2008-02-04, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettokisse
Har du valt OOberPaladin under General?

Nepp...

Tack, nu gick det genast mycket bättre
2008-02-04, 20:56
Medlem
Hur har ni som kör med ooberpaladin ställt in den har ställt fram och tillbaka men tycker att den uppför sig väldigt konstigt, speciellt det här med att sitta ner och dricka vid låg mana.

har provat med flera olika värden för låg mana men tycker den gör likadant ändå.
2008-02-04, 20:59
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZoolgeR
Hur har ni som kör med ooberpaladin ställt in den har ställt fram och tillbaka men tycker att den uppför sig väldigt konstigt, speciellt det här med att sitta ner och dricka vid låg mana.

har provat med flera olika värden för låg mana men tycker den gör likadant ändå.
Kom ihåg att det räknas med % när du skriver in mana osv.
Eller jag vet inte hur det är med ooberpaladin men så var det för mig iaf, varje gång jag startade botten fick den för sig att den hade för lite HP och mana och satte sig ner för att dricka och äta.
2008-02-04, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZoolgeR

På vilket sätt menar du att den rör sin konstigt? Är väl ganska logiskt att den börjar dricka vid låg mana?
2008-02-04, 21:29
Medlem
Luffsens avatar
Är det en dum ide att slänga ut massor och jag menar massor med stacks av Copper Viens samt Light/Medium leather på AH samtidigt? Kollar Blizzard av AH marknaden? Nån som vet?
2008-02-04, 21:44
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Är det en dum ide att slänga ut massor och jag menar massor med stacks av Copper Viens samt Light/Medium leather på AH samtidigt? Kollar Blizzard av AH marknaden? Nån som vet?
Jag drog för ett tag sen ut ca. 40 stacks av silk cloth på AH, all blev sålda och jag bottar fortfarande vidare.
2008-02-04, 21:59
Bannlyst
Hej har ju som sagt gldier bot nu men inte elite.. bör ja skaffa det ? har profiler fårn gldiers hemsida en som g ort 1-20 sen 20-70 men den lvlar segt tycker ja ni säger att den lvla jäkla fort tydligen men de tycker inte jag :/... man måste byta profiler ofta i låg lvl så längtar till högre så ja kan komma hem så ha dne spelat upp mkt blir lärr att 8-10 blir snabbt lvl 11 och får igen xp av mobsen som ligegr i factionen :/
2008-02-04, 22:04
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrikzzon
Hej har ju som sagt gldier bot nu men inte elite.. bör ja skaffa det ? har profiler fårn gldiers hemsida en som g ort 1-20 sen 20-70 men den lvlar segt tycker ja ni säger att den lvla jäkla fort tydligen men de tycker inte jag :/... man måste byta profiler ofta i låg lvl så längtar till högre så ja kan komma hem så ha dne spelat upp mkt blir lärr att 8-10 blir snabbt lvl 11 och får igen xp av mobsen som ligegr i factionen :/
Käft och stick tbh.
2008-02-04, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen

Alldeles för stora mänger "kan" kollas upp, speciellt om det är till riktiga underpriser. Men du kan ju lätt slägna ut en 15 20 stacks åt gången. och bara fylla på allt eftersom. Gör det med en bank karaktär.
2008-02-04, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fettokisse
Käft och stick tbh.

vafan är de med dig dra själv då
2008-02-04, 22:13
Medlem
Citat:

Nej han har rätt, stick!
2008-02-04, 22:13
Medlem
temp0s avatar
Citat:
Tyvärr ingen tycker om dig här :/, du har gjort bort dig för mycket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in