2008-05-09, 02:33
  #337
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFL
Jaså har hört att det ska va sjukt. Grymmare än svamp men jag hade faktiskt lite svårt att tro det.

2cb är bra mkt grymmare än de mesta visuellt !!!
Citera
2008-05-09, 10:42
  #338
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
2cb är bra mkt grymmare än de mesta visuellt !!!

Hehe aha okej hallisar o sånt?
Hur är det annars då, tankebanor mindfuck o så?
Citera
2008-05-09, 11:57
  #339
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFL
Hehe aha okej hallisar o sånt?
Hur är det annars då, tankebanor mindfuck o så?

2cb har en speciel form av hallisar tycker jag, inte så mkt "rosa elefanter" om man sägerå, men typ allt böjer sig å byter färg och de e tamigfan mönster överallt sjukt mkt färg är det.

Angående minfucks är det nästan inget sånt på 2cb, iallafall inte på "normala" doser.
Citera
2008-05-09, 12:08
  #340
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
2cb har en speciel form av hallisar tycker jag, inte så mkt "rosa elefanter" om man sägerå, men typ allt böjer sig å byter färg och de e tamigfan mönster överallt sjukt mkt färg är det.

Angående minfucks är det nästan inget sånt på 2cb, iallafall inte på "normala" doser.

Rosa elefanter ser man väl å andra sidan inte på någon serotonerg psykedelia? Utom möjligtvis i monsterdoser. Men det vanliga är ju just att allt böjer sig och får mönster.
Citera
2008-05-09, 13:05
  #341
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Rosa elefanter ser man väl å andra sidan inte på någon serotonerg psykedelia? Utom möjligtvis i monsterdoser. Men det vanliga är ju just att allt böjer sig och får mönster.

Alltså med rosa elefanter menar jag i detta läge också hur saker byter form till andra saker, säg rosa elefanter men jag får inte så mkt sånt utan dom böjer sig bara å byter färg.
Citera
2008-05-10, 03:50
  #342
Medlem
drgreens avatar
Efter att ha provat skiten nu, så säger jag att man ska inte jämföra den här med syra/svamp.
Den har igentligen knappt några likheter mer än att det blir en mer färgad värld.
Man känner inget i liknelse förändrar verklighetsuppfattning, samhörighet.
Ljud förvrängs inte, dsv musik är inte något vidare spec.
Man får lite eufori (inte att jämföra ens med det man kan uppleva på syra).
Men är det man vill få ut, färger alltså är det en trevlig substans.
Citera
2008-05-10, 10:44
  #343
Medlem
Dosagen gubbar!

Sånt varierar ju väldigt mkt, mest ang dosen, tar man en riktigt fet dos får jag mer upplösning på skärpan, mer djup än vad man får på en normalstor papperslapp syra, tycker 2-cb ska intas i väldigt stora doser för att kunna öppna dom riktigt stora dörrarna. Sen känns det som det inte är lika säkert att få samma upplevelse 2 gånger som tex acid mesc eller tom Cb. Men det som jag mått bäst på är 2-cb. intensiv upplösning!!
Citera
2008-05-11, 04:32
  #344
Medlem
nojas avatar
Enligt denna sida kan man även röka 2cb, nån som testat ?

http://www.thesite.org/drinkanddrugs/drugsafety/drugsatoz/2cb2ci
Citera
2008-05-11, 15:05
  #345
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drgreen
Efter att ha provat skiten nu, så säger jag att man ska inte jämföra den här med syra/svamp.
Den har igentligen knappt några likheter mer än att det blir en mer färgad värld.
Man känner inget i liknelse förändrar verklighetsuppfattning, samhörighet.
Ljud förvrängs inte, dsv musik är inte något vidare spec.
Man får lite eufori (inte att jämföra ens med det man kan uppleva på syra).
Men är det man vill få ut, färger alltså är det en trevlig substans.

hmm, jag har då fått ljudförvrängningar på 2cb iaf .
Citera
2008-05-11, 22:52
  #346
Medlem
drgreens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
hmm, jag har då fått ljudförvrängningar på 2cb iaf .
Ljudförvrägningar för mej det är när man hör grannens köksfläkt högre än tvn man har på högsta volym ^^
Nä men dom är inte nämndvärda, det susar lite, nån svisshar lite.
Inte så att musik blir underbart och du blir ett med Hendrix strängar precis.
Citera
2008-05-11, 23:40
  #347
Medlem
cpblommans avatar
På 2C-B blir musik riktigt gött för mig iaf. Allt låter annorlunda och musiken blir ett med trippen så att säga. Har man shpongle på i bakgrunden när man trippar på 2C-B så är det riktigt trevligt, tycker iaf jag.

Citera
2008-05-12, 09:54
  #348
Medlem
drgreens avatar
På vilka doser får ni musik att bli skön då?
I vilket fall är acid bättre och mer prisvärt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in