2010-03-05, 21:03
Medlem
skelgds avatar
Krde acetonmetoden nyss, fick nstan lika mycket kvar som inann. Anvnde hela flaskan, kanske skulle ltit de st ett tag?

Tror pulvret var rtt bra inann stank som fan s tnkte att man skulle f bort lite smuts bara. Stinker kanske lite mindre. Vill ha de nnu renare vrt att kra igen eller finns det ntt annat knep?
Citera
2010-03-05, 21:06
Medlem
skelgds avatar
de var finpulver inann nu r de mer stenigt,, kanske ett bra tecken
Citera
2010-03-06, 04:46
Medlem
anakatas avatar
Aceton ar ett daligt val av losningsmedel att tvatta det i. Jag rekommender som alltid kemiskt ren bensin. Tvatta garna ett par ganger.
Kemiskt ren bensin tar bort de vanligaste biprodukterna fran syntesen men diverse utblandningsmedel kan givetvis folja med.

Och - det ar ingen ide att tvatta det om det ar mindre an atminstone 5g, eftersom en stor andel forsvinner som spill (fastnar i filter m m) annars.

O h t ar det ju nastan tragiskt vilka geggiga halvlyckade kemiexperiment som saljs som tjack i Sverige...
Citera
2010-05-30, 17:19
Medlem
smokey.the.bears avatar
Nufrtiden vet man ju inte 100% vad man fr...
S undrar om detta funkar p meta-bankat tjack eller fenmetralin?
Citera
2010-05-31, 23:26
Medlem
Det beror ju helt och hllet p vad det r utbankat med. r det kemikalier med liknande egenskaper kan det bli riktigt klurigt. Men leta omkring lite p erowid s kan du skert hitta ngon bra guide.

Men jag skulle sga s hr generellt. Det r en dryg process som krver ngolunda kunskap inom kemi och troligen r det inte vrt det.
Citera
2010-06-01, 01:06
Medlem
hur stor skillnad i kick blir det om man renar det? Eller r det bara att man behver dra i sig mindre mngd utan skillnad i resultat?
Mvh
Citera
2010-06-01, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sougai
hur stor skillnad i kick blir det om man renar det? Eller r det bara att man behver dra i sig mindre mngd utan skillnad i resultat?
Mvh

Om du fr i dig substanser som pverkar dig nmnvrt frndras ju ruset. Men annars finns det egentligen ingen anledning.
Citera
2010-06-01, 09:06
kp riktigt smuts istllet...
Citera
2010-09-23, 18:49
Medlem
Hur blir det med laktos d? Gr det f bort det med den hr metoden? Funderar mest p metamina tabsen, gr det f bort allt smuts ur dom utan att kra med S B extrahering?

Skl!
Citera
2010-10-19, 21:59
Medlem
Tycker den hr trden r intressant.

Ngon mer som testat och ftt renare n 30%(vilket verkar vara renheten som de flesta ftt ut)?

EDIT: Av vanligt "standard"-tjack syftar jag frmst p.
Citera
2010-10-27, 23:29
Medlem
waters avatar
N, vad ska jag nu vlja mellan kemiskt ren bensin och kemiskt ren aceton?
Citera
2010-10-29, 19:16
Medlem
Fnars avatar
Jag har renat med aceton tidigare i livet, och jag tycker att det har funkat bra Fast d har jag ju bara dragit det i snoken iof...
En liten frga bara, om man ska kra IV - vilken r d bsta reningsmetoden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in