2008-10-06, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodetto
Ruskigt lik fantombilden som klistrades prydde varje löpsedel några dagar efter mordet på Olof Palme... Men då satt väl vår AH inlåst på sitt rum..
http://gfx.aftonbladet.se/multimedia...OM_203327w.jpg
http://img174.imageshack.us/my.php?image=andhang0.jpg

gryniga svartvita bilder på två vita män med mörk "halvafro" till frissa...o där slutar liknelserna.
Citera
2008-10-06, 19:42
Medlem
Rodettos avatar
Stort Tack till...

Grymt bra jobbat av Cousin Cocaine för arbetet med domen samt övrig intressant läsning i nedladdningen... Mycket snyggt!!
Citera
2008-10-06, 20:04
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodetto
Ruskigt lik fantombilden som klistrades prydde varje löpsedel några dagar efter mordet på Olof Palme... Men då satt väl vår AH inlåst på sitt rum..
Japp, herr AH släpptes ut från rättspsyk 1995.
Citera
2008-10-06, 21:53
Medlem
Chelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Japp, herr AH släpptes ut från rättspsyk 1995.
Vet du möjligtvis vad han gör idag?
Citera
2008-10-06, 22:05
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chelo
Jobbar på nått företag i Malmö. Exakt var vet jag inte. Men en sån kille byter nog inte jobb i första taget, om han nu ö h t kan byta! Jobbar han inte med rullatoer idag, jobbar han nog med någonting liknande.
Citera
2008-10-06, 22:44
Medlem
kornizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chelo

Det har sagts att han gör rulatorer...
Citera
2008-10-06, 22:53
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Intressant läsning. Tack för PDF:en Cousin Cocaine.

Synd att fanskapet inte avlivades.
Citera
2008-10-07, 15:03
Medlem
Ingen som kan/vill lägga upp PDF:en för nedtankning på t.ex. megaupload eller liknande. Kan inte använda mig av torrents men skulle vilja läsa hela PDF:en eller det mest intressanta iaf. Tack på förhand!
Citera
2008-10-09, 21:55
Medlem
skogsolas avatar
Kan ju intyga på att detta verkar ha mörkats rejält.

Min mor började år 1979 jobba på MAS (Malmö allmäna sjukhus), och hon kom knappt ihåg något om det, förrens jag började nämna detaljer o.s.v. Då var det en klocka som ringde.

Hon hade inte så smaskiga detaljer förutom att Garvisol och Ivisol (eller vad det nu hette) försvann ruskigt fort.

Btw, vad var det dokumentären hette? Någon som kan skicka en torrent i pm?
Senast redigerad av skogsola 2008-10-09 kl. 22:32.
Citera
2008-10-09, 22:44
Medlem
Chelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsola
Kan ju intyga på att detta verkar ha mörkats rejält.

Min mor började år 1979 jobba på MAS (Malmö allmäna sjukhus), och hon kom knappt ihåg något om det, förrens jag började nämna detaljer o.s.v. Då var det en klocka som ringde.

Hon hade inte så smaskiga detaljer förutom att Garvisol och Ivisol (eller vad det nu hette) försvann ruskigt fort.

Btw, vad var det dokumentären hette? Någon som kan skicka en torrent i pm?
Samma här.. Min mamma började där strax efter och hon berättade att hon hade frågat efter Gevisol eftersom hon skulle rengöra någonting. Sköterskan som tillfrågades blev helt stel: "Vad ska du med det till? "

Men morsan har inte nämnt detta förut, vad jag kan minnas, utan jag frågade rent allmänt för någon dag sedan eftersom jag kom ihåg att hon jobbat som patientvak ett tag när jag och syrran var små. Och då berättade hon det där.
Citera
2008-10-10, 19:00
Medlem
Drullknulls avatar
Jag får instämma i kören om en intressant tråd.

Överläkare Svenonius som fick sparken efter morden och miste sin legitimation är fortfarande kontroversiell:

http://skanskan.se/apps/pbcs.dll/art...3759512/0/SPEL
Citera
2008-10-19, 12:27
Medlem
dtoags avatar
Är lite sent ute men måste kredda CousineCocaine som fan för domen. Strålande jobb!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in