2015-01-14, 00:40
Medlem
SoTireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lycke
GM:

Daniel H. född 1977

Mikael F. född 1979

John B. född 1978(?)

M B. född 1977(?)

Stämmer dessa namnen? Kan någon fylla i efternamnet på dessa ovan?
Vad gör dem idag? Jobb, familj boendestad?

Daniel Hansson (Grästorp?)
Mikael Fjällholm (Bytt namn, Lillhagens Mentalsjukhus i Göteborg?)
John Billing (Bytt namn?)
Martin (?) B (?)
Citera
2015-01-14, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Har vi några nya foton på mördarna? Eller adresser på var dom bor idag?
Tidigare i tråden finns uppgifter om att Daniel Hansson skulle ha en däckfirma i dag, någonstans i Göteborgstrakten.
Citera
2015-01-14, 13:21
Medlem
JustZlatans avatar
Häng ut svinen med bild. Det finns ju en del Daniel Hansson i Göteborg. Någon kan söka upp dom i smyg och ta bilder på dom och sen den som är mest lik kan man hänga ut. Samma sak med de andra svinen.

http://personer.eniro.se/resultat/da.../g%C3%B6teborg
Citera
2015-01-14, 14:23
Medlem
Lyckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Häng ut svinen med bild. Det finns ju en del Daniel Hansson i Göteborg. Någon kan söka upp dom i smyg och ta bilder på dom och sen den som är mest lik kan man hänga ut. Samma sak med de andra svinen.

http://personer.eniro.se/resultat/da.../g%C3%B6teborg

http://www.ratsit.se/19770323-Klas-G...FOdiLZlEjDvfmE

Fick detta via pm. Har fått samma uppgifter förut, stämmer detta? Är det den D*niel H*nsson som var med?

Det är en tjej skriven på samma adress och även en 17 åring? Rimligtvis borde det vara hans familj?
Citera
2015-01-14, 17:24
Medlem
eagless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenne-i-viken
(...)Daniel Hansson skulle ha en däckfirma i dag, någonstans i Göteborgstrakten.

Bumpar in här. Lång tråd. Har inte läst allt. Det jag ändå läst gör mig förvånad över `kompisen´. Tittar han bara på? Varför kastar han sig inte ut och simmar iväg i försök att fly och hjälpa (han liftade...). Varför försöker han inte få upp offret? Varför tillfogas han ingen skada av mördarna? Enligt den obduktions rapport någon här tillhandahöll så slås det fast att offret dog av drunkning samt anhöriga erhöll endast 60 000 (!!!) i ersättning. Wow.. vad är en människa värd

Nyfiken - som många andra - på vad gärningsmännen samt `kompisen´ gör idag. Fria i sammhället (lika överraskad iofs att Christer Pettersson läts dö en naturlig död. Ingen anktnyning i övrigt)
Citera
2015-01-14, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hin Håle.
Inte för att försvara deras handlingar, men jag har hört ryktesvägen att John Hron var en riktigt skadad kille, som brukade slänga ner katter från vattentorn och likn.

Någon som kände honom, och vet vad han var för typ av kille?

Är nog fan du som är riktigt skadad som sitter och skriver skit om en död pojke som torterades till döds! Hade det du påstår om John Hron hänt i verkligheten så hade socialen varit inkopplad och mig veterligen finns inga som helst tecken på det. Även om dina rykten skulle varit sanna så förtjänade han inte att misshandlas till döds för det. Det är en pojke på 14 år som blev mördad! Ett litet barn!!! Han var för sjutton inte ens byxmyndig!

