötte honom på gatan. Trevligt tyckte jag.
Citera
2008-11-16, 19:13
Medlem
Fittsparks avatar
Han har blivit tjock.
Citera
2008-11-16, 19:21
Medlem
Snurrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Om han som bor i Stockholm skulle "puckla på" sin flickvän som bor i Stockholm så skulle det troligtvis vara mer känt här i Stockholm än i Gävle.Men jag har full förståelse för att det är lite smaskens att låta såna rykten flöda uppe i Gävle..Nu känner jag inte karlen i fråga så jag kan ju ha fel,men ser honom väldigt ofta och han ser inte ut som en som misshandlar folk....Men jag har haft fel förr..

Jo men det har jag hört från flera olika källor i Stockholm. Karln är inte så oförarglig som han ser ut. Inte bara gävleskvaller. Det finns nog en tråd här på fb om det har jag för mig.
Citera
2008-11-16, 19:50
Medlem
Charles26s avatar
Tomas är en soft snubbe, jag har träffat honom flera gånger och han är inte i närheten så väck som han framstår på teve eller när han spelar live. Trevlig gubbe med knepig klädsmak och kvinnotycke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in