2009-04-23, 02:15
  #1525
Medlem
MrFreds avatar
Vet någon om de glada fortfarande är gröna?
Har beställt av de en gång tidgare, så jag har deras mejl.
__________________
Senast redigerad av MrFred 2009-04-23 kl. 02:41.
Citera
2009-04-23, 08:33
  #1526
Medlem
jagtarenpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Vet någon om de glada fortfarande är gröna?
Har beställt av de en gång tidgare, så jag har deras mejl.

Alltid gröna! Dock så har ett par stycken här på FB börjat prata på ett sätt som skulle kunna tolkas som om de glada skulle ha prblem med polisen. Ett par exempel:

Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Jag bara älskar 2CB, men jag hoppas att leverantören är riktigt försiktig med betalningar, kundregister osv. Det som började som en undergroundleverantör har ju numera nått smått legendariska nivåer och det är förbannat enkelt att ta sig vatten över huvudet.

Jag menar, vi har ju WT- affären realtivt nyligen och det verkar ju som att farbror blå har lagt mer fokus och resurser på att jaga hederliga (nåja) postkranar.. för allas vårt hypotetiska bästa, säkra betalningssätt (varför inte LR!) och spar inga adresser.

Peace

Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Är det någon som har torskat med de gladas 2C-B (dvs en kapsel eller så)?

Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Håller med dig, och man undrar ju hur länge till han/hon/dom kommer finnas kvar. Kanske dags att bunkra upp lite så man har ifall nått skulle hända.
Vet bara en till nätkran som säljer/sålde 2c-b, men inte säker på om han var grön eller ej och det var dessutom dyrt, så det kommer inte bli lätt att fixa om dom försvinner. Dessutom så har ju ND slut på sin n-ethyl

Jag vet inte om det bara är spekulationer men det känns som man har missat någon "insider information". Hoppas dock på spekulationer.
Citera
2009-04-23, 13:22
  #1527
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jagtarenpaj
Alltid gröna! Dock så har ett par stycken här på FB börjat prata på ett sätt som skulle kunna tolkas som om de glada skulle ha prblem med polisen. Ett par exempel:

Jag vet inte om det bara är spekulationer men det känns som man har missat någon "insider information". Hoppas dock på spekulationer.

Från mitt håll var det bara spekulationer, och möjligtvis ett varningens ord till ägaren. Har inte hört nånting som tyder på att han har problem med polisen, och skulle föredra att det förblir så
Citera
2009-04-23, 14:04
  #1528
Medlem
jagtarenpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Från mitt håll var det bara spekulationer, och möjligtvis ett varningens ord till ägaren. Har inte hört nånting som tyder på att han har problem med polisen, och skulle föredra att det förblir så

Skönt det i alla fall. Jag tycker dock Sandoz fråga var mest oroväckande
Citera
2009-04-23, 14:16
  #1529
Medlem
Incabuloss avatar
tror inte dom glada sparar nåt register på sina kunder, dom skrev till mig allafall och ville försäkra sig om att jag inte sparade några mail av dom så jag tror inte dom heller sparar nåt.
Citera
2009-04-23, 14:27
  #1530
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagtarenpaj
Skönt det i alla fall. Jag tycker dock Sandoz fråga var mest oroväckande

Nej, även det ett missförstånd. Från mitt håll handlade det bara om huruvida det genomförts en analys på materialet, vilket ju rimligtivs bara inträffat om någon torskat med en kapsel på sig.
Citera
2009-04-23, 14:57
  #1531
Medlem
jagtarenpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Nej, även det ett missförstånd. Från mitt håll handlade det bara om huruvida det genomförts en analys på materialet, vilket ju rimligtivs bara inträffat om någon torskat med en kapsel på sig.

Jag har fått lämna ett urinprov som visade possitivt på 2c-b efter att ha tagit från de gladas. Så det är riktigt 2c-b ifall det var det som du undrade.
Citera
2009-04-23, 15:05
  #1532
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagtarenpaj
Jag har fått lämna ett urinprov som visade possitivt på 2c-b efter att ha tagit från de gladas. Så det är riktigt 2c-b ifall det var det som du undrade.

Jo, det var det jag var nyfiken på.

Men uppgav du då att du hade tagit 2C-B eller hur kunde de annars se det i ett vanligt test, det syns ju knappast om de inte letar efter det?
Citera
2009-04-23, 15:12
  #1533
Medlem
jagtarenpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Jo, det var det jag var nyfiken på.

Men uppgav du då att du hade tagit 2C-B eller hur kunde de annars se det i ett vanligt test, det syns ju knappast om de inte letar efter det?

Jag uppgav att jag hade tagit det. Tog dom ungefär en månad att få fram resultaten dock. Nu i efterhand känns det dumt eftersom dom ändå aldrig skulle hittat det i vanliga urinprov så jag kunde lika gärna sagt någon random laglig RC. Sjukhuspersonalen visste inte heller någonting över huvud taget om det så jag tjänade ändå ingenting på det behandlingsmässigt.
Citera
2009-04-23, 15:16
  #1534
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagtarenpaj
Jag uppgav att jag hade tagit det. Tog dom ungefär en månad att få fram resultaten dock. Nu i efterhand känns det dumt eftersom dom ändå aldrig skulle hittat det i vanliga urinprov så jag kunde lika gärna sagt någon random laglig RC. Sjukhuspersonalen visste inte heller någonting över huvud taget om det så jag tjänade ändå ingenting på det behandlingsmässigt.

Ja, det var ju otroligt dumt. Varför uppger man någonsin frivilligt att man intagit en illegal drog, det är ju upp till dem att bevisa, 2C-B syns ju som sagt inte på standardtest och eftersom man intar så små mängder ger det ju troligtivis inte utslag på tjack heller. Nåja, hoppas du har lärt dig av ditt misstag, och bra att få klarhet i att det är äkta 2C-B de säljer.
Citera
2009-04-23, 18:52
  #1535
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jagtarenpaj
Jag har fått lämna ett urinprov som visade possitivt på 2c-b efter att ha tagit från de gladas. Så det är riktigt 2c-b ifall det var det som du undrade.

Du fick inte se provresultatet? Nu vet jag inte hur såna ser ut, men det skulle vara intressant att få veta renheten på det, om dom mäter det
Citera
2009-04-23, 18:55
  #1536
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Du fick inte se provresultatet? Nu vet jag inte hur såna ser ut, men det skulle vara intressant att få veta renheten på det, om dom mäter det

Men för att renheten ska kunna bedömas krävs väl ett sample, att de får tag i en kapsel eller så? Det kan de väl knappast avgöra om de ser spår av 2C-B i pisset?

Om de gör ett beslag som analyseras står däremot renhetsgraden garanterat med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in