Jag har ju haft det här problemet att man flyttar ner kvaliteten till 480p så slutar klippet 5 minuter efter, och så är man tvungen att börja om.. Väldigt skumma problem.
Jag har ju haft det här problemet att man flyttar ner kvaliteten till 480p så slutar klippet 5 minuter efter, och så är man tvungen att börja om.. Väldigt skumma problem.
Ahaha som din uundertext "clean your cashe man" gör det de funkade
Hej jag vill kommentera ett youtube-klipp och har skapat en annan användare än min officiella.
När jag försöker kommentera så måste jag verifiera mig, med sms eller röstsamtal. Finns inget sätt att komma runt detta?
Rent konkret skulle jag vilja säga att detta inte går att komma runt. Hade det gått skulle YouTube vara ned spammat av dynga. SMS-verifiering är oerhört smidigt och tar inte mer än 30 sekunder att genomföra.
Rent konkret skulle jag vilja säga att detta inte går att komma runt. Hade det gått skulle YouTube vara ned spammat av dynga. SMS-verifiering är oerhört smidigt och tar inte mer än 30 sekunder att genomföra.
Jag löste det.
När det är dags för verifiering så ber man om röstmeddelande istället för sms till numret och så fixar man ett amerikanskt låtsasnummer på en hemsida. Finns tutorials på just youtube om det här, vilket är ganska ironiskt.
Om man delar en Youtube-klipp, så man kan se den direkt.
Liksom - Om det skulle gå här på Flashback t.ex. Att man delar en Youtube-klipp, och ni användare kan se den direkt här på Flashback, och inte behöver gå in på youtube, för att se klippet jag delade.
Förstår ni hur jag menar?
Att göra så, som det går att göra på visa sidor - Så folket kan se klippet DIREKT. Får man visningar i alla fall må tro?
Eller räknar Youtube-vissningar endast folk som är inne på själva youtube och kollar på klippet?
Om man delar en Youtube-klipp, så man kan se den direkt.
Liksom - Om det skulle gå här på Flashback t.ex. Att man delar en Youtube-klipp, och ni användare kan se den direkt här på Flashback, och inte behöver gå in på youtube, för att se klippet jag delade.
Förstår ni hur jag menar?
Att göra så, som det går att göra på visa sidor - Så folket kan se klippet DIREKT. Får man visningar i alla fall må tro?
Eller räknar Youtube-vissningar endast folk som är inne på själva youtube och kollar på klippet?
Tack på förhand!
Det går att fixa med flashscript i webbläsaren: https://www.flashback.org/t1134133
(Sista uppdateringen till scriptor ligger på någon av dom sista sidorna.)
Sedan hävdas det ju att via onechannel ska man kunna återställa kanalen till gamla layouten http://www.youtube.com/onechannel
det finns inget här som säger switch back för mig iaf, gör det för er?