2009-01-01, 16:51
Medlem
lukashs avatar
Såg ett avsnitt "På Spåret" där Zinat var med, och hon var ju förfan dum som en ekorre, så antagligen är hon väl tillsammans med di Leva.
Senast redigerad av lukash 2009-01-01 kl. 16:52. Anledning: Tillägg
Citera
2009-01-01, 17:06
Medlem
BoyGoneBads avatar
jo

Hon är tillsammans med DiLeva. Jag har åtminstone sett dom tillsammans ett flertal gånger.
Citera
2009-01-01, 17:43
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Hon är tillsammans med DiLeva. Jag har åtminstone sett dom tillsammans ett flertal gånger.

Det är ju förjävligt, hon som är så het och går och kärar ner sig i en halv-babian/kvinna/gud/jesus

Ingen som har nåt skaller om Zinat, nån måste väl ha doppat stake i henne?
Citera
2009-01-01, 18:12
Medlem
ultrasounds avatar
Höll nästan på att sätta kaffet i vrångstrupen när jag läste detta i söndagens tidning... ok inte riktigt, men det är verkligen en för mig otippad konstellation.

Zinat verkar vara en sjukt intressant människa med en spännande livshistoria. Hade varit kul att dela en pava eller 2 med henne, man kanske stöter på henne på Grammisefterfesten?
Citera
2009-01-01, 18:21
Medlem
Legimitations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lukash
Såg ett avsnitt "På Spåret" där Zinat var med, och hon var ju förfan dum som en ekorre, så antagligen är hon väl tillsammans med di Leva.
Lika barn leka bäst.
Citera
2009-01-01, 18:34
Medlem
lukashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legimitation
Lika barn leka bäst.
Hoppas bara inte det är di Levas kvinnomisshandelns fasoner som fått henne så dum?
Citera
2009-01-01, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Det är ju förjävligt, hon som är så het och går och kärar ner sig i en halv-babian/kvinna/gud/jesus

Ingen som har nåt skaller om Zinat, nån måste väl ha doppat stake i henne?

Är du blind?
Citera
2009-01-01, 21:03
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Hoppas bara inte det är di Levas kvinnomisshandelns fasoner som fått henne så dum?

Det där får du nog ta och utveckla...Ursäkta om det är nån slags ironi som jag missar
Citera
2009-01-01, 21:23
Medlem
Jag kan inte förstå vad kvinnor ser i Tomas.
Citera
2009-01-01, 21:55
Medlem
Snurrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Det där får du nog ta och utveckla...Ursäkta om det är nån slags ironi som jag missar

https://www.flashback.org/showthread.php?t=673500
Citera
2009-01-01, 22:16
Medlem
roras avatar
Citat:
Vad menar du? Har Di Leva misshandlat någon kvinna? Eller missar jag nån poäng av något slag nu?
Citera
2009-01-01, 22:24
Medlem
ParvixIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rora
Vad menar du? Har Di Leva misshandlat någon kvinna? Eller missar jag nån poäng av något slag nu?

Om du kollar tråden Snurren länkar till hittar du diverse anonyma skribenter som hänvisar till "kompisars kompisar" och "bekantas bekanta". Dvs saker som var tredjehandsuppgifter redan innan dom spreds anonymt på ett skvallerforum på nätet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in