2008-03-02, 18:54
Medlem
Vad är piggy's keybindings? Något ni känner igen? Läste det på en konfigurationsguide för mmoglider...
2008-03-02, 20:43
Bannlyst
aha ^^ de är ju fan med :/ precis börjat farma fåt ihop 400g och lagt ut saker på ha för 500g :/ då tar game-cardet slut.. har int ebudjet till game-card ffaaan då.... tänkte farma ihop 1500g och köpa game-card för dom pegarna av en hemsida..
2008-03-02, 22:00
Medlem
Jolle103s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrikzzon
aha ^^ de är ju fan med :/ precis börjat farma fåt ihop 400g och lagt ut saker på ha för 500g :/ då tar game-cardet slut.. har int ebudjet till game-card ffaaan då.... tänkte farma ihop 1500g och köpa game-card för dom pegarna av en hemsida..

Får man verkligen så mycket pengar för guldet? Trodde de skulle vara nån struntsumma isf
2008-03-02, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alrikzzon

Får man fråga vilken hemsida? :O
Om du inte vill ge ut så pma gärna, tack
2008-03-02, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fattony
mm, kör den med OBG modden till openbot så har man en bot man i princip kan köra 24/7 i battlegrounds.

Värt att notera är att jag ligger top3 i dmg med min lock i AV varje gång jag går in med den. Har blandat gröna,blåa och lila så inte direkt superduper gear.
2008-03-02, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle103
Får man verkligen så mycket pengar för guldet? Trodde de skulle vara nån struntsumma isf

Priserna går upp och ner hela tiden, Tillgång och efterfrågan Ibland är det knappt värt att sälja.

Det bästa är att sälja till privatpersoner och inte hålla på att byta med företag.
2008-03-03, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PuhNalle
Värt att notera är att jag ligger top3 i dmg med min lock i AV varje gång jag går in med den. Har blandat gröna,blåa och lila så inte direkt superduper gear.

Spec? Glider eller open?
2008-03-03, 10:06
Medlem
Jolle103s avatar
Meh ingen slåss ju i AV längre så om man bara springer runt och dödar vargar borde man väl fortf komma ganska högt?<:
2008-03-03, 10:36
Medlem
Kromatozes avatar
Måste bara vika in här och säga att jag älskar det här programmet. Just nu sitter jag på jobbet och samtidigt håller min lille warlock på att bli lvl 70 närsomhelst. Han har hittat ett 30-40 tal gröna grejor, några blå och såklart en galen mängd vendortrash.

Hittills har det blivit 7-800g på en och en halv level. Riktigt jävla najs helt enkelt. Sen blir det att satsa på battlegrounds.

Kör med OOberlock, funkar kalas!
2008-03-03, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bico
Spec? Glider eller open?
kör oBG som är ett tillägg till openbot. finns på http://obg.apocdev.com/

Min specc är felguard/nightfall som jag grindar med.
oBG är rätt duktig för den gör så som jag skulle gjort i vanliga fall. gå till balinda, nuka henne. fortsätta mot sp gy osv. Vet inte exakt vilka triggers den kör efter men den följer strömmen :P

edit*

ifall någon funderar på att fixa den så sätt sh gy på sp gy så den skiter i shgy. annars kan folk bli arga
Senast redigerad av PuhNalle 2008-03-03 kl. 11:37.
2008-03-03, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PuhNalle
kör oBG som är ett tillägg till openbot. finns på http://obg.apocdev.com/

Min specc är felguard/nightfall som jag grindar med.
oBG är rätt duktig för den gör så som jag skulle gjort i vanliga fall. gå till balinda, nuka henne. fortsätta mot sp gy osv. Vet inte exakt vilka triggers den kör efter men den följer strömmen :P

edit*

ifall någon funderar på att fixa den så sätt sh gy på sp gy så den skiter i shgy. annars kan folk bli arga

hehe jo Sh är ju inte direkt poppis att cappa. Låter intressant ska nog läsa på lite om det för att stilla min kunskapstörst Tackar

Edit: Är det open-bot.net som är officiela sidan? Verkar vara nere..
Senast redigerad av Bico 2008-03-03 kl. 12:39.
2008-03-03, 13:19
Medlem
Oneofakinds avatar
Gay att man behöver "elite" till glider för custom classes.. Får väl skaffa det då det verkar värt det endå :/

Edit:
Eller, är det värt det? Jag bryr mig inte om "background-mode" eller så, då jag ändå kör det på en annan dator. Är det värt att lägga hundralappen på Elite?
Senast redigerad av Oneofakind 2008-03-03 kl. 13:24.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in