2008-04-19, 11:55
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MtDhMcA
Sitter på afterglowen nu, grym drog det hära! Det är ett absolut måste att prova duscha under trippen helt obeskrivligt skönt

Testa att spela t.ex. ps2 eller ngt annat tv spel på afterglowen om du har varit och flygit rejält! Du kommer garanterat få idiot-stämpeln av polare som sitter och kollar på, jag vet det av erfarenhet
Citera
2008-04-22, 07:22
Medlem
myllans avatar
Hur lång är leveranstiden ifrån den glada? Om jag beställer idag, har jag dem till helgen?

Är det den riktiga varianten 2C-B dem säljer? Och inte någon utav den uppsjö andra 2C-B-x varianterna som finns.

Mvh
Myllan
Citera
2008-04-22, 09:26
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myllan
Hur lång är leveranstiden ifrån den glada? Om jag beställer idag, har jag dem till helgen?

Är det den riktiga varianten 2C-B dem säljer? Och inte någon utav den uppsjö andra 2C-B-x varianterna som finns.

Mvh
Myllan

Leveranstid: Han skickar oftast samma dag han får pengarna, sen är det kanske 2 dagar i postgången.

Ja det är riktig 2c-b, prima kvalite
Citera
2008-04-22, 16:01
Medlem
myllans avatar
Skönt att höra! Tack för svaret.

//Myllan
Citera
2008-04-25, 17:29
Medlem
myllans avatar
Hej igen!

Vad skulle ni rekommendera för dos? Nasalt, respektive oralt för en person på runt 70kg?

Funderar på att dra cirkus 10mg nasalt, och lika mycket oralt. Vill ha en ganska fin tripp, men jag är en inneboende, och husägaren skulle nog inte gilla att jag trippar då han inte är någon drogliberal precis.

Som sagt, en ganska fin tripp, men ändå kunna behärska mig.
(Har lite erfarenheter utav lite mer mindfuckande tryptaminer.)

//Myllan
Citera
2008-04-25, 18:47
Medlem
S_o_Ns avatar
Citat:
Hej igen!

Vad skulle ni rekommendera för dos? Nasalt, respektive oralt för en person på runt 70kg?

Funderar på att dra cirkus 10mg nasalt, och lika mycket oralt. Vill ha en ganska fin tripp, men jag är en inneboende, och husägaren skulle nog inte gilla att jag trippar då han inte är någon drogliberal precis.

//Myllan

Brukar köra på regeln: halva kapseln nasalt elelr hela oralt.. föredrar oralt då ph-värdet på dom små jävlarna känns som ett kärnvapenkrig i näsan
Men asså 15mg nasalt är lagomt för o komma iväg och ungefär det dubbla oralt
Citera
2008-04-25, 19:01
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Hej igen!

//Myllan

Som ovan, 15 nasalt eller 30 oralt borde ge en fin tripp (ta 30 oralt de ger en längre mysigare tripp)

Tror inte du behöver vara orolig jag skulle nog kunna träffa en polis jusst nu ett kort tag så länge dom inte kollade mig i ögonen, man kan vara ganska normal (har sj dratt 15mg snoken för ca 2 timmar sen så börjar dala)
Citera
2008-04-25, 19:04
Medlem
myllans avatar
Tack för svaret, får se hur jag gör. Blir nog tripprapport på hela spektaklet!

Hur skiljer sig längden på trippen ifall man tar det nasalt gentemot oralt? Borde bli ganska mycket kortare, men intensivare? Är därför jag funderar på att kombinera, för vill ha en ganska lång, men ändock inte för mesig tripp.

//Myllan
Citera
2008-04-25, 19:29
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Tack för svaret, får se hur jag gör. Blir nog tripprapport på hela spektaklet!

Hur skiljer sig längden på trippen ifall man tar det nasalt gentemot oralt? Borde bli ganska mycket kortare, men intensivare? Är därför jag funderar på att kombinera, för vill ha en ganska lång, men ändock inte för mesig tripp.

//Myllan

Nasalt = ca 2 - 3 timmar (15mg)
Oralt = ca 4 - 5 timmar (30mg)

Så ja upplever iallafall
Citera
2008-04-25, 20:41
Medlem
myllans avatar
Okej, tror det blir 30mg oralt ändå. Men hur är intensiviteten? Samma som på 15mg nasalt?

//myllan
Citera
2008-04-25, 22:37
Medlem
drgreens avatar
Nu blir det ikväll då, bäst det är lika bra som ni säger annars är ni ovärda!
Citera
2008-04-26, 02:02
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drgreen
Nu blir det ikväll då, bäst det är lika bra som ni säger annars är ni ovärda!
Håll oss gärna updaterade i vilka kör på... tråden! jag tror att du med största sannorlikhet kommer att bli njöd, om du inte mesar ut och tar alldeles för lite, men det är väl inte riktigt din grej?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in