Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-15, 02:28
  #157
Medlem
6.10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagozar
Körde mina två första acetontvättar precis utifrån din beskrivning Ångrar att jag inte tog på mig förkläde och nitrilhandskar Jag som är utbildad i arbete med kemikalier och allt... borde tänkt till innan. Händerna ser ut som om jag tvättat dom i lacknafta
Har du någon koll på utifall acetonrenat amfetamin fungerar att administrera intravenöst? Kör själv IV och blir lite nervig när jag läser att reningsprocessen innefattar Aceton, if you catch my drift :-)
Citera
2024-02-15, 04:01
  #158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6.10
Har du någon koll på utifall acetonrenat amfetamin fungerar att administrera intravenöst? Kör själv IV och blir lite nervig när jag läser att reningsprocessen innefattar Aceton, if you catch my drift :-)
Så länge du ser till att det är helt torrt så är det lugnt!
Och när jag säger helt torrt, så menar jag helt snustorrt!
Jag brukar efter att filtret droppat färdigt, vika ihop kaffefiltret och ta hushållspapper som jag trycker mot utsidan av filtret.
Lindar sen ett varv hushållspapper och låter det torka! Har någongång vid stress haft en hårtork som stått och blåst mot filtret (mot en vägg) då har det torkat på nån timme. Annars låt det ligga 10 timmar så är det torrt Är du osäker så lukta på det, luktar det aceton så låt det torka längre, är det luktfritt så kör! Acetonet dunstar i luften när det torkar, så försök bara se till att du kramat ut så mycket aceton som möjligt.
//Kört oändligt med acetontvättar och administrerat enbart IV
Citera
2024-02-15, 11:17
  #159
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6.10
Har du någon koll på utifall acetonrenat amfetamin fungerar att administrera intravenöst? Kör själv IV och blir lite nervig när jag läser att reningsprocessen innefattar Aceton, if you catch my drift :-)

Det är det mest optimala att köra IV utifrån vad jag förstått det som. Aldrig kört IV själv dock. Utan att tvätta/rena finns risk för någon form av kontamination, plus rester av BMK olja som använts vid tillverkningen. Vet inte om det är något som tas bort manuellt innan lösningen dras upp i sprutan? För så länge oljan från tillverkningen fortfarande finns kvar finns ju risken att det annars blir en komponent som injiceras? Aja, du har säkert koll.

Sleazetjackisen talar uppenbarligen utifrån erfarenhet, så det han svarat stämmer nog ill hög grad. Skulle dock inte ta risken att kontaminera pulvret genom att blåsa med en hårtork Men så håller jag inte på med IV heller så vet inte hur suget/abstinensen känns, men utifrån vad jag hört blir det en ganska mycket jobbigare situation ifall man måste välja på att vänta i 10 timmar eller att torka med hårtork xD Jag har dock kört i varmluftsugn på 50 grader om det var jag i den situationen
Citera
2024-02-15, 11:19
  #160
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Hur många G började du med och hur mycket hade du kvar efter "tvätten"?

Svarar i PM. Om någon mer är intresserad så kan ni slänga iväg ett PM till min inbox.
Citera
2024-02-15, 13:28
  #161
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6.10
Har du någon koll på utifall acetonrenat amfetamin fungerar att administrera intravenöst? Kör själv IV och blir lite nervig när jag läser att reningsprocessen innefattar Aceton, if you catch my drift :-)
Det dåliga med det hela är att kicken försvinner totalt när man slår i sig aceton renat dos…
Citera
2024-02-15, 17:29
  #162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Det dåliga med det hela är att kicken försvinner totalt när man slår i sig aceton renat dos…

Finns ingen som helst logik bakom detta då tjack inte löser sig i aceton.

Så antingen har du

1; Fått något annat än tjack
2. Köpt fel aceton(inte den röda dvs).

Eller så är tjacket bankat åt helvete med t.ex. koffein + något mer som inte löser sig i aceton.
Citera
2024-02-15, 17:37
  #163
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharingaben
Finns ingen som helst logik bakom detta då tjack inte löser sig i aceton.

Så antingen har du

1; Fått något annat än tjack
2. Köpt fel aceton(inte den röda dvs).

Eller så är tjacket bankat åt helvete med t.ex. koffein + något mer som inte löser sig i aceton.
Nej jag har kört med kemisk ren aceton i den röda flaskan.

Och det är inte särskilt konstigt alls då jag har IV:at attentin (dexamfetamin) och det är ingen skjuts på det heller.

