2008-03-19, 17:55
Medlem
Nyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av words of mind
Ett hett tips till er som ska käka 2cb ÄT BRA MED MAT INNAN!

Hm. Brukar man inte rekommendera att man tar orala droger på fastande mage för att de skall tas upp smidigast?
Citera
2008-03-19, 17:57
Medlem
words of minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyx
Hm. Brukar man inte rekommendera att man tar orala droger på fastande mage för att de skall tas upp smidigast?

Jo det brukar man. Jag åt kl 2, och började peaka ca 8. När jag landade vid 11 så.. Jag kan säga så mycket som att den hungern vill jag aldrig uppleva igen, hade tamejfan kramper i magen. Löste sig med lite korv och pommes sen
Citera
2008-03-19, 18:06
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanik
jag har bara kört LSD och 4-ho-met och undrar om det är lika svårt att sova efteråt på 2cb? Sen blir man lika "berusad" som man blir på lsd? Jag uppfattar mig själv som mer mindfuckad på lsd å känner mig mer borta jämfört med 4-ho-met där jag var väldig klar i skallen men ändå upplevde alla psykadeliska effekter men mindre mindfucks. Kan väl bero på olika doser iofs.

Jag sov mycket, mycket lättare efter 2cb än efter 4-ho-met. TOg kanske 30min att somna, normaltid för min del. Tror att detta var ca 2 timmar efter att de sista visualsen helt försvunnit.
Citera
2008-03-19, 23:48
Medlem
nån som provat alla 2-cx preparat och som kan säga skillnaden?och vilken som är bäst?
Citera
2008-03-20, 14:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crazycirkus
nån som provat alla 2-cx preparat och som kan säga skillnaden?och vilken som är bäst?
har kört en del 2CI och ganska mycket 2CB förr, gillar 2CB mest av flera olika skäl, det är nog individuellt vilken upplevelse som känns bäst. 2CI var "hårdare" på något sätt, mer mindfuck (min upplevelse).
2CB går bra att kombinera med andra droger tex MDMA, ryk och tjack vilket jag inte vågade testa riktigt med 2CI.
edit: kan inte bestämma mig för om jag ska köra 2CB ikväll eller imorgon... dessa valkval
Senast redigerad av alkaloid 2008-03-20 kl. 14:38.
Citera
2008-03-20, 15:21
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crazycirkus

den frågan har jag redan svarat på lite längre bak i tråden om du hade läst tråden

2cb är lätt bäst av dem.. rena lasershowen med färger men endå inte så mycket mindfuck så man har endå kontrollen. och en underbar eufori, märker inte direkt av nån jobbig bodyload på 2cb heller.

2CI och 2CE däremot tycker jag är mer åt syra hållet, jävligt mycket mindfuck och längre rus uppåt 8-10 timmar jämfört med 2cb's 4-5 timmar.

men som sagt allting är ju individuellt vad man gillar.. men jag föredrar 2cb framför allt annat iaf
Senast redigerad av Hallucinogenic 2008-03-20 kl. 15:23.
Citera
2008-03-22, 00:18
Medlem
in_colds avatar
15mg 2c-b i snoken gav mig å min respektive en (två?) underbar upplevelse.
Dock väldigt överväldigande då allt kommer på en gång, alltså inget för den som är ovan när det gäller hallucinogena droger
Citera
2008-03-22, 02:12
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in_cold
15mg 2c-b i snoken gav mig å min respektive en (två?) underbar upplevelse.
Dock väldigt överväldigande då allt kommer på en gång, alltså inget för den som är ovan när det gäller hallucinogena droger

därför man ska ta 30mg oralt.. varför lyssnar ingen? haha
2cb är mkt bekvämare oralt.
Citera
2008-03-22, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyx

Jag har hört om folk som har haft dålig mage i nån vecka efter att dom tagit olika RC's. Plus att effekten uteblir knappast om man äter lite mat innan.
Citera
2008-03-22, 14:58
Medlem
Nicanors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -198
Jag har hört om folk som har haft dålig mage i nån vecka efter att dom tagit olika RC's. Plus att effekten uteblir knappast om man äter lite mat innan.

Det låter som att dessa individer är oerhört känsliga, mer eller mindre allergiska mot ämnet i fråga.

Det är väl inte främst för att effekten uteblir utan just för att man löper större risk att drabbas av illamående som man bör undvika att äta alltför mycket innan man intar vissa tryptaminer och fenetylaminer.

Personligen upplever jag 2C-B som en av få psykedeliska substanser som inte gör det svårt att äta under ruset, det har t o m hänt mig att aptiten har ökat.

Vad gäller illamående så har jag råkat ut för det på vissa 2C-X preparat under onset dock inte 2C-B.
Citera
2008-03-22, 16:43
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic

håller med dig. men vilken RC är skön nasalt lixom ..
Citera
2008-03-22, 16:54
Medlem
in_colds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic

Jag måste säga att jag älskade upplevelsen man fick när verkligheten helt plötsligt försvann ut genom fönstret. Euforin som slog till var mkt svårslagen. Kommer nog köra nasalt i fortsättningen, blir ju billigare med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in