Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2013-02-06, 17:19
Medlem
kunglighetens avatar
Satt och tittade på gangnam style och blev fundersam vem som skrev den första kommentaren där, började gå ner bland kommentarerna men efter ett tag tar det stopp, hur gör man för att gå igenom alla och komma längst ner?
Citera
2013-02-06, 19:29
Medlem
Imbapwnn00bs avatar
Helvetes jävla piss!

Har haft problem med Youtube sedan igårkväll - klippen stannar och börjar buffra, ibland helt random, ibland var 5:e sekund. Detta är med 240p och enligt bredbandskollen 10Mbit ner och 2Mbit upp.

Använder inte ofta denna smiley, men:
Citera
2013-02-06, 20:22
Medlem
Hawxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbapwnn00b
Helvetes jävla piss!

Har haft problem med Youtube sedan igårkväll - klippen stannar och börjar buffra, ibland helt random, ibland var 5:e sekund. Detta är med 240p och enligt bredbandskollen 10Mbit ner och 2Mbit upp.

Exakt samma problem med youtube. Får 77Mbit ner och 9Mbit upp. Hoppas på en lösning snart.
Citera
2013-02-06, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbapwnn00b
Helvetes jävla piss!

Dessa börjar att bli lite tjatiga nu, du är inte ensam och det finns just nu egentligen inga bra sätt att fixa detta. Förmodligen är det något operatörs fel, eller så är det en stor bugg som ligger på Google's ansvar.
Citera
2013-02-07, 13:25
Medlem
Otems avatar
Lyckades på något jävla vänster att börja ''premunera'' (Stavning??) på en kanal som jag inte vill, hur fan går jag ur? Blir hysterisk.

Hjälp vore enormt uppskattat.

mvh
Citera
2013-02-07, 13:36
Medlem
asdyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otem
Lyckades på något jävla vänster att börja ''premunera'' (Stavning??) på en kanal som jag inte vill, hur fan går jag ur? Blir hysterisk.

Hjälp vore enormt uppskattat.

mvh

Gå till startsidan, tryck på kanalen till vänster och sedan på knappen under sökfältet/upload där det står "subscribed".
Citera
2013-02-07, 13:43
Medlem
Otems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdyao
Gå till startsidan, tryck på kanalen till vänster och sedan på knappen under sökfältet/upload där det står "subscribed".

Lyckades lösa det, dock på ett annat sätt, det räckte med att trycka på samma knapp så hade jag gått ur? Ibland är det så jävla lätt så jag känner mig tappad

Men tack ändå
Citera
2013-02-07, 14:36
Medlem
Skaffade ett nytt konto på youtube igår, och har inte haft annat än problem sen dess...

Försöker ladda upp videoklipp, vilket går bra. Men INTE att redigera dem. Får inte välja miniatyrbild, lägga till beskrivning, eller skriva ner taggar. Då säger den att det inte gick att spara mina inställningar (Invalid request, authentication expired). Den försöker spara allting automatiskt också, vilket jag inte begriper mig på.

Försöker ta bort de uppladdade klippen för att ladda upp dem på nytt, men när jag klickar på "ta bort" och bekräftar 2 gånger att ja, jag vill ta bort dem... Så händer ingenting. De ligger kvar på kanalen och rör sig inte ur fläcken.

Varför blir det så här...? Sånt här problem har jag jag aldrig haft på min andra kanal (som jag i och för sig skaffade före Googles intåg och när Youtube var normalt och användarvänligt).
Citera
2013-02-07, 14:42
Medlem
... Och Firefox låter mig inte logga in på Youtube.
Står bara "Fel vid sidhämtning" och "Firefox har upptäckt att servern dirigerar om förfrågan om den här platsen på ett sätt som omöjliggör ett slutförande" och påstår att jag nekat ta emot kakor.

Så trött man blir...
Citera
2013-02-07, 15:25
Medlem
Mattelols avatar
Vad i helvete, har Youtube börjat med reklam mitt i klippen? Kollade på detta och efter drygt sju minuter kommer en reklam på ca 20 sekunder. Vad är det frågan om?
Citera
2013-02-07, 15:32
Medlem
Otems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Vad i helvete, har Youtube börjat med reklam mitt i klippen? Kollade på detta och efter drygt sju minuter kommer en reklam på ca 20 sekunder. Vad är det frågan om?

Har aldrig sett reklam mitt i youtube klippen, bara i början, det kanske är något nytt
Jag har sett musikfestivals videos som varit 1 timma långa på youtube och aldrig sett reklam mitt i klippen
Senast redigerad av Otem 2013-02-07 kl. 15:38.
Citera
2013-02-07, 15:39
Medlem
eribabsis avatar
Jag kan knappt kolla på youtube längre. Varje klipp laddas något fruktansvärt segt och var tredje sekund buffrar det. Har aldrig varit problem tidigare och mitt internet fungerar i övrigt väldigt bra. Använder Chrome, om det är bra att veta.

EDIT: En del klipp fungerar visst hur bra som helst. Satte på ett med 1080, laddade klart på en gång.

Då blir ju frågeställningen istället - Varför laddas en del klipp ingenting, medan andra laddar fort som fan?
Senast redigerad av eribabsi 2013-02-07 kl. 15:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in