2008-02-04, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven Orvar
På vilket sätt menar du att den rör sin konstigt? Är väl ganska logiskt att den börjar dricka vid låg mana?

Det jag menar är att när den har kanske 25% mana kvar så sätter den sig inte ner och dricker fast den är inställd på typ 50% low mana och 75% low reset mana
2008-02-04, 22:20
Bannlyst
de var för att ja ville ha glider för litade inte på att pejja så via inetnet .. men nu har ja glider så lungt nu
2008-02-04, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alrikzzon
de var för att ja ville ha glider för litade inte på att pejja så via inetnet .. men nu har ja glider så lungt nu

Och du försöker blåsa användare på FB på pengar. Varför skulle någon ta dig på allvar efter något sånt?

Mvh
2008-02-04, 22:24
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S1m0n
Hej! nån som kan hjälpa mej, hittar ingen bra profil för en 55 pally :/

tack på förhand

Är det ingen som läser det som skrivits? Jag skickade en sida nyligen där man kan ladda ner många Profiler 1-70 typ Horde/alliance.
2008-02-04, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZoolgeR
Det jag menar är att när den har kanske 25% mana kvar så sätter den sig inte ner och dricker fast den är inställd på typ 50% low mana och 75% low reset mana

Låter som att dina inställningar inte blir "verkställda". Jag änvänder inte Glider så jag kan inte hjälpa dig mer.
2008-02-04, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sven Orvar
Och du försöker blåsa användare på FB på pengar. Varför skulle någon ta dig på allvar efter något sånt?

Mvh

ja försökte ej lura ja ville dela 100kr var typ :/.. ( frågade ju fan dom dom sa nej ja ok.
2008-02-04, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
Är det ingen som läser det som skrivits? Jag skickade en sida nyligen där man kan ladda ner många Profiler 1-70 typ Horde/alliance.

jorå visst läser jag men om man har testa flera profiler och ingen funkar så är det ju trevligt om nån kunde rekomendera en bra...
kan säga att jag har hittat en bra nu men tack iallafall.
2008-02-04, 22:46
Bannlyst
Citat:
ja försökte ej lura ja ville dela 100kr var typ :/.. ( frågade ju fan dom dom sa nej ja ok.

På vilket sett delar du om Du får Glider-key i din mail? Istället kan du väl fråga rakt ut om någon vill dela med dig?

Citat:
frågade ju fan dom dom sa nej ja ok.

Detta var kryptiskt. Ska återkomma när jag förstår vad du menar.
2008-02-04, 22:51
Medlem
Poddes avatar
Citat:

Men stick från det här forumet så du inte behöver skämma ut dig mer. Idiot, som försöker lura folk på pengar.

Hur fan skulle man kunna dela på en key?

Och hur skulle du kunna dela och betala hälften åt nån?

Nej, skippa skitsnacket och försvinn.
2008-02-04, 22:56
Medlem
dimortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Är det en dum ide att slänga ut massor och jag menar massor med stacks av Copper Viens samt Light/Medium leather på AH samtidigt? Kollar Blizzard av AH marknaden? Nån som vet?

Nej, vi letar inte i auktionshuset efter misstänkta försäljningar. Det händer dock ibland att spelare rapporterar misstänkta auktioner men då är det nästan uteslutande en fråga om att en okänd spelare säljer ett flertal episka vapen/rustningar av samma sort.

Du kan med andra ord känna dig säker.
2008-02-04, 22:58
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimorte
Nej, vi letar inte i auktionshuset efter misstänkta försäljningar. Det händer dock ibland att spelare rapporterar misstänkta auktioner men då är det nästan uteslutande en fråga om att en okänd spelare säljer ett flertal episka vapen/rustningar av samma sort.

Vilka menar du mer exakt med "vi"?
2008-02-04, 23:01
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimorte

Tackar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in