2025-05-02, 18:57
Medlem
MissValeries avatar
Om man inte har kaffefilter hemma - funkar det med hushållspapper eller toalettpapper?
Citera
2025-05-08, 21:32
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissValerie
Om man inte har kaffefilter hemma - funkar det med hushållspapper eller toalettpapper?
Nej. Ett kaffefilter är dessutom varken svårt eller dyrt att införskaffa.
Citera
2025-05-24, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beeuntwolf
koffein ger huvudvärk ingen rush, ju renare amfetamin ju större rush och längre verkan, det säger sig självt. Obildade och oseriösa langare som påstår det ena och det andra.

Haft 93% amfetamin enl papprena från polisen, oavsett % så var det de dyraste och bästa jag kört, året var runt 2014, det året blev jag torsk och kunde inte lägga av innan 2022.

IV i 8-9 bast.

Man ska aldrig slå ut skiten, ha mer vatten istället och mindre dos

Om dina 93 % stämmer så är det helt sinnessjukt och i princip så rent man kan få det. Hur mycket köpte du och vad kostade det?

Jag fiskar inte efter droger utan har egna kontakter och skulle aldrig någonsin köpa 93 % amfetamin eftersom man i 99 % av fallen blir lurad och i dessutom skulle jag behöva banka det oerhört och det är en process jag ogillar och inte har exakt koll på utan vet bara vilka preparat man använder men inte exakt vilka mängder och så vidare.
Citera
2025-08-25, 20:35
Medlem
Om nu amfetamin inte löser sig i kliniskt rent aceton men i vatten.. hur kommer det sig att det som finns kvar efter rening inte löses upp i just.. vatten? (pulvret som va kvar i kaffefiltret alltså) det blir bara en grötig gegga typ
Citera
2025-08-28, 02:45
Medlem
Så här renar jag mitt Amf , (i fantasin förståss...)

Lös amf i ethanol 99-100% , tillsätt Natriumhydroxid , låt stå någon timme under omrörning, tillsätter lämplig mängd heptan och gör en LLE , översta lagret förs till egen bägare och aceton hälls i (iskall), rör om och saltar ut med lämplig syra, vacuum filtretar och tvättar i iskall aceton/ipa.

Nu har jag så rent amf det går och få, ofta är det skrämmande låga nivåer amfetamin man återsaltar
Citera
2025-08-28, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bambis.mamma
Om nu amfetamin inte löser sig i kliniskt rent aceton men i vatten.. hur kommer det sig att det som finns kvar efter rening inte löses upp i just.. vatten? (pulvret som va kvar i kaffefiltret alltså) det blir bara en grötig gegga typ
Det beror på att amfetaminet är bankat med någonting som inte heller löser sig i aceton. Har vart med om det själv, de e bara slänga skiten för det du har innehåller förmodligen knappt något amfetamin alls
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in