Tror inte jag köpt dåligt dos i 8 år och varit IV användare lika många år utan det är helt enkelt så att det är mycket som det är bankat med som ger den där värmen och allt då jag slagit i mig aceton renat dos ett v antal gånger och det är alltid samma sak som sker. Det vill säga ingen rusch utan blir bara påtänd direkt.
Citera
2024-02-15, 17:41
  #164
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Nej jag har kört med kemisk ren aceton i den röda flaskan.

Och det är inte särskilt konstigt alls då jag har IV:at attentin (dexamfetamin) och det är ingen skjuts på det heller.

Tror inte jag köpt dåligt dos i 8 år och varit IV användare lika många år utan det är helt enkelt så att det är mycket som det är bankat med som ger den där värmen och allt då jag slagit i mig aceton renat dos ett v antal gånger och det är alltid samma sak som sker. Det vill säga ingen rusch utan blir bara påtänd direkt.

Köp aceton från Biltema nästa gång. Den dom säljer är kemiskt ren 100% aceton, och man får 1 liter för 70kr
Citera
2024-02-15, 17:42
  #165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Frågan är hur man gör med dagens tjack som smugglas hit med amfetaminolja, men att de svenska knarkligorna inte lyckas alltid göra om allt till amfetaminsalt.

Det ger två problem.

1. Att Pasta är en normal form av tjack i Sverige, men inte borde vara det.

2. Att pasta är en dålig omvandling av olja till salt.

Det gör att rena tjacket så förlorar man kanske halva tjacket i påsen man köpt, acetonet drar ut oljan med tvätten med acetonet.
(Man kan käka slagget från tvätten och bli bra kickad).


Oljan kan upptas i kroppen i alla former utom via IV. IV kan inte få oljan till en IV-vätska, men det kan man om man snortar men hellre sväljer det.

Tänk er att man blir mer kickad av att slicka en tom påse med olja som "torkat", än av en 0,1 lina från vad som man lyckas skaka ur den.

Eller slicka spegeln där man hackar upp en femma "blött" tjack dagarna efter det tagit slut.

Hur vet du att tjacket innehåller olja när det importeras?
Citera
2024-02-15, 17:45
  #166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Nej jag har kört med kemisk ren aceton i den röda flaskan.

Och det är inte särskilt konstigt alls då jag har IV:at attentin (dexamfetamin) och det är ingen skjuts på det heller.

Tror inte jag köpt dåligt dos i 8 år och varit IV användare lika många år utan det är helt enkelt så att det är mycket som det är bankat med som ger den där värmen och allt då jag slagit i mig aceton renat dos ett v antal gånger och det är alltid samma sak som sker. Det vill säga ingen rusch utan blir bara påtänd direkt.

Fast attentin är ju, som du själv sa, bara dex. Tvättat gatutjack är ju fortfarande 50/50 levo/dex.

Vad som också händer ofta nu för tiden är att säljarna sprutar vatten i påsen för att öka vikt + folk tror det är "klet"

När du sedan tvättar tjacket innehållandes vatten så kommer en del av tjacket följa med genom kaffefiltret då tjack är väldigt lösligt i vatten.
Citera
2024-02-15, 18:05
  #167
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharingaben
Fast attentin är ju, som du själv sa, bara dex. Tvättat gatutjack är ju fortfarande 50/50 levo/dex.

Vad som också händer ofta nu för tiden är att säljarna sprutar vatten i påsen för att öka vikt + folk tror det är "klet"

När du sedan tvättar tjacket innehållandes vatten så kommer en del av tjacket följa med genom kaffefiltret då tjack är väldigt lösligt i vatten.
Jag föredrar helt klart att inte tvätta mitt dos och är aldrig missnöjd med kvaliteten heller. Ibland är det såklart bättre men det är aldrig dåligt och har haft samma kran i 5-6 år och det är en stabil tant.

Men vet vissa som gillar att tvätta det men som sagt kicken försvinner när man tar det IV.

IV:ar du ditt dos eller?
Citera
2024-02-15, 19:56
  #168
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Jag föredrar helt klart att inte tvätta mitt dos och är aldrig missnöjd med kvaliteten heller. Ibland är det såklart bättre men det är aldrig dåligt och har haft samma kran i 5-6 år och det är en stabil tant.

Men vet vissa som gillar att tvätta det men som sagt kicken försvinner när man tar det IV.

IV:ar du ditt dos eller?

Nope, men haft en del vänner som gjort det(ofta av mitt då de som IVar varje dag kan köpa eget).

För min egen skull så tvättade jag för att bli av med smak och att det bränns. Men som sagt, viktigt att låta det torka innan.

Givetvis reagerar folk olika på saker. Har inte själv IVat så vet inte hur mycket t ex. koffein bidrar till den kicken.

När jag snortat/bombat dock så har det alltid blivit bättre. Inte bara starkare men också mindre stissighet osv pga ingen koffein.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback