2005-12-27, 12:03
Medlem
Markattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spajdaman
Det är ju aldrig kul att någon slår sin fru.. men just i detta fall skulle det ju vara sjukt kul om det var så!

Tänk om den där präktiga lilla mannen visar sig i själva verket vara en osympatisk, hustrumisshandlande kolatorsk.
Men det är nog önsketänkande tyvärr...

Tjaa, kan bekräfta att det sistnämda iallafall var sant..
Citera
2005-12-27, 12:12
Medlem
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fransk Räv
Di Leva kan vara den vettigaste människan som nu lever i sverige.
Om han nu skulle slå sin fru så har han nog goda skäl till det.

Ljus och kärlek, Flashback. Ljus och kärlek...

Nyfiken på vad dessa goda skäl skulle kunna vara? Har svårt att tro att han handlade i nödvärn.
Citera
2005-12-27, 12:46
Medlem
Som vanligt är det ingen som vet något konkret.
Även en jesus kan tappa besinningen om han (eller hon) blir tillräckligt provocerad.
Citera
2005-12-27, 12:54
Medlem
Franz Bolzanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av internet
Han sparkade in en taxidörr för några år sedan då en taxichaufför sade något nedsättande åt honom. Blev stämd för det tror jag. (Källa:Stod i en kvällstidning)

Han betalade dock omedelbart böterna, och berättade över en öl att följande scenario utspelats:

Di Leva hade ringt efter en taxi och var beredd att ge rejält med dicks, men taxichauffören var en gammal dräng från bonnvissjan (fördomar i bagaget)

Taxichauffören: - Jasså, ska jag behöva köra en gipskatt nu också ??

Di Leva:- Jag är väl för fan ingen gipskatt, ditt dumma helvete ! (sparkar in dörren)

Resten är känt, och böterna är som sagt betalda.

/ F.B
Citera
2005-12-27, 13:29
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franz Bolzano
Han betalade dock omedelbart böterna, och berättade över en öl att följande scenario utspelats:

Di Leva hade ringt efter en taxi och var beredd att ge rejält med dicks, men taxichauffören var en gammal dräng från bonnvissjan (fördomar i bagaget)

Taxichauffören: - Jasså, ska jag behöva köra en gipskatt nu också ??

Di Leva:- Jag är väl för fan ingen gipskatt, ditt dumma helvete ! (sparkar in dörren)

Resten är känt, och böterna är som sagt betalda.

/ F.B

Om jag körde taxi skulle jag bli rejält förolämpad om nån ville betala med kuk.
Citera
2005-12-27, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Nyfiken på vad dessa goda skäl skulle kunna vara? Har svårt att tro att han handlade i nödvärn.

Hon kanske inte ville ta emot all kosmisk kärlek som han försökte ge?
Citera
2005-12-27, 14:26
Medlem
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fransk Räv
Hon kanske inte ville ta emot all kosmisk kärlek som han försökte ge?

Skulle vara det då, hon kanske inte såg att han var Jesus och han såg rött!
Citera
2005-12-27, 15:23
Medlem
TigerKids avatar
Har också hört det ryktet, för väldigt länge sedan när han hade en helt annan partner. Ingen säker info dock, så det kan ju vara just bara rykten, eller?

OT: (Har hört samma om Martin Timell (inte heller det från säker källa). Tycker Timell ser rätt nersupen ut och kan lätt föreställa mig att han snedtänder på fyllan.)

Det enda jag vet om di Leva är att han har ett annat sätt privat. Pratar vanligt och kör volvo stationsvagn. Men klänningen brukar han väl ha ..
Citera
2005-12-27, 15:52
Medlem
Bleeps avatar
Om man är sådär extremt och överdrivet och orealistiskt snäll som Di Leva verkar vara så är det kantänka inte omöjligt att man blir frustrerad av att omvärlden består av inte lika vänliga människor. Och att man därför tappar humöret ibland...
Citera
2005-12-27, 16:14
Att han skulle vara benägen att slå flickvänner hörde jag för länge sedan. Vill även minnas att jag hört det från någon som var ytligt bekant med något ex, men där minns jag inga detaljer.

Däremot ser jag inte det överraskande i om det nu skulle vara sant- människan har ju den mest utarbetade imagen i landet.
Citera
2005-12-27, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
Att han skulle vara benägen att slå flickvänner hörde jag för länge sedan. Vill även minnas att jag hört det från någon som var ytligt bekant med något ex, men där minns jag inga detaljer.

Däremot ser jag inte det överraskande i om det nu skulle vara sant- människan har ju den mest utarbetade imagen i landet.

Observera att den här flumimagen han har haft sen -84 föregicks av en betydligt mer "kall syntimage" men kort hår och stramare uppsyn. Ingen fred på jorden där direkt.....
Citera
2005-12-27, 19:17
Medlem
rotbergs avatar
Vad tarvliga ni är. Om han dansar naken i rummet, råkade kuken slå ner tanten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in