2009-10-06, 14:00
Medlem
mongo_nalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
låt oss säga att man bara har 1g, hur bör man gå till väga då?

ta 0.5g? ^_^
Citera
2009-10-06, 14:06
Medlem
Jag har "Renat" tjack i kaffefilter med hjälp av aceton tidigare, och det minskade i vikt efteråt. Och jag dog inte av att snorta det.
Citera
2009-10-06, 16:46
Medlem
StorSnokens avatar
Jag renade 1g som blev till 0,3g, vilket ni ser i bilden på förra sidan. Bankade inte ut det igen, funkade pra som fan.
Citera
2009-10-06, 20:59
Medlem
Sleazebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrvision
Det är nog enklare att testa själv. Du kommer inte att bli besviken. Och du förlorar inget amfetamin, bara skräp.

Saken är den att jag aldrig brukat tjack, jag har smakat på det i min ungdom men inte mer än så. Resultaten intresserar mig i vilket fall, dels för att det säger något om hur det ligger till med kvaliteten på tjack i dagens sverige men också för att enkla husmorsknep som "förbättrar" drogerna man handlat är spännande och bra.

Men ok, handen på hjärtat så ser det ut som att mitt första inköp kommer ske snart, en liten sväng har jag i alla fall förtjänat, så det är klart att jag kanske överväger något dylikt. Tar dock gärna emot mer info från de som provat på först, vill inte råka ställa till med något.

Är runt 30% amfetamin per g ungefär standard i sverige eller brukar det ligga sämre/bättre till? När får det kallas "dunder," över 60-70%?
Jag förstår att det är väldigt subjektivt hur bra tjacket är på många plan, men ni som varit med förstår nog vad jag försöker fråga.
Ough, barnsligt trött nu, stavar fel hela tiden, svårt att hålla dem öppna..
Keep it up, Flashback.
Citera
2010-02-07, 18:39
Medlem
nån mer som testat? är det en ofarlig metod att rengöra sitt tjack med aceton?
Citera
2010-02-07, 20:31
Medlem
kickes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badsvamp
nån mer som testat? är det en ofarlig metod att rengöra sitt tjack med aceton?

Jag har också testat, och kan bekräfta att det funkar..hade även en diskussion med våran Arkomann om just det här...

jag citerar Arkomann:

"Jag har gjort det själv, flera gånger. Amfetaminsulfat är olösligt i aceton till skillnad från druvsocker och många andra klassiska medel för utspädning av pulvret, men det finns olösliga grejer att banka med också, så det är ingen hundraprocentig metod, även om den brukar ge en god fingervisning."

Det ska vara kemiskt ren aceton!
Citera
2010-02-07, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kicke
Jag har också testat, och kan bekräfta att det funkar..hade även en diskussion med våran Arkomann om just det här...

jag citerar Arkomann:

"Jag har gjort det själv, flera gånger. Amfetaminsulfat är olösligt i aceton till skillnad från druvsocker och många andra klassiska medel för utspädning av pulvret, men det finns olösliga grejer att banka med också, så det är ingen hundraprocentig metod, även om den brukar ge en god fingervisning."

Det ska vara kemiskt ren aceton!

och blir att ge sig på och testa då
Citera
2010-02-07, 20:40
Medlem
kickes avatar
Citat:
och blir att ge sig på och testa då

Ja, varför inte du blir ju bara av med "skiten" som du ändå inte vill ha upp i näsan, eller vad man nu väljer för metod..
Citera
2010-02-07, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kicke
Ja, varför inte du blir ju bara av med "skiten" som du ändå inte vill ha upp i näsan, eller vad man nu väljer för metod..

funkar det lika bra på kokain? dock så man ju tänka på att kolan oftast är bankad med bedövningsmedel. försvinner det också av acetonen?
Citera
2010-02-08, 05:24
Medlem
Soluss avatar
Citat:
funkar det lika bra på kokain? dock så man ju tänka på att kolan oftast är bankad med bedövningsmedel. försvinner det också av acetonen?
Tråden är tre sidor lång, hur svårt ska det vara att läsa igenom detta? SÅ jobbigt är det inte, faktiskt!

På sida två finns att läsa att denna metod fungerar utmärkt att rena kokain med. Huruvida det är sant eller inte överlåter jag till dig att ta reda på då jag själv inte vet, men det sägs ju som sagt att det fungerar.

Så länge inte substansen du vill rena med aceton är acetonlöslig så har du inget att förlora kan man väl säga iofs.
Citera
2010-02-08, 09:03
Medlem
mrvisions avatar
Köp aceton (kemisk ren) finns i färghandeln.

Kola

Kaffefilter

Tratt

2 glas

Kola kvarn

Börja med att mala ner kola så fint som möjligt.
Häll sedan ut pudret i ett glas behöver inte vara så högt.
Blanda i acetonet (ca 20 ml per gram) med pulvret och blanda med en sked i minst 3-5 minuter. Det kommer att se ut som mjölk typ.
Placera tratten i det andra glaset med kaffefiltret i. Det glaset borde vara lite högre.
Häll din lösning i tratten med filtret och låt det rinna igenom.

Häll lite mer aceton i det första glaset för att få upp resterna son antagligen finns där.
Häll vidare i glaset medtrappen.
Till slut häll aceton tratten.

LÅT STÅ i 10 minuter.

Ta upp kaffefiltret och krama med 4-5 bitar hushållspapper.
Upprepa kramningen en gång till.

Lägg nu kaffefiltret på ett varmt element för torkning. Det ska torka 24 timmar helst 48.

K L A R T
Citera
2010-03-05, 15:42
Medlem
falecs avatar
Folk har ju börjat banka med kreatin, blir man av med den skiten med acetonmetoden? Dvs är kreatin acetonlösligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in