Ta du ditt sjuka skitsnack och stoppa upp det i röven! Titta dig sen själv i spegeln ordentligt!
Citera
2015-01-15, 21:26
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Är nog fan du som är riktigt skadad som sitter och skriver skit om en död pojke som torterades till döds! Hade det du påstår om John Hron hänt i verkligheten så hade socialen varit inkopplad och mig veterligen finns inga som helst tecken på det. Även om dina rykten skulle varit sanna så förtjänade han inte att misshandlas till döds för det. Det är en pojke på 14 år som blev mördad! Ett litet barn!!! Han var för sjutton inte ens byxmyndig!
Ett litet barn? Enligt pappan (Veckans brott 15-01-14) var han stor och ståtlig och kraftfull. Han var väl framstående kanotist på väg in i landslaget?
Ingen förtjänar att misshandlas till döds, men man undrar ju hur någon kan väcka sån hat hos omgivningen. Han såg lite speciell ut, lite flickaktig med långt hår och ring i örat. Lite överlägset, självbelåtet leende.
Det intressanta är dock domarna mot de inblandade. 8 års fängelse för en 18-åring, helt unikt. 15-åringen 5 års fängelse för mord. Om John Hron bara var ett barn som du skriver så är också 15-åringen ett litet barn. Små barn ska inte sitta i fängelse!
Citera
2015-01-15, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Ett litet barn? Enligt pappan (Veckans brott 15-01-14) var han stor och ståtlig och kraftfull. Han var väl framstående kanotist på väg in i landslaget?
Ingen förtjänar att misshandlas till döds, men man undrar ju hur någon kan väcka sån hat hos omgivningen. Han såg lite speciell ut, lite flickaktig med långt hår och ring i örat. Lite överlägset, självbelåtet leende.
Det intressanta är dock domarna mot de inblandade. 8 års fängelse för en 18-åring, helt unikt. 15-åringen 5 års fängelse för mord. Om John Hron bara var ett barn som du skriver så är också 15-åringen ett litet barn. Små barn ska inte sitta i fängelse!

Idiot, han man ihjäl människor på ett sånt här utstuderat sätt ska man sitta inne, länge...oavsett om man är 15 eller 19 eller 25 år
Citera
2015-01-15, 22:41
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
Idiot, han man ihjäl människor på ett sånt här utstuderat sätt ska man sitta inne, länge...oavsett om man är 15 eller 19 eller 25 år
Det gäller tydligen inte alla, den enda gången 15-åringar kan få fängelse är om man är nazist eller rasist. En femtonåring är nämligen inte vuxen i lagen mening, han är inte myndig. En 15-åring anses inte förstå viden av sina handlingar och kan därför inte dömas till fängelse. Om han inte är rasist, vill säga.
Citera
2015-01-18, 02:29
Medlem
FBMinchias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoTired
Daniel Hansson (Grästorp?)
Mikael Fjällholm (Bytt namn, Lillhagens Mentalsjukhus i Göteborg?)
John Billing (Bytt namn?)
Martin (?) B (?)
Börjar nästan gråta när jag ser tråden om John.
Härligt att det finns de som vill hänga ut de satans mördarna för all framtid så de aldrig kan få en bra framtid. Det är de inte värda, nämligen. Jag hade lagt ner att skriva på FB när jag så filmen om John på Veckans Brott härom dagen.

Ett sista inlägg med vädjan om identitet utan stjärnor, tack. Dessa as skulle jag egenhändigt trampa platta om jag finge chansen, de är välkomna att söka mig i Haninge.

Hoppas de finns på Lexbase. Låt dessa helst svälta ihjäl.
Citera
2015-01-18, 03:30
Medlem
Jag förstår inte vad som är fel i huvudet på mördarna. Tortera för att sen mörda. Något måste vara fel. Avsaknad av samvete och känslor? James Bulger i England. Yngre gärningsmän. Dom lade kroppen på rälsen för att få det till en olycka. Samma vibbar. Måste handla om något psykiskt fel. Barn som vuxna som begår såna här handlingar borde låsas in på livstid för omvärldens bästa. Jag är inte pk. Gärningsmannen som slog ner farbrorn i Kortedala förtjänar livstids utvisning. Avskyr fega kräk oavsett hudfärg och religion.

Jävligt synd om Hansson har barn. Vad har han för värderingar att ge vidare.
Citera
2015-01-18, 10:13
Medlem
Trollsvanss avatar
Varför kommer det inte fram vilka dom är??? I vanliga fall tar det inte många minuter.
Tror det sitter en hel del personer här inne som vet precis vart tex Daniel håller hus.

Spotta ut det! Allmänheten borde få veta.

Har han en firma eller jobbar han på en firma?

Är det Daniel Ha**son på Amr*ng? På Ringön, Hisingen.

Där jobbar det ju en del "roliga" individer...
Senast redigerad av Trollsvans 2015-01-18 kl. 10:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in