Fuck vad seeeeeegt YouTube är. Kan bara köra 360p.
Kan det vara så att man begränsar trafiken för användare utanför US?
Varför kan inte YouTube bygga serverhallar i Sverige? Face Skit bygger ju i Luleå...
Google har ju en serverhall i Finland. Med tanke på att hastigheterna på Youtube blev bra mycket bättre när den öppnade så har jag alltid förutsatt att den även används till Youtube men kan ha fel.
Mitt bredband funkar kanon och har korrekt hastighet och allt. Ändå går det knappt att kolla på YT, varken på dator, mobil eller tv. Vissa videos går bara att spela i 2 sekunder innan det bryts (dvs buffrar i oändligheten). Funkar helt hopplöst.
Mitt bredband funkar kanon och har korrekt hastighet och allt. Ändå går det knappt att kolla på YT, varken på dator, mobil eller tv. Vissa videos går bara att spela i 2 sekunder innan det bryts (dvs buffrar i oändligheten). Funkar helt hopplöst.
Någon som vet vad man kan göra åt det?
Tycker vi allla ska börja med den enkla lösningen...
Börja spama dom på E-mail att fixa detta flopp till youtube. för värre kan det inte bli.
Tjena sitter och slösurfar lite på Youtube men videon avbryts ungefär efter halva och det står '' An error occured , please try again later'' Samtidigt under videons gång så snurrar det en liten cirkel vid ikonerna där man byter kvalité på bilden etc. Någon med samma problem?
Tjena sitter och slösurfar lite på Youtube men videon avbryts ungefär efter halva och det står '' An error occured , please try again later'' Samtidigt under videons gång så snurrar det en liten cirkel vid ikonerna där man byter kvalité på bilden etc. Någon med samma problem?
Då är det inte ISP-relaterat. Sitter på annan ISP. Då måste det vara något med tubens servrar. Kommer åt vissa videos men hade en som slutade ladda mitt i och sen var det vissa jag inte kunde nå.
Har haft en jävla massa problem med Youtube det senare året.. sjukt frustrerande.. Sitter på en slö Teliauppkoppling, 8/0,1mbit), men håller på att byta upp mig till fiber och Bahnhof 100/10 så hoppas det löser youtube-problemet.
Då är det inte ISP-relaterat. Sitter på annan ISP. Då måste det vara något med tubens servrar. Kommer åt vissa videos men hade en som slutade ladda mitt i och sen var det vissa jag inte kunde nå.
Okej jo har exakt samma problem, vissa videos kommer erroren upp direkt medans vissa funkar helt felfritt.