2011-01-21, 17:11
Medlem
Tänkte bara kolla ifall någon visste hur jag fixade InstanceBuddy? Tänkte börja lvla en alt, då jag tröttnat på att inte göra någonting på min main.

Har bara använt Gatherbuddy och Honorbuddy för Archeology botten, skulle vara jättebra ifall ngn skulle kunna skicka ett PM vart jag kan få tag på InstanceBuddy, hittar den inte någonstans ( W*******C********.com, Buddyforum.de)
2011-01-21, 17:20
Medlem
Lundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoomer
Tänkte bara kolla ifall någon visste hur jag fixade InstanceBuddy? Tänkte börja lvla en alt, då jag tröttnat på att inte göra någonting på min main.

Har bara använt Gatherbuddy och Honorbuddy för Archeology botten, skulle vara jättebra ifall ngn skulle kunna skicka ett PM vart jag kan få tag på InstanceBuddy, hittar den inte någonstans ( W*******C********.com, Buddyforum.de)
InstanceBuddy hittar du på Honorbuddy där du väljer mode (Grind, pvp etc.)
2011-01-21, 17:29
Medlem
Såg det direkt efter min post! Tack ändå för hjälpen, nu kommer en till dum fråga. Jag har laddat ner profile och Class grejen för min Shaman, jag väljer profil och startar botten, den rör sig. Men dödar inget?
Samma sak gäller i InstanceBuddy
Senast redigerad av TheBoomer 2011-01-21 kl. 17:34.
2011-01-22, 09:59
Medlem
Solaris avatar
Är helt ny inom bot- och fuskvärlden. Det jag är ute efter är en bot som minar/herbar i Twilight Highlands medans jag ligger och sover..

Jag har förstått att man ska använda sig av honor- och/eller gatherbuddy? men längre än så räcker inte mina kunskaper. Skulle uppskattas något jävulskt om någon snäll själ skunna kunna pma mig hur man gör?

Jag har läst mig fram på hemsidor men blir bara mer och mer vilsen. Tack på förhand

Edit: Har inte läst alla 500 sidorna i denna tråden men guiderna på http://www.warcraftcheating.com förstod jag inget av. Föredrar en konversation där jag ska ställa frågor^-^
Senast redigerad av Solari 2011-01-22 kl. 10:05.
2011-01-22, 11:17
Medlem
Provade HB lite igår kväll för att se hur den funkar i PvP och att farma mining åt mig.
I PvP visste den inte hur man ska attackera utan slog bara helt random, spammade även på DnD knappen utan att sedan kunna lägga ut den.
När jag försökte farma så stod det bara Need PreCombat buffs.... hela tiden, någon som kan hjälpa?
2011-01-22, 11:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Axzaz
Provade HB lite igår kväll för att se hur den funkar i PvP och att farma mining åt mig.
I PvP visste den inte hur man ska attackera utan slog bara helt random, spammade även på DnD knappen utan att sedan kunna lägga ut den.
När jag försökte farma så stod det bara Need PreCombat buffs.... hela tiden, någon som kan hjälpa?
ladda ner en customclass (fpsware's är grymma) På honorbuddy.com > custom classes. följ guiden hur du använder dem så kommer det bli en HELT annan "bot" som spelar
2011-01-22, 11:44
Medlem
planeraDs avatar
Har problem med botten, varför får jag bara meddelandet "Tilemap is null!"?
2011-01-22, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av etux
ladda ner en customclass (fpsware's är grymma) På honorbuddy.com > custom classes. följ guiden hur du använder dem så kommer det bli en HELT annan "bot" som spelar
Kollade efter en av fpsware, hittar ingen för DK dock.
Finns bara 4 på deras forum som jag kan se, 2 har jag provat och dom verkar inte vara det minsta för PvP
2011-01-22, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoomer

w*******C********.com och ladda ner honorbuddy. När du startar honorbuddy så ändrar du bara från (vad står det orginalt? Grindbot?) och sedan till instance buddy
2011-01-22, 16:35
Medlem
Har inte bottat på typ 8 månader men jag blev sugen på att testa den nya Instancebuddy. Grindade upp en druid till 15 under gårdagen och hade tänkt dra igång Instancebuddy precis. Kryssade i healer och satte igång den, botten köade och gick in i instansen själv. Sedan sprang den dock fram och tillbaka mellan två punkter (2 meter ifrån varann) ett par gånger och sprang sedan ut ur instansen (inte säker på om det var med flit).

Någon som känner igen vad jag har beskrivit? Har inga speciella "addons" utom custom classen Druidhealz (eller vad den nu heter..)
2011-01-22, 22:34
Bannlyst
World of warcraft fy fan world of warcraft fy fan ni sitter bara inne och spelar cp wow.
2011-01-22, 22:56
Medlem
Lundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kennystarfighte
World of warcraft fy fan world of warcraft fy fan ni sitter bara inne och spelar cp wow.
Hur många grammatiska fel hittade ni?
Jag hittade tre!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in