2008-02-02, 00:16
Medlem
ischs avatar
Nej nu blir det fan glider + elit. Skall testköra upp en gubbe på ett trial konto för att lära mig hur det funkar innan jag kör igång på allvar. ~200 är ju ändå inga större pengar om man nu känner att det inte ar något för mig. Btw, finns det klara profiler för lvl 1 uppåt?
2008-02-02, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
Eftersom jag inte kunde ändra det jag skrivit innan, skriver jag det nu.

Fan jag fick en buff "Inactive" man MÅSTE vara i combat i AV för att få Honor nu! Vad är det för skit?

Är det inte om du blir reported för AFK som du får inactive buff?
2008-02-02, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Nej nu blir det fan glider + elit. Skall testköra upp en gubbe på ett trial konto för att lära mig hur det funkar innan jag kör igång på allvar. ~200 är ju ändå inga större pengar om man nu känner att det inte ar något för mig. Btw, finns det klara profiler för lvl 1 uppåt?

Alltid bra att börja med att köra på trialkonton.
Det finns profiler från lvl 1. Däremot får du ju sätta andra saker i slotsen än vad som står i din key config. Kör du en mage t.ex så sätt bara frostbolts i alla spellslots eftersom du inte har de spellsen som ska ligga där.
Senast redigerad av Shaydeath 2008-02-02 kl. 00:32.
2008-02-02, 00:30
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaydeath
Alltid bra att börja med att köra på trialkonton.
Det finns profiler från lvl 1. Däremot får du ju sätta andra saker i slotsen än vad som står i din key config. Kör du en mage t.ex så sätt bara frostbolts i alla spellslots eftersom du inte har de spellsen som ska ligga där.

Jo det förstod jag rätt snabbt när körde testet Men tippset uppskattades iallafall.
2008-02-02, 00:32
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Är det inte om du blir reported för AFK som du får inactive buff?

Jaha innerspace är också en betalbot.. Men jaaah, de blir väll köra AV manuellt 24-7 Fy fan kommer ju dö
2008-02-02, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Jo det förstod jag rätt snabbt när körde testet Men tippset uppskattades iallafall.

Kör du horde kan jag tipsa om profiler för att levla, (knappt kört alliance så kan inte direkt några bra alliance profiles). Skicka PM isf med level du är på
2008-02-02, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
Jaha innerspace är också en betalbot.. Men jaaah, de blir väll köra AV manuellt 24-7 Fy fan kommer ju dö

Skaffa elite.
Har du inget visa kort så får du väl öppna ett paypal konto. Borde väl gå att föra över pengar från vilken internetbank som helst till det kontot.
2008-02-02, 00:40
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Skaffa elite.
Har du inget visa kort så får du väl öppna ett paypal konto. Borde väl gå att föra över pengar från vilken internetbank som helst till det kontot.

Aaah visst kostar det inget att göra ett konto, och ingen "räkning" kommer mitt upp i allt, bara för att man inte använder deT?
2008-02-02, 00:41
Medlem
SinXs avatar
Jättelätta frågor.

Glider funkar rätt fint nu, men är relativt ny på WoW.

Fråga 1

Här skriver en del "AV bot, och BG Bot", vad tusan är det?

Fråga 2
Går det att glider att fightas mot andra spelare på bra sätt?

Fråga 3
Vad betyder Glida battlegrounds? Vet inte äns vad battlegrounds är?
2008-02-02, 00:53
Medlem
ischs avatar
Citat:
Kör du horde kan jag tipsa om profiler för att levla, (knappt kört alliance så kan inte direkt några bra alliance profiles). Skicka PM isf med level du är på

Tänkte köra alliance (då min main är det) men kanske hör av mig om jag har några andra frågor
2008-02-02, 00:54
Medlem
Mainhands avatar
Citat:
Glider är inte en anti afk bot.
Men nej, tycker man att lviet är förstört om man blir bannad så ska man inte använda botar. Finns ju risk att ditt konto kommer att bli perm bannat, även om du bara fick 3 timmar nu direkt.

1.sa ja glider ?
2. sa det med ironi till alla tragiska idioter som tar sin char före polare
3. jag är inte beroende... Sa det mest för att få igång tråden lite mer;D
fast visst blir man sur om man losar din char ,
4. ja e full atm
2008-02-02, 01:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SinX
Jättelätta frågor.

Glider funkar rätt fint nu, men är relativt ny på WoW.

Fråga 1

Här skriver en del "AV bot, och BG Bot", vad tusan är det?

Fråga 2
Går det att glider att fightas mot andra spelare på bra sätt?

Fråga 3
Vad betyder Glida battlegrounds? Vet inte äns vad battlegrounds är?

För din egen skull, och för andras, levla först upp en gubbe till 70 så du lär dig det mesta.

Kan även tilläggas att du inte är "fullärd" i level 70.

Att börja botta på sin första level 1 char är som att få körkortet i cornflakespaketet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in