Flashback bygger pepparkakshus!
Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2025-12-11, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Fler än jag som fått extra reklam? Täta reklampauser har varit ett tag men de senaste dagarna så får man t ex ett 20 sekunders reklaminslag men när det är slut så börjar ett till direkt. Är det utpressning och kommer bli värre och värre så länge jag inte betalar lösensumma, jag menar prenumererar?
Prenumerar inte, ser ingen reklam alls, inte ens sponsorerna i videorna.
Citera
Igår, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Fler än jag som fått extra reklam? Täta reklampauser har varit ett tag men de senaste dagarna så får man t ex ett 20 sekunders reklaminslag men när det är slut så börjar ett till direkt. Är det utpressning och kommer bli värre och värre så länge jag inte betalar lösensumma, jag menar prenumererar?
Jag har också börjat få det på videor som jag söker på, aldrig på prenumerationer eller filmer i spellistorna.
Citera
Igår, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Prenumerar inte, ser ingen reklam alls, inte ens sponsorerna i videorna.
Prenumerar??? Då får man ingen reklam, däremot får du mer reklam om du INTE är MEDLEM. Om du inte fått det så visar det att du inte kollar så ofta, för oftast får men det, även med U blockorgin...
Citera
Igår, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Prenumerar??? Då får man ingen reklam, däremot får du mer reklam om du INTE är MEDLEM. Om du inte fått det så visar det att du inte kollar så ofta, för oftast får men det, även med U blockorgin...
Betalar inte för Premium eller nån annan tjänst, är inloggad med Googlekonto, tittar dagligen en hel del, ser ingen reklam alls.
Citera
Idag, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Betalar inte för Premium eller nån annan tjänst, är inloggad med Googlekonto, tittar dagligen en hel del, ser ingen reklam alls.
Men då har ju ju ett konto.....Det är värre om man tittar och inte är inloggad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in