2008-02-04, 23:08
Medlem
dimortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettokisse
Vilka menar du mer exakt med "vi"?

Gamemasters på de europeiska servrarna. Jag kan inte svara på hur våra amerikanska motsvarigheter gör men förmodligen prioriterar de, precis som vi, andra saker framför misstänka auktioner.
2008-02-04, 23:15
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimorte
Gamemasters på de europeiska servrarna. Jag kan inte svara på hur våra amerikanska motsvarigheter gör men förmodligen prioriterar de, precis som vi, andra saker framför misstänka auktioner.
Ifall du är GM kan jag passa på att fråga något jag undrat över länge:
Har ni macros som ni använder till att svara tickets?
2008-02-04, 23:23
Medlem
Citat:

Det är klart dom har

Nej, men allvarligt, varför klagar alla på GMs?? Jag har då aldrig hafft något problem alls med någon gamemaster ...

(spelat sen open-beta)
2008-02-04, 23:25
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calippo Jones
Det är klart dom har

Nej, men allvarligt, varför klagar alla på GMs?? Jag har då aldrig hafft något problem alls med någon gamemaster ...

(spelat sen open-beta)
Vem klagade på GMs?
Jag ställde en fråga jag har undrat över, lek inte någon.
2008-02-04, 23:30
Medlem
garybuseys avatar
Spännande med GMs som övervakar tråden.
2008-02-04, 23:32
Medlem
Citat:

Ifall du är gamemaster så har jag lite frågor ifall du orkar och vill besvara dom.
Jag bottar nu runt 12h per dag i AV. rätt taskiga inställningar skadar runt 40 per game, mest pga lvl 60 greens. Ska jag sluta med det och börja glida en ny char som jag går i funderingar i? Vad prioriterar ni mest?
2008-02-04, 23:34
Medlem
dimortes avatar
Citat:

Nej, vi har inte färdigskrivna makros men vi använder oss av vissa "mallar" när vi svarar på tickets. Det underlättar för oss när vi arbetar och självklart gör det också att vi kan svara på fler spelares tickets.
2008-02-04, 23:36
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Nej, vi har inte färdigskrivna makros men vi använder oss av vissa "mallar" när vi svarar på tickets. Det underlättar för oss när vi arbetar och självklart gör det också att vi kan svara på fler spelares tickets.
Åh, det krossade min syn på jobbet som GM
2008-02-04, 23:38
Medlem
dimortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PuhNalle
Ifall du är gamemaster så har jag lite frågor ifall du orkar och vill besvara dom.
Jag bottar nu runt 12h per dag i AV. rätt taskiga inställningar skadar runt 40 per game, mest pga lvl 60 greens. Ska jag sluta med det och börja glida en ny char som jag går i funderingar i? Vad prioriterar ni mest?

Som du kanske förstår så rekommenderar jag dig att spela manuellt..
2008-02-04, 23:51
Medlem
Citat:
Som du kanske förstår så rekommenderar jag dig att spela manuellt..

Det är klart eftersom det innebär mindre arbete för dig

Bara undrade ifall du vågade svara ifall ni letar efter bottar på låg lvl områden eller bg eller guldsäljare.

Känns som om ni borde prioritera guldsäljare eftersom jag inte påverkar ekonomin så farligt. och ifall ni ska kicka AV-bottar får ni kicka halva min battlegroup och jag antar att dina chefer inte tycker om det inkomstbortfallet.
2008-02-05, 00:07
Medlem
dimortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PuhNalle
Det är klart eftersom det innebär mindre arbete för dig

Bara undrade ifall du vågade svara ifall ni letar efter bottar på låg lvl områden eller bg eller guldsäljare.

Känns som om ni borde prioritera guldsäljare eftersom jag inte påverkar ekonomin så farligt. och ifall ni ska kicka AV-bottar får ni kicka halva min battlegroup och jag antar att dina chefer inte tycker om det inkomstbortfallet.

Det är väldigt svårt för oss att leta efter spelare som bottar - i princip alla som vi stänger av har blivit rapporterade av andra spelare. Du kan nog själv räkna ut var det är större chans att någon ser dig och rapporterar dig för fusk. I Mulgore eller i Alterac Valley?
2008-02-05, 01:43
Medlem
temp0s avatar
Citat:
Det är väldigt svårt för oss att leta efter spelare som bottar - i princip alla som vi stänger av har blivit rapporterade av andra spelare. Du kan nog själv räkna ut var det är större chans att någon ser dig och rapporterar dig för fusk. I Mulgore eller i Alterac Valley?

Är det permban för bottande?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in