Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2013-10-29, 11:35
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rafarafa
är det bara min youtube som är seg sedan 2 dagar sedan?

klickar på 720p och det ändras till 240p? wtf

endast 360p som funkar just nu
Du är inte ensam kan inte ändra till 480p ens...
Citera
2013-10-29, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
Du är inte ensam kan inte ändra till 480p ens...
Jag har ju haft det här problemet att man flyttar ner kvaliteten till 480p så slutar klippet 5 minuter efter, och så är man tvungen att börja om.. Väldigt skumma problem.
Citera
2013-10-29, 20:35
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowlops
Jag har ju haft det här problemet att man flyttar ner kvaliteten till 480p så slutar klippet 5 minuter efter, och så är man tvungen att börja om.. Väldigt skumma problem.
Ahaha som din uundertext "clean your cashe man" gör det de funkade
Citera
2013-10-29, 20:53
Medlem
millekillens avatar
Kan man ändra sin "automatiska" inställning i YouTube , så att den blir ex. 480p på varje klipp/video ??
Nu verkar ju 360p vara någon standard...
Citera
2013-10-29, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
Ahaha som din uundertext "clean your cashe man" gör det de funkade
Fan du har lärt dig
Citera
2013-10-30, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av millekillen
Kan man ändra sin "automatiska" inställning i YouTube , så att den blir ex. 480p på varje klipp/video ??
Nu verkar ju 360p vara någon standard...
https://www.youtube.com/account_playback
Citera
2013-10-30, 15:08
Medlem
Hej jag vill kommentera ett youtube-klipp och har skapat en annan användare än min officiella.

När jag försöker kommentera så måste jag verifiera mig, med sms eller röstsamtal. Finns inget sätt att komma runt detta?
Citera
2013-10-30, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vote
Hej jag vill kommentera ett youtube-klipp och har skapat en annan användare än min officiella.

När jag försöker kommentera så måste jag verifiera mig, med sms eller röstsamtal. Finns inget sätt att komma runt detta?
Rent konkret skulle jag vilja säga att detta inte går att komma runt. Hade det gått skulle YouTube vara ned spammat av dynga. SMS-verifiering är oerhört smidigt och tar inte mer än 30 sekunder att genomföra.
Citera
2013-10-30, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peteq
Rent konkret skulle jag vilja säga att detta inte går att komma runt. Hade det gått skulle YouTube vara ned spammat av dynga. SMS-verifiering är oerhört smidigt och tar inte mer än 30 sekunder att genomföra.

Jag löste det.

När det är dags för verifiering så ber man om röstmeddelande istället för sms till numret och så fixar man ett amerikanskt låtsasnummer på en hemsida. Finns tutorials på just youtube om det här, vilket är ganska ironiskt.
Citera
2013-11-01, 20:24
Medlem
Om man delar en Youtube-klipp, så man kan se den direkt.

Liksom - Om det skulle gå här på Flashback t.ex. Att man delar en Youtube-klipp, och ni användare kan se den direkt här på Flashback, och inte behöver gå in på youtube, för att se klippet jag delade.

Förstår ni hur jag menar?

Att göra så, som det går att göra på visa sidor - Så folket kan se klippet DIREKT. Får man visningar i alla fall må tro?

Eller räknar Youtube-vissningar endast folk som är inne på själva youtube och kollar på klippet?

Tack på förhand!
Citera
2013-11-01, 22:53
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinnar
Om man delar en Youtube-klipp, så man kan se den direkt.

Liksom - Om det skulle gå här på Flashback t.ex. Att man delar en Youtube-klipp, och ni användare kan se den direkt här på Flashback, och inte behöver gå in på youtube, för att se klippet jag delade.

Förstår ni hur jag menar?

Att göra så, som det går att göra på visa sidor - Så folket kan se klippet DIREKT. Får man visningar i alla fall må tro?

Eller räknar Youtube-vissningar endast folk som är inne på själva youtube och kollar på klippet?

Tack på förhand!

Det går att fixa med flashscript i webbläsaren:
https://www.flashback.org/t1134133
(Sista uppdateringen till scriptor ligger på någon av dom sista sidorna.)

Och självklart får klippet visningar ändå.
Citera
2013-11-02, 17:11
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Bump! jag är frustrerad, nån av er måste ju ha en bakgrundsbild, var är den inställningen

Sådana här instruktioner stämmer inte under andra halvan av 2013 iaf
http://www.youtube.com/watch?v=fBg8QNC3slo
menyerna finns inte kvar

Sedan hävdas det ju att via onechannel ska man kunna återställa kanalen till gamla layouten
http://www.youtube.com/onechannel
det finns inget här som säger switch back för mig iaf, gör det för er?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in