2008-04-26, 05:06
Medlem
drgreens avatar
nä inte tänkte jag sitta och uppdatera nån vid datorn heller.
Kraffsade i mej 30 mg. Det var väl helt okey, färgat vart det, men inget "djup" om ni fattar vad jag menar
Annars var det soft, drog till ett vattenfall där det är massa lampor och skit på natten samt till en utkiksplats över staden där jag bor
Okey substans inte mer kan jag ge.

Minus för att det inte är nån riktig känsla i det.
Plus över att man blir nykter i skallen snabbt.
Efter 6 timmar hade jag inte ens stora puppiler

Nu ska jag sova gott!
Citera
2008-04-26, 11:38
Medlem
S_o_Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drgreen
nä inte tänkte jag sitta och uppdatera nån vid datorn heller.
Kraffsade i mej 30 mg. Det var väl helt okey, färgat vart det, men inget "djup" om ni fattar vad jag menar
Annars var det soft, drog till ett vattenfall där det är massa lampor och skit på natten samt till en utkiksplats över staden där jag bor
Okey substans inte mer kan jag ge.

Minus för att det inte är nån riktig känsla i det.
Plus över att man blir nykter i skallen snabbt.
Efter 6 timmar hade jag inte ens stora puppiler

Nu ska jag sova gott!

Jo, 2c-b är ju känt för att inte ge någon värre mindfuck.. Så om du förväntade dig att du skulle ligga o fantisera om livet så blev du nog kanske besviken..
Men att det inte känsla i det skulle jag inte vilja säga, euforin som kommer är ju ibland övervälmigande (stavning?)
Hoppas du inte blev Jättebesviken iaf och ändå trivdes i din tripp
Citera
2008-04-26, 13:28
Medlem
words of minds avatar
2cb är då fan den bästa hallucinogena jag har provat.

Men SATAN va äckligt det är att snorta ~30mg.. Var en riktig plåga

Var dock helt sjukt mycket eufori när vi snortade än när vi bomba.
Citera
2008-04-26, 16:58
Medlem
drgreens avatar
Nä jag vart förvarnad om att det inte var något mindfuck osv innan så jag förväntade mej inte det
Men personligen tycker jag mindfuck ger mer "tryck" och gör trippar mer intensiva, och det gillar jag
Lite kort peak bara, men nice att det bara slog av sen och man kunde somna utan problem liksom.
På RC skalan hamnar det efter precis efter 2C-E enligt mej
Citera
2008-04-30, 20:05
Medlem
Shine_s avatar
Hur lång är onseten oralt? Vet att det fins här någonstans men jag är för full för att orka kolla upp, ber om ursäkt. Tänkte göra 45 mg idag iaf Det är ju trots allt valborg...
Citera
2008-05-01, 15:26
Medlem
villbarafragas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Hur lång är onseten oralt? Vet att det fins här någonstans men jag är för full för att orka kolla upp, ber om ursäkt. Tänkte göra 45 mg idag iaf Det är ju trots allt valborg...
Jag kanske är lite sent ute men mellan 1-2 timmar. I fortsättningen rekommenderar jag dig att kolla upp sån info på erowid.org eller wikipedia och att inte blanda med alkohol.
Citera
2008-05-01, 15:34
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villbarafraga
Jag kanske är lite sent ute men mellan 1-2 timmar. I fortsättningen rekommenderar jag dig att kolla upp sån info på erowid.org eller wikipedia och att inte blanda med alkohol.
japp, onseten var runt en timme för mig, två för polarn. Hade mit livs bisarraste tripp i någon typ av adelsherrgård fylld med tväktäkta stekare. Det ni!
Blir lätt en tripprapport.

Funkade för övrigt utmärkt att blanda med alkohol.
Citera
2008-05-02, 13:58
Medlem
Shine_s avatar
Har letat lite i tråden men utan resultat; Syns 2-cb på piss, isf hur länge?
Citera
2008-05-08, 23:16
Bannlyst
Hur mycket är en dos på 2cb? Har letat lite men hittade som inget...
Är detta nåt som ni rekommenderar?
Citera
2008-05-08, 23:58
Medlem
Shine: Nä man kollar typ aldrig efter 2C-B. Syns inte på standardprover.
SFL: En dos är mellan 15-30 mg ungefär. Går att ta mer men då får man räkna på meltdown. Mycket värt att prova! Är ju inte som LSD eller svamp direkt men mycket gott och visuellt.
Citera
2008-05-09, 00:31
Medlem
Hallucinogenics avatar
jag förstår inte denna hypen alla har för LSD... jag får knappt några färger överhuvudtaget på syra..
Citera
2008-05-09, 01:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av avalanche55
SFL: En dos är mellan 15-30 mg ungefär. Går att ta mer men då får man räkna på meltdown. Mycket värt att prova! Är ju inte som LSD eller svamp direkt men mycket gott och visuellt.

Jaså har hört att det ska va sjukt. Grymmare än svamp men jag hade faktiskt lite svårt att tro det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in