2021-03-30, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsPeterForsman
Gör det. Och minns de ljusa och fina stunderna, när Daniel var ute och fiskade och meckade sin bil som han älskade så mycket.
Tänker bara på att det är jävligt skönt att han inte kan mörda fler barn nu.
Citera
2021-05-02, 17:19
Medlem
Citat:
Gör det. Och minns de ljusa och fina stunderna, när Daniel var ute och fiskade och meckade sin bil som han älskade så mycket.

Antar att du bara vill provocera lite.

Ingen sörjer honom. Patetiskt svin som förtjänade en plågsam död.
Citera
2021-05-02, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Mordet på John Hron i Kode på 90talet.
Inkomplett FUP i oordning. Fotad.

https://gofile.io/d/93lali

Tidigare aldrig delad online så tänkte det alltid är något intressant.

Länken fungerar inte, vill du ladda upp igen?
Citera
2021-05-03, 00:03
Medlem
LarsPeterForsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Antar att du bara vill provocera lite.

Ingen sörjer honom. Patetiskt svin som förtjänade en plågsam död.
Antar att du bara vill provocera lite när du ger dig på en död människa.
Citera
2021-05-04, 23:09
Medlem
Skulle vara roligt att veta hur idioten dog, bara att hoppas han fick lida. Men också när han dog, så man kan markera detta i kalendern och fira varje år.
Citera
2021-09-28, 20:21
Medlem
meduzan2013s avatar
Jag kan offra mig och hämta ut FUP. Bor endå nära Göteborgs tingsrätt där den finns. Kan även skanna in den i sin helhet. Men är ny på detta så behöver veta exakt vad ja ska fråga efter. Är det nått ärende nr ? Nån som kan sånt kan ju skriva. Föresten vallningsfilmerna, är dom publika handlingar ? inte funnit dom online i sin helhet nånstans
mvh
Citera
2021-09-28, 21:34
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Hur kan du tala illa om en död familjefar undrar jag! Daniel begick ett misstag när han själv var barn. För det sattes han i fängelse trots att han var ett barn.
Daniel hade barn och levde ett familjeliv och du är vidrig som talar illa om en människa som är död.

Fänaden dör,
fränder dö,
själv dör du likaledes;
ett vet jag
som aldrig dör:
domen som fälls om den döde.

Kul att ni nazzar alltid lägger er till med judokristna värderingar när det passar er
Citera
2021-10-15, 12:04
Bannlyst
Någon som vet ifall vännen Christian också blev misshandlad? Gärningsmännen hotade ju med att slå (ihjäl?) honom om John inte kom tillbaks till strandne. Jag har dock aldrig läst eller hört ifall han blev utsatt för fysisk våld under attacken på John.
Citera
2021-12-28, 22:12
Medlem
hashs avatar
Hur dog Daniel Hansson?
Har det framgått i tråden?
Citera
2021-12-29, 23:20
Medlem
Ja detta minns man,ett mycket fegt och utdraget mord. Hade John varit min son så hade dessa dårar dött en plågsam död.
Citera
2022-03-10, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meduzan2013
Jag kan offra mig och hämta ut FUP. Bor endå nära Göteborgs tingsrätt där den finns. Kan även skanna in den i sin helhet. Men är ny på detta så behöver veta exakt vad ja ska fråga efter. Är det nått ärende nr ? Nån som kan sånt kan ju skriva. Föresten vallningsfilmerna, är dom publika handlingar ? inte funnit dom online i sin helhet nånstans
mvh

Vill också veta om filmerna.
Citera
2022-03-11, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Skulle vara roligt att veta hur idioten dog, bara att hoppas han fick lida. Men också när han dog, så man kan markera detta i kalendern och fira varje år.
Daniel Hansson dog 2018-03-27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in