Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
hmm, jag har då fått ljudförvrängningar på 2cb iaf .
Ljudförvrägningar för mej det är när man hör grannens köksfläkt högre än tvn man har på högsta volym ^^
Nä men dom är inte nämndvärda, det susar lite, nån svisshar lite.
Inte så att musik blir underbart och du blir ett med Hendrix strängar precis.