Citat:
Ursprungligen postat av Tantalora
Kan du inte luska om Krogen, Pizzan o Kinarest. ifall Tine brukar vara där?
Hon kan inte bara varit hemma?? I Tyskland gick hon på Sportsbar(er) Vem vet, hon kanske var stora attraktionen på lördagar i karaoke? Jag kan se "Singing in the rain" framför mig med en liten dans som är så populärt.
Kinarestaurant är väl inte ett ställe att hänga på. Skarpnäcksborna ska nog vara glada för att de slipper Mc Donalds.
Tyvärr har jag knappt några kontakter kvar i området. Jag var själv verksam i området fram till maj förra året och jag har ingen som helst referens till den långa tyskan. Det skulle jag nog ha uppmärksammat för de flesta i Skarpnäck är under medellängd. Jag skulle nog dikret kunan avskriva henne från Kinakrogen av två anledningar. Det är ingen plats för folk som är längre än 170 cm. Det är byns ölställe för sämre klientel.
Det som skulle kunna vara något är krogen. En gemytlig och trevlig plats. Med tanke på att det ofta var sporstsändningar där så tippar jag på att det nog skulle vara där man skulle kunna hitta henne. Dessutom är maten godast på det stället. Pizzans mat är ganska undermålig i smak enligt mitt tycke, kvalmigt och instängt känns atmosfären. Tydligen bra hämtpizzor för de som gillar pizza.
Krogen är det ställe där jag oftast åt mina luncher. Personalen är trevlig, maten bra, men delar av salladsbaren tog ofta slut tidigt dessvärre.