Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2013-08-27, 17:43
Medlem
Wosps avatar
Jag hade för fösta gången igår lite problem med Youtube + VLC. Ibland frös bilden upp och man fick bara ljud för 5-10 sekunder och ibland så stängdes videon av helt så att man fick starta om den och gå tillbaka till rätt ställe. Försökte starta om både internet och VLC utan resultat.

Så något skit är det.
Citera
2013-08-27, 17:58
Medlem
Bimboankans avatar
Youtube har vart skit för mig i över 6månader, likadant för min bror oxå.
videos sluta laddas.
o då bor jag ensam och har 10/10 :S
Citera
2013-08-28, 00:14
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wosp
Jag hade för fösta gången igår lite problem med Youtube + VLC. Ibland frös bilden upp och man fick bara ljud för 5-10 sekunder och ibland så stängdes videon av helt så att man fick starta om den och gå tillbaka till rätt ställe. Försökte starta om både internet och VLC utan resultat.

Så något skit är det.
Operativsystem?
Citera
2013-08-28, 09:52
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Operativsystem?

Windows
Citera
2013-08-28, 10:20
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Windows
Ah, VLC och YouTube har problem under Windows ibland. Tydligen buggar som ska fixas i kommande versioner.
Citera
2013-08-28, 10:21
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Ah, VLC och YouTube har problem under Windows ibland. Tydligen buggar som ska fixas i kommande versioner.

Okej då får man hoppas att VLC släpper den uppdateringen snart. Dock lite konstigt eftersom att det har funkat så länge och så blir det problem nu.
Citera
2013-08-28, 13:27
Medlem
sjpatriks avatar
Är det någon annan som nästan hela tiden får upp en förfrågan om att koppla ens youtube-konto med google plus? Detta är väldigt irriterande, går det på någotsätt att slippa detta?
Citera
2013-08-28, 13:41
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjpatrik
Är det någon annan som nästan hela tiden får upp en förfrågan om att koppla ens youtube-konto med google plus? Detta är väldigt irriterande, går det på någotsätt att slippa detta?

Tror att jag har fått upp det två gånger i år. Första gången för ett bra tag sedan och andra för någon vecka sedan. Kryssade bara i att jag inte ville koppla mina konton. Antar att den kanske kommer upp igen om man bara kryssar ner rutan.

Wosp
Citera
2013-08-30, 17:51
Medlem
neqers avatar
Är det bara för mig YouTube-videos buffrar så in i helvete segt idag?
Citera
2013-08-30, 18:04
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Är det bara för mig YouTube-videos buffrar så in i helvete segt idag?

Jag har kollat flera timmar på Youtube idag så jag hittade en serie med dokumentär filmer och jag har inte upplevt något problem.

Wosp
Citera
2013-08-30, 18:12
Medlem
neqers avatar
Citat:
Jag har kollat flera timmar på Youtube idag så jag hittade en serie med dokumentär filmer och jag har inte upplevt något problem.

Wosp
Verkar vara mitt internet. Buffringen fungerade bra med VPN på.
Citera
2013-08-30, 19:47
Medlem
dkws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Verkar vara mitt internet. Buffringen fungerade bra med VPN på.
SJukt segt här med, fungerade bra tidigare idag men nu kan jag inte ens spela ett klipp.

Kanske har nått med ovädret att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in