2008-12-26, 12:22
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nerooo
Föresten hur är mindfucket på 2c-b, vad jag har kunnat läst mig till är det väldigt lite eller inget alls? Stämmer min uppfattning eller är jag ute och cyklar?

Vid en normal dos, 30mg. Så kunde jag i princip utesluta mindfucket helt och hållet. Blev förvånad över att man inte ens kände sig "så beng". Röker du CB till så boostade det något förjävligt. Det var jag inte beredd på lol. Då kom mindfucket och extra mycket hallisar. Kändes fan som syra, nu när jag tänker efter.

Hursomhaver, har du bräckligt psyke så visst... det är nog inte helt omöjligt att man får lite mindfuck när ljudhallisarna spelar en ett spratt. Väldigt förvirrande ibland.
Citera
2008-12-26, 13:02
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harikirii
Vid en normal dos, 30mg. Så kunde jag i princip utesluta mindfucket helt och hållet. Blev förvånad över att man inte ens kände sig "så beng". Röker du CB till så boostade det något förjävligt. Det var jag inte beredd på lol. Då kom mindfucket och extra mycket hallisar. Kändes fan som syra, nu när jag tänker efter.

Hursomhaver, har du bräckligt psyke så visst... det är nog inte helt omöjligt att man får lite mindfuck när ljudhallisarna spelar en ett spratt. Väldigt förvirrande ibland.

ska inta denna substans ikväll, så jag blev lite nyfiken då du sa att cb boostar effekten.

är det flera som upplevt detta? och när under trippen rökte du?
Citera
2008-12-26, 13:09
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incabulos
ska inta denna substans ikväll, så jag blev lite nyfiken då du sa att cb boostar effekten.

är det flera som upplevt detta? och när under trippen rökte du?

När den började dala ner sig. Trodde inte det skulle slå så hårt. Men nu var det riktigt riktigt bra gräs.
Citera
2008-12-26, 13:18
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harikirii
När den började dala ner sig. Trodde inte det skulle slå så hårt. Men nu var det riktigt riktigt bra gräs.

okej, då skall detta testas

tror du det funkar mitt under peaken också?
Citera
2008-12-26, 13:20
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
tror du det funkar mitt under peaken också?

Självklart.
Citera
2008-12-26, 14:49
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
Självklart.

okej, då borde det bli en jävla massa hallisar eftersom Harikirii rökte när effekten började dala.

jag återkommer med hur det blev sen
Citera
2008-12-26, 15:12
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
okej, då borde det bli en jävla massa hallisar eftersom Harikirii rökte när effekten började dala.

Lycka till... om du röker vid peaken så förbered dig för en jäkligt schysst resa.
Citera
2008-12-26, 20:27
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:

jag provade röka vanligt brunt en gång under peaken på 60mg.
det boostades på så kraftigt att jag fick snetändning.

Så ta det försiktigt med rökan, om du inte har stabilt psyke dvs
Citera
2008-12-26, 21:33
Medlem
ska köra ikväll, äre stor risk att man spyr när man tar 15 mg nasalt? och undrar vad snitt priset på 2c-b ligger på? fick första gången betala 3 för 350 kr(30 mg) och nu betala 600 för 3 st.
Senast redigerad av ahees 2008-12-26 kl. 21:43.
Citera
2008-12-26, 22:18
Medlem
Ciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoN-
Någon som vad snittpriset är på 2C-B?
Min uppskattning är att det vanligvis ligger på runt 2-3 kr per milligram.
Citera
2008-12-27, 15:01
Medlem
xobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahees
ska köra ikväll, äre stor risk att man spyr när man tar 15 mg nasalt? och undrar vad snitt priset på 2c-b ligger på? fick första gången betala 3 för 350 kr(30 mg) och nu betala 600 för 3 st.
det beror nog på om du har lätt för att spy annars? 15mg är väl ganska lite men va beredd på att det kommer svida uta helveete i näsan först, men det går över ganska snabbt. mephedrone känns fan ingenting i näsan mot för 2c-b ^^
Citera
2008-12-28, 00:17
Medlem
Incabuloss avatar
Citat:

då var denna substans testad igår, jag snortade och jag måste bara säga, fy fan vad det sved, kändes som man hade fått en smäll på näsan, den blev helt avdomnad. Men man vänjde sig fast då började det glida ner i halsen och svida där istället haha Så nästa gång blir det att svälja kapseln direkt.

testade att röka när trippen gick ur, och en viss boost märkte man men inte så märkvärdigt.

vill tacka dom glada för en härlig tripp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in