2015-01-31, 13:42
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Det tycker jag verkligen inte att de ska.

http://sv.m.wikipedia.org/wiki/Konsekvensneutralitet

Ja, men konsekvensneutraliteten är ju sällan en princip som appliceras totalt. Om en viss rapportering riskerar en människas liv så skulle få medier ignorera detta, och helt kallt hänvisa till konsekvensneutraliteten.
Citera
2015-01-31, 13:44
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Fan vilka troll som är här inne i Birro-tråden. Bara för att han inte tycker om sandreligionen som föder fram Is-svin och kvinnomisshandlare och terrorister så är man ingen rasist.
Jag är absolut inget fan av Birro, men han måste ju ändå få uttrycka sej som han vill, och träffa de personer han önskar. För inget av det han skriver, eller de han umgås med är rasistiskt! Journalister, den tredje statsmakten är ena är ena Jävla vänster-foliehattar!
Citera
2015-01-31, 14:00
Medlem
simonvps avatar
https://www.facebook.com/pages/Je-su...89?pnref=story

Marcus har alltså gått med i gruppen helt oironiskt.
Citera
2015-01-31, 19:54
Medlem
Calogeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
https://www.facebook.com/pages/Je-su...89?pnref=story

Marcus har alltså gått med i gruppen helt oironiskt.
Alltså...

Citera
2015-02-01, 09:44
Bannlyst
Nagon som vet om han brukar vara i katolska kyrkan vid Folkungagatan? I sa fall sticker jag dit för att fota osv om intresse finns?
Citera
2015-02-01, 09:55
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahled
om intresse finns?

Det gör det inte.
Citera
2015-02-01, 09:55
Bannlyst
Citat:
Nagon som vet om han brukar vara i katolska kyrkan vid Folkungagatan? I sa fall sticker jag dit för att fota osv om intresse finns?

Marcus är katolik endast till namnet, För att det låter coolt och för att få alternativcredd. Han går nog inte till kyrkan särskilt ofta såvida han inte skall föreläsa och få sälja en bok eller två.
Han har fortfarande inte konverterat till katolicismen såvitt jag vet eller ens gått ur svenska kyrkan.
Citera
2015-02-01, 10:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Marcus är katolik endast till namnet, För att det låter coolt och för att få alternativcredd. Han går nog inte till kyrkan särskilt ofta såvida han inte skall föreläsa och få sälja en bok eller två.
Han har fortfarande inte konverterat till katolicismen såvitt jag vet eller ens gått ur svenska kyrkan.
ok jah drar dit efter mässan idag o testar att fota lite, sedan drar jag till langholmen
Citera
2015-02-01, 10:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Det gör det inte.
har en mängd pm som visar pa motsatsen
Citera
2015-02-01, 10:15
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:

Varför frågar du då?
Citera
2015-02-01, 10:18
Medlem
patajavels avatar
Citat:

Du är en tomte och ingen skrattar. Markus har spårat ur. Men även ifall det är i princip omöjligt att känna sympati så tror jag det är få som vill honom illa. Möjligen de procent som röstar på KD eller SD, men de e bara ett gäng inskränkta idioter som träffat för få människor i verkligheten, så det räknas knappt.
Citera
2015-02-01, 15:04
Bannlyst
jag sag birro idag vid hornstull
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här