Skulle vilja veta hur man gör den vanliga milda såsen på pizzerior, jag har googlat men hittar inget som verkar likna den på pizzeriorna. Alla har ju såklart inte likadan sås men något liknande i alla fall.
Skulle vilja veta hur man gör den vanliga milda såsen på pizzerior, jag har googlat men hittar inget som verkar likna den på pizzeriorna. Alla har ju såklart inte likadan sås men något liknande i alla fall.
Någon som lyckats skapa en sådan sås?
Menar du tomatsåsen de använder på pizzorna eller?
Någon som lyckats skapa en sådan sås?
Om det är kebabsås, så kan du gå in i en av dessa trådar vi har här.
Så bara söka så får du tag i det du är ute efter i så fall
Är sugen på att köpa en gräddsifon, vet någon om det finns någon affär i malmö som säljer dessa till överkomliga priser? Är fattig student, har därför inte råd till någon speciell dyr en. Undrar därför om det finns en affär, inte någon hemsida som säljer.
Är sugen på att köpa en gräddsifon, vet någon om det finns någon affär i malmö som säljer dessa till överkomliga priser? Är fattig student, har därför inte råd till någon speciell dyr en. Undrar därför om det finns en affär, inte någon hemsida som säljer.
Tack på förhand.
Blir inte grädden dålig ganska fort i en sifon då? Eller du kanske är en sån som äter en trea vispad grädde på ett par dagar? Alternativet är ju spraygrädde, den håller sig ju relativt länge även öppnad.