Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-06, 11:37
  #7129
Medlem
pimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shredding-pow
Ni som är giriga judar kan väl lika gärna köpa en bot så slipper det komma upp en post på varje sida att WCC är nere. Ingen bryr sig, har du plankat betalningen får du väl ändå räkna med att errors uppkommer. Ska du fuska på wow ska du fuska på rätt sätt


för att alla kanske inte har extra pengar till det
2011-03-06, 11:37
  #7130
Medlem
Andrechawlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shredding-pow
Ni som är giriga judar kan väl lika gärna köpa en bot så slipper det komma upp en post på varje sida att WCC är nere. Ingen bryr sig, har du plankat betalningen får du väl ändå räkna med att errors uppkommer. Ska du fuska på wow ska du fuska på rätt sätt

Vi som postar om WCC bryr oss tydligen. Vad vi vill eller inte vill köpa ska väl du totalt skita i?
"Ska du fuska på wow ska du fuska på rätt sätt". Dummaste meningen i hela jävla tråden. Kryp tillbaka under stenen du kikade ut ifrån..
2011-03-06, 11:42
  #7131
Medlem
shredding-pows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrechawla
Vi som postar om WCC bryr oss tydligen. Vad vi vill eller inte vill köpa ska väl du totalt skita i?
"Ska du fuska på wow ska du fuska på rätt sätt". Dummaste meningen i hela jävla tråden. Kryp tillbaka under stenen du kikade ut ifrån..

Lagom kul att det kommer upp minst en post per sida där folk skriver "AMEN NU ÄR WCC NERE IGEN " om du bara pröjsade 14 pounds som den egentligen kostar så hade detta problem aldrig uppstått
2011-03-06, 12:13
  #7132
Medlem
Emil99s avatar
Denna tråden kommer nu att läggas ner för att bana väg för :
https://www.flashback.org/t1477330

Detta för att jag, tropikhoe samt soffgurkan skrivit en faq där vi besvarar många av de frågor de flesta användare verkar ha här.

Denna tråd kommer låsas av mod och länka vidare till World of warcraft - stora tråden om botar och fusk 2

MVH
Emil99
2011-03-06, 12:44
  #7133
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emil99
Denna tråden kommer nu att läggas ner för att bana väg för :
https://www.flashback.org/t1477330

Detta för att jag, tropikhoe samt soffgurkan skrivit en faq där vi besvarar många av de frågor de flesta användare verkar ha här.

Denna tråd kommer låsas av mod och länka vidare till World of warcraft - stora tråden om botar och fusk 2

MVH
Emil99
Ey, det skulle ju JAG skriva ju!
Men helt korrekt: Emil99 med kompanjoner har lagt ner ett jättearbete och i slutändan blev det enklare att starta en ny tråd, vilket nu skett.
Denna kommer låsas men finnas kvar av historiska skäl.

Tråd låst
/Mod
2014-07-01, 16:11
  #7134
Medlem
Lanoos avatar
Jag tror de flesta här känner mig så pass gott och vet att jag aldrig skulle göra något sånt här och därför frågar jag

Vilka typer av extra-program finns det till D3?
Botprogram? som springer och gör bountys 24/7? hur funkar dem?
Andra typer av externa tilläggsprogram? Dps-kontroller? Är det ett utbrett fenomen eller slår Blizzard stenhårt ner på det så ingen vågar använda det?
Vet ju att några från klanen blev kickade just för att vi märkte att de spelade 24/7 och aldrig svarade när man skrev till dem.

Blev bara lite nyfiken på vad som finns och hur de funkar

återigen: NEJ, jag ska inte börja botta, ni kan va lugna. allt det roliga försvinner i och med det!
2014-07-01, 16:17
  #7135
Medlem
fgnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Jag tror de flesta här känner mig så pass gott och vet att jag aldrig skulle göra något sånt här och därför frågar jag

Vilka typer av extra-program finns det till D3?
Botprogram? som springer och gör bountys 24/7? hur funkar dem?
Andra typer av externa tilläggsprogram? Dps-kontroller? Är det ett utbrett fenomen eller slår Blizzard stenhårt ner på det så ingen vågar använda det?
Vet ju att några från klanen blev kickade just för att vi märkte att de spelade 24/7 och aldrig svarade när man skrev till dem.

Blev bara lite nyfiken på vad som finns och hur de funkar

återigen: NEJ, jag ska inte börja botta, ni kan va lugna. allt det roliga försvinner i och med det!

Finns väll botprogram som fungerar som i de flesta spel, trycker in kommandon åt en etc. Vet inte exakt hur det fungerar, men tänker mig program som honorbuddy o sånt som följer checkpoints typ.

Hade en på min friend-list som också va online 24/7 och farmade paragon levlar. Rätt säker på att han blev bannad, försvann lite väl plötsligt.
2014-07-01, 16:31
  #7136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Jag tror de flesta här känner mig så pass gott och vet att jag aldrig skulle göra något sånt här och därför frågar jag

Vilka typer av extra-program finns det till D3?
Botprogram? som springer och gör bountys 24/7? hur funkar dem?
Andra typer av externa tilläggsprogram? Dps-kontroller? Är det ett utbrett fenomen eller slår Blizzard stenhårt ner på det så ingen vågar använda det?
Vet ju att några från klanen blev kickade just för att vi märkte att de spelade 24/7 och aldrig svarade när man skrev till dem.

Blev bara lite nyfiken på vad som finns och hur de funkar

återigen: NEJ, jag ska inte börja botta, ni kan va lugna. allt det roliga försvinner i och med det!

Demonbuddy är väl det bästa bottet till d3, men finns en specifik tråd för d3 bots här på forumet.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback