2015-01-30, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneUp
Nu kan ju bara jag tala för mig själv, men varje gång jag har skrivit om honom är det en motreaktion mot vad han själv har skrivit, och det är alltid sådant som går emot sådant jag står för. Han ska inte få komma till tals offentligt utan att bli emotsagd. Tål han inte motreaktioner ska han inte agera i offentligheten, speciellt inte med åsikter som han vet kommer att generera motreaktioner. Agerar han på ett sätt som är mot samhällets normer kommer samhället att agera mot honom.

Exakt min åsikt! Han får fan tåla bli emotsagd! Han är en jävla gnällspik! Han får gärna ta livet av sig. Det är ingen annans fel än hans eget i så fall. Birro är en jävla sopa som grinar så fort inte folk håller med honom.
Citera
2015-01-30, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T.J.Jackson
Men om han inte tål det då? Om han inte tål det, förtjänar han då att drivas mot emotionell och ekonomisk ruin? Alla i mediasverige vet hur känslig Birro är. Ändå så utsätter man honom för detta. Galenskap enligt mig och det är ett alltför högt spel dom spelar.

Och sen har vi den andra diskussionen. Om du har samröre med Sverigedemokrater i dagens Sverige så blir du uthängd och all ditt ska tas ifrån dig. Och så lipar våra journalister om näthat???

Jag är knappast sverigedemokrat men jag har inte ord för hur mycket jag hatar det pack som styr oss och våra tankar.

Det är ju han själv som utsätter sig för det själv! Tål han inte mothugg så ska han ge fan i att uttala sig offentligt! Punkt!
Citera
2015-01-30, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Har han blivit sparkad från jobbet utan korrekt anledning, ( slagit chefen på käften, stulit, et cetera ) så är det bara begära skadestånd. Få sparken på grund av vem man lunchar med är ju rent nys. Skulle vilja höra det argumentet i tingsrätten.

Hoppas det blir ett fett skadestånd.

Vadå sparken? Han har ju inte haft en vanlig anställning som svenne banan. Han har garanterat varit "anställd" på frilansbasis. Han har väl fakturerat som egen frilans. Då kan man bryta samarbetet på stört. Utan någon som helst anledning. Affärsuppgörelser handlar det om. Finns ingen anställningstrygghet i det. Lunchar man med nassar och rasister får man skylla sig själv.
Citera
2015-01-30, 21:11
Medlem
http://blogg.varldenidag.se/birros-blogg/papparazzi/

Fan vilken dålig svenska han använder. Kan inte skillnad på "de" och "dem" och en massa andra felaktigheter i texten. Har inte Birro tillgång till rättstavningsprogram? Dyslexi? Författare
Citera
2015-01-30, 21:16
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Du vet att länken är 107 dagar gammal va?
Det viktiga för catlover2013 verkar vara ATT det länkas till den där skvallersidan, riktigt hur aktuellt det är kvittar nog. Så länge en länk finns där. Kolla posthistoriken, 99% av alla vederbörandes inlägg i alla trådar länkar till den skitsidan.
Citera
2015-01-30, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av balletralle1234
Du stod utanför hans fönster i en timme? Låter friskt...
ja inte riktigt kanske 50 minuter max, jag funtar pa att aka dit inatt för att slutgiltigt ta reda pa i vilket fönster han bor
Citera
2015-01-31, 02:18
Medlem
T.J.Jacksons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Det är ju han själv som utsätter sig för det själv! Tål han inte mothugg så ska han ge fan i att uttala sig offentligt! Punkt!

Att bli av med sitt jobb och bli utsatt för en häxjakt av skitnödiga mediaprofiler är väl knappast att betrakta som mothugg. Mobbing är mobbing. Punkt!
Citera
2015-01-31, 02:25
Medlem
T.J.Jacksons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Äh jag vet inte, men Birro är som sagt väldigt skör och självklart vet Expressen om det här. Konsekvensen av det här "scoopet" blev att Birro blev av med ännu ett jobb. Tycker man borde låta honom vara. Ingen mår ju bra av det här. Tycker det är fruktansvärt patetiskt ifrån Solocalcios sida. Det är ju bara en bild, ingen vet vad Birro, Bylund och Karlsson diskuterat.

Klart att han ska få vara ifred. Den där Linus Bylund hänger för övrigt med en massa kulturpersonligheter. Han verkar ha en social förmåga. Tror att han och Soran Ismail brukar luncha ganska regelbundet.
Citera
2015-01-31, 02:29
Medlem
T.J.Jacksons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Är jag den enda som kommer ihåg vilket ärke-cp-pk vänster nöt herr Birro var på 90-talet samt början på 2000-talet? Det här kallas poetisk rättvisa inte orättvisa. Hatten av för Expressen, äntligen gjorde de något rätt.

Kan ju tilläggas att herr Birro har även han fått folk med "fel" åsikt sparkade eller avsagda från uppdrag.

Det är möjligt. Men det är först när han kom ut som kristen som tankepolisen klarade göra sig av med honom.

Vem, förresten, var det Birro fick uppsagd?
Citera
2015-01-31, 03:45
Citat:
Ursprungligen postat av T.J.Jackson
Det är möjligt. Men det är först när han kom ut som kristen som tankepolisen klarade göra sig av med honom.

Vem, förresten, var det Birro fick uppsagd?

En receptionist.
Citera
2015-01-31, 04:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av balletralle1234
Du stod utanför hans fönster i en timme? Låter friskt...

Ute i samhället finns det nog inte folk som är sjukare än Birro, men här talar vi ju om Flashback!
Citera
2015-01-31, 08:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Ute i samhället finns det nog inte folk som är sjukare än Birro, men här talar vi ju om Flashback!
Visst är det som du säger. Jag kunde tyvär inte vara där inatt men planerar att aka förbi lägenheten da jag skall till Langholmen. Jag tar med mig ett större och bättre objektiv nu. Funderar även pa att aka förbi Widforss och handla en sadan här http://www.widforss.se/tubkikare-zen...107-c-353.aspx ??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in