Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-15, 10:23
  #1
Medlem
Hörde att man kunde blanda sitt amfetamin med t-röd och sila genom kaffefilter och då skulle endast amfet stanna i filtret i en renare variant än innan.

Detta låter ganska konstigt men kan det verkligen stämma ?

Mvh Magnyb
Citera
2008-02-15, 15:02
  #2
Medlem
likeithards avatar
Jag tvivlar, det bästa är att köpa bra tjack från början.
Citera
2008-02-15, 15:26
  #3
Medlem
NutidensUnges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magnyb
Hörde att man kunde blanda sitt amfetamin med t-röd och sila genom kaffefilter och då skulle endast amfet stanna i filtret i en renare variant än innan.

Detta låter ganska konstigt men kan det verkligen stämma ?

Mvh Magnyb

Finns en tråd om detta.

Betvivlar stakt på att det går så lätt att rena det!
Citera
2008-02-16, 07:36
  #4
Medlem
TimeHolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Jag tvivlar, det bästa är att köpa bra tjack från början.
Låter som en JÄVLIGT bra ide!
Citera
2008-02-16, 12:35
  #5
Avstängd
Brain Formulas avatar
Äre inte etanol man ska använda?
Citera
2008-02-16, 12:38
  #6
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Äre inte etanol man ska använda?

etanol är ju T-röd.

Men det man ska använda är Metanol alltså träsprit då detta tenderar att vara något effektivare när det kommer till att lösa upp de olika ämnen som tjacket vanligtvis är bankat med.
Citera
2008-02-16, 14:34
  #7
Avstängd
Brain Formulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
etanol är ju T-röd.

Men det man ska använda är Metanol alltså träsprit då detta tenderar att vara något effektivare när det kommer till att lösa upp de olika ämnen som tjacket vanligtvis är bankat med.

Ah skrev fel totalt kaos uppstår.
Citera
2008-02-17, 02:47
  #8
Medlem
Jo jag vet att det låter befängt men vad göra. 4 g o mixtra me. Hoppas att nån kan avslöja några hemligheter iaf.
__________________
Senast redigerad av magnyb 2008-02-17 kl. 02:53.
Citera
2008-02-17, 17:21
  #9
Medlem
Det var ju nån britt som lyckades rena kokain som är utblandat med allt jävla skit, tråden finns nånstans på flashback också.

Om jag kommer ihåg rätt hade han dock utbildning i kemi och det var en komplicerad process. Så rena amfetamin skulle nog gå, men då behövs det nog nånting mer komplicerat än det där utfört av nån med kunskaper i kemi.
Citera
2008-08-01, 18:41
  #10
Medlem
snarkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magnyb
Hörde att man kunde blanda sitt amfetamin med t-röd och sila genom kaffefilter och då skulle endast amfet stanna i filtret i en renare variant än innan.

Detta låter ganska konstigt men kan det verkligen stämma ?

Mvh Magnyb


bättre att dricka metanol hahaha
Citera
2008-08-03, 15:31
  #11
Avstängd
deathstar242s avatar
Acetonfilter funkar ju.. Amfetamin kan inte lösas i aceton.. så all slagg försvinner och kvar blir amfetaminet..
Citera
2008-08-03, 15:41
  #12
Medlem
BrrakBrraks avatar
Källor snälla? Vill inte dra i mig eller att någon annan något som är ännu mer gift än vad amfetamin redan är och kan vara bankat med.

Kul festtrick det skulle vara att försöka rena amfetamin och sen dör folk som flugor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback