2009-10-06, 14:00
Medlem
mongo_nalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
lt oss sga att man bara har 1g, hur br man g till vga d?

ta 0.5g? ^_^
Citera
2009-10-06, 14:06
Medlem
Jag har "Renat" tjack i kaffefilter med hjlp av aceton tidigare, och det minskade i vikt eftert. Och jag dog inte av att snorta det.
Citera
2009-10-06, 16:46
Medlem
StorSnokens avatar
Jag renade 1g som blev till 0,3g, vilket ni ser i bilden p frra sidan. Bankade inte ut det igen, funkade pra som fan.
Citera
2009-10-06, 20:59
Medlem
Sleazebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrvision
Det r nog enklare att testa sjlv. Du kommer inte att bli besviken. Och du frlorar inget amfetamin, bara skrp.

Saken r den att jag aldrig brukat tjack, jag har smakat p det i min ungdom men inte mer n s. Resultaten intresserar mig i vilket fall, dels fr att det sger ngot om hur det ligger till med kvaliteten p tjack i dagens sverige men ocks fr att enkla husmorsknep som "frbttrar" drogerna man handlat r spnnande och bra.

Men ok, handen p hjrtat s ser det ut som att mitt frsta inkp kommer ske snart, en liten svng har jag i alla fall frtjnat, s det r klart att jag kanske vervger ngot dylikt. Tar dock grna emot mer info frn de som provat p frst, vill inte rka stlla till med ngot.

r runt 30% amfetamin per g ungefr standard i sverige eller brukar det ligga smre/bttre till? Nr fr det kallas "dunder," ver 60-70%?
Jag frstr att det r vldigt subjektivt hur bra tjacket r p mnga plan, men ni som varit med frstr nog vad jag frsker frga.
Ough, barnsligt trtt nu, stavar fel hela tiden, svrt att hlla dem ppna..
Keep it up, Flashback.
Citera
2010-02-07, 18:39
Medlem
nn mer som testat? r det en ofarlig metod att rengra sitt tjack med aceton?
Citera
2010-02-07, 20:31
Medlem
kickes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badsvamp
nn mer som testat? r det en ofarlig metod att rengra sitt tjack med aceton?

Jag har ocks testat, och kan bekrfta att det funkar..hade ven en diskussion med vran Arkomann om just det hr...

jag citerar Arkomann:

"Jag har gjort det sjlv, flera gnger. Amfetaminsulfat r olsligt i aceton till skillnad frn druvsocker och mnga andra klassiska medel fr utspdning av pulvret, men det finns olsliga grejer att banka med ocks, s det r ingen hundraprocentig metod, ven om den brukar ge en god fingervisning."

Det ska vara kemiskt ren aceton!
Citera
2010-02-07, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kicke
Jag har ocks testat, och kan bekrfta att det funkar..hade ven en diskussion med vran Arkomann om just det hr...

jag citerar Arkomann:

"Jag har gjort det sjlv, flera gnger. Amfetaminsulfat r olsligt i aceton till skillnad frn druvsocker och mnga andra klassiska medel fr utspdning av pulvret, men det finns olsliga grejer att banka med ocks, s det r ingen hundraprocentig metod, ven om den brukar ge en god fingervisning."

Det ska vara kemiskt ren aceton!

och blir att ge sig p och testa d
Citera
2010-02-07, 20:40
Medlem
kickes avatar
Citat:
och blir att ge sig p och testa d

Ja, varfr inte du blir ju bara av med "skiten" som du nd inte vill ha upp i nsan, eller vad man nu vljer fr metod..
Citera
2010-02-07, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kicke
Ja, varfr inte du blir ju bara av med "skiten" som du nd inte vill ha upp i nsan, eller vad man nu vljer fr metod..

funkar det lika bra p kokain? dock s man ju tnka p att kolan oftast r bankad med bedvningsmedel. frsvinner det ocks av acetonen?
Citera
2010-02-08, 05:24
Medlem
Soluss avatar
Citat:
funkar det lika bra p kokain? dock s man ju tnka p att kolan oftast r bankad med bedvningsmedel. frsvinner det ocks av acetonen?
Trden r tre sidor lng, hur svrt ska det vara att lsa igenom detta? S jobbigt r det inte, faktiskt!

P sida tv finns att lsa att denna metod fungerar utmrkt att rena kokain med. Huruvida det r sant eller inte verlter jag till dig att ta reda p d jag sjlv inte vet, men det sgs ju som sagt att det fungerar.

S lnge inte substansen du vill rena med aceton r acetonlslig s har du inget att frlora kan man vl sga iofs.
Citera
2010-02-08, 09:03
Medlem
mrvisions avatar
Kp aceton (kemisk ren) finns i frghandeln.

Kola

Kaffefilter

Tratt

2 glas

Kola kvarn

Brja med att mala ner kola s fint som mjligt.
Hll sedan ut pudret i ett glas behver inte vara s hgt.
Blanda i acetonet (ca 20 ml per gram) med pulvret och blanda med en sked i minst 3-5 minuter. Det kommer att se ut som mjlk typ.
Placera tratten i det andra glaset med kaffefiltret i. Det glaset borde vara lite hgre.
Hll din lsning i tratten med filtret och lt det rinna igenom.

Hll lite mer aceton i det frsta glaset fr att f upp resterna son antagligen finns dr.
Hll vidare i glaset medtrappen.
Till slut hll aceton tratten.

LT ST i 10 minuter.

Ta upp kaffefiltret och krama med 4-5 bitar hushllspapper.
Upprepa kramningen en gng till.

Lgg nu kaffefiltret p ett varmt element fr torkning. Det ska torka 24 timmar helst 48.

K L A R T
Citera
2010-03-05, 15:42
Medlem
falecs avatar
Folk har ju brjat banka med kreatin, blir man av med den skiten med acetonmetoden? Dvs r kreatin acetonlsligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in