Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2013-01-29, 15:37
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vivvi
Idag har det banne mig flytit på riktigt bra!
Se mitt förra inlägg i tråden, verkar som att de lyckades lösa problemet natten till idag.
Citera
2013-01-29, 20:30
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShyFool
Okej, nu tog jag den jäveln!
Fjärde gången sen en vecka tillbaka som den här sidan har dykt upp istället när jag klickat på videos på Youtube. Är det bara jag som har fått den här? Har BARA dykt upp på Youtube, ingen annastans.
Den här gången reagerade i alla fall virusprogrammet på den...

http://i125.photobucket.com/albums/p...psfcc1ea5a.png
https://www.flashback.org/t2066846
Citera
2013-02-02, 15:32
Medlem
R4xx0rs avatar
Det står att jag har gjort många förfrågningar mot YouTubes servrar och behöver skriva in en kod då och då. Vad är detta? Och hur kan man bli av med det? Jag tycker inte att jag använt YouTube ovanligt mycket på senaste tiden.

Bild:
http://i.imgur.com/wPn4157.png
Senast redigerad av R4xx0r 2013-02-02 kl. 15:35.
Citera
2013-02-02, 16:10
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4xx0r
Det står att jag har gjort många förfrågningar mot YouTubes servrar och behöver skriva in en kod då och då. Vad är detta? Och hur kan man bli av med det? Jag tycker inte att jag använt YouTube ovanligt mycket på senaste tiden.

Bild:
http://i.imgur.com/wPn4157.png
Delar du IP med någon annan?
Citera
2013-02-02, 16:45
Medlem
Vobblers avatar
Irriterande att det ska börja buffra igen varje gång man går tillbaka i ett klipp. Fan vad segt.
Citera
2013-02-02, 17:05
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Irriterande att det ska börja buffra igen varje gång man går tillbaka i ett klipp. Fan vad segt.
Beror nog på att browerns cache har blivit full och "raderar" data webbläsaren anser är minst viktig att hålla i minnet.
Citera
2013-02-02, 18:01
Medlem
R4xx0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Delar du IP med någon annan?

Nej. Inte vad jag vet om iaf. Kör med mobilt bredband så då kanske man får ny IP varje gång?
Citera
2013-02-02, 21:01
Bannlyst
Hej,
Jag har nu, under några månader haft problem med en liten grej jag stör mig på, fattar inte vad det orsakas av.
Varenda gång jag spelar ett Youtube-klipp flyter allt på, men, efter oftast 5-10 sekunder så slutas klippet visas och jag måste starta om klippet, och efter det funkar allt fint. Detta är dock något extremt irriterande när man håller på och kollar på många klipp, och hjälp skulle uppskattas

Mvh
Citera
2013-02-03, 13:40
Medlem
apakuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apathes
Hej,
Jag har nu, under några månader haft problem med en liten grej jag stör mig på, fattar inte vad det orsakas av.
Varenda gång jag spelar ett Youtube-klipp flyter allt på, men, efter oftast 5-10 sekunder så slutas klippet visas och jag måste starta om klippet, och efter det funkar allt fint. Detta är dock något extremt irriterande när man håller på och kollar på många klipp, och hjälp skulle uppskattas

Mvh

Har du testat rensa webbplatsdata och cookies?
Citera
2013-02-03, 15:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av apakul
Har du testat rensa webbplatsdata och cookies?
Ja, flera gånger. Utan resultat.
Citera
2013-02-03, 15:44
Bannlyst
Citat:
Hej,

Mvh
Glömde tillägga, att jag använder Chrome.
Citera
2013-02-06, 15:03
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Glömde tillägga, att jag använder Chrome.

Jag har samma problem, vissa klipp kan jag spela upp alldeles utmärkt utan problem men sen finns det vissa klipp som stannar upp helt efter 10 sek.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in