2008-02-07, 22:39
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Hittar ingen bra profil för lvl 18 meele. Har en lvl 18 rouge alliance som jag vill fortsätta på. Någon som har några tipps?
Försök med PicoTTo's Melee Glide Pack.
1-70 alliance profiler. Dock funkar inte alla helt 100, men är okej medans man söker efter annat
2008-02-07, 22:40
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettokisse
Försök med PicoTTo's Melee Glide Pack.
1-70 alliance profiler. Dock funkar inte alla helt 100, men är okej medans man söker efter annat

Jo den har jag men tycker att den är lite väl seg. Bla så började den döda lvl 11 mobs som är gråa vilket inte känns så effektivt. Eller jag som ställt in något fel?
2008-02-07, 22:54
Medlem
Citat:
Jo den har jag men tycker att den är lite väl seg. Bla så började den döda lvl 11 mobs som är gråa vilket inte känns så effektivt. Eller jag som ställt in något fel?

http://vforums.mmoglider.com/showthread.php?t=65402

Tror den ska passa dig perfekt
2008-02-08, 08:02
Medlem
Emptypocketss avatar
Jag skulle behöva lite hjälp utav någon som kan det här med dual gliding.
Jag har fått igång två glider som kör varsin WoW men grejen är den att jag kör en warrior med parrio cc och en warlock med piclock.
Problemet är den att de har två olika keys alltså att ena kör combat bar på shift+1 och den andra på shift+5.
Någon som vet hur jag ska fixa det?
Om jag laddar upp piclocks key så funkar inte parriorns combat och andra bars den använde och detsamma gäller piclock. Tack på förhand
2008-02-08, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emptypockets
Jag skulle behöva lite hjälp utav någon som kan det här med dual gliding.
Jag har fått igång två glider som kör varsin WoW men grejen är den att jag kör en warrior med parrio cc och en warlock med piclock.
Problemet är den att de har två olika keys alltså att ena kör combat bar på shift+1 och den andra på shift+5.
Någon som vet hur jag ska fixa det?
Om jag laddar upp piclocks key så funkar inte parriorns combat och andra bars den använde och detsamma gäller piclock. Tack på förhand

Du måste ha 2 olika installationer av glider och när du har det kan du ha två olika key.xml
2008-02-08, 08:35
Medlem
Emptypocketss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bico
Du måste ha 2 olika installationer av glider och när du har det kan du ha två olika key.xml

Jaha där ser man tack tack. Jo jag har två olika installationer av glider så nu är det bara flytta den key jag vill använda med parriorn utan att den påverkar piclock glider? Det tackar vi för
2008-02-08, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emptypockets
Jaha där ser man tack tack. Jo jag har två olika installationer av glider så nu är det bara flytta den key jag vill använda med parriorn utan att den påverkar piclock glider? Det tackar vi för

Jo alltså eftersom du har två olika installationer så kommer glider att läsa keys.xml på två olika ställen.
Så den ena använder du när du ska starta Parrior och den andra för din andra char så slipper du kasta om keys.xml hela tiden.

Hoppas du hängde med på den förklaringen
2008-02-08, 08:58
Medlem
Emptypocketss avatar
Citat:
Jo alltså eftersom du har två olika installationer så kommer glider att läsa keys.xml på två olika ställen.
Så den ena använder du när du ska starta Parrior och den andra för din andra char så slipper du kasta om keys.xml hela tiden.

Hoppas du hängde med på den förklaringen

Jo nu fick jag igång den tack ska du ha.
2008-02-08, 11:01
Medlem
cammos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goodfellas
Tänkte prova att botta upp en gubbe till level 70. Länkar till vart jag kan börja läsa? Eller rent allmänna tips?

http://www.mmoglider.com/ är ju en bra början.
2008-02-08, 11:11
Medlem
ischs avatar
Citat:
http://vforums.mmoglider.com/showthread.php?t=65402

Tror den ska passa dig perfekt

Måste säga att den funkade sådär. Var väldigt många ställen med alts. Körde på en annan profil som iofs gav mig mindre xp/h men där jag var säkrare att inte dö.
2008-02-08, 11:29
Medlem
Citat:
Måste säga att den funkade sådär. Var väldigt många ställen med alts. Körde på en annan profil som iofs gav mig mindre xp/h men där jag var säkrare att inte dö.

Ok du kan prova med range pull. Vilket är väldigt konstigt med en rogue men är det ingen annan runt dig så är det inga problem
2008-02-08, 12:49
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ok du kan prova med range pull. Vilket är väldigt konstigt med en rogue men är det ingen annan runt dig så är det inga problem

Jag har ställt in att använda range pull om det inte går att göra det på annat sätt. Dock så är det rätt botigt samt att jag inte kan använda ambush etc

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in