2010-12-15, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strait0n
Funkar pvpTool *Basic* till wow nu? är på väg att köpa det men vill veta om det funkar
Köp honorbuddy 1 år istället.
Ifall du köper basic måste du sedan köpe elite / premium för att få den att göra något alls nästan...
2010-12-15, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornenw
Helt sjukt. Bottat 1 natt och fått ihop 329 st Volatile Air. 40g styck på min serv. Pengar pengar
13k g !
Själv levelar man en 75 warlock , ändå känns det så jävla fail att man missar att tjäna 500k g
2010-12-15, 18:13
Medlem
Chiddehs avatar
Citat:
Helt sjukt. Bottat 1 natt och fått ihop 329 st Volatile Air. 40g styck på min serv. Pengar pengar

Helt sjukt! Vart har du bottat? Måste varit ett rätt bra ställe om du lyckats få såpass mycket?

Edit; En sak till, hur fan laddar man ner från Zonehacks.net? Dom lägger upp bilder och jag antar att filen ligger någonstans där.

"Only people who've been around the internet for long knows how to do it.

I suggest you donate."

Måste man donera till dem för att kunna se länkar eller går det på något annat vis? Menar t.ex.
http://zonehacks.net/forum/hacks-bots/236-gatherbuddy-1-7-4-7-4-0-3a.html
Senast redigerad av Chiddeh 2010-12-15 kl. 18:15.
2010-12-15, 18:28
Medlem
vitryssns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chiddeh
Helt sjukt! Vart har du bottat? Måste varit ett rätt bra ställe om du lyckats få såpass mycket?

Edit; En sak till, hur fan laddar man ner från Zonehacks.net? Dom lägger upp bilder och jag antar att filen ligger någonstans där.

"Only people who've been around the internet for long knows how to do it.

I suggest you donate."

Måste man donera till dem för att kunna se länkar eller går det på något annat vis? Menar t.ex.
http://zonehacks.net/forum/hacks-bots/236-gatherbuddy-1-7-4-7-4-0-3a.html

Nä det behöver du inte Det är lite finurligt gjort av dom dock!
passerade just 100k gränsen
2010-12-15, 18:29
Medlem
bjornenws avatar
Bottade in Orsis (Uldum), 13% droprate.

För att ladda ned finns det trick, om du fortsätter trycka runt på forumet ( zonehacks ), så finns det säkert någon som skriver hur man gör det.
2010-12-15, 19:05
Medlem
Chiddehs avatar
Citat:
Bottade in Orsis (Uldum), 13% droprate.

För att ladda ned finns det trick, om du fortsätter trycka runt på forumet ( zonehacks ), så finns det säkert någon som skriver hur man gör det.

Jaha okej, lyckades hitta en crackad version av Honorbuddy och Gatherbuddy nu Men ser det inte lite misstänksamt ut när man kör på sitt ground mount där? Eller det kanske bara är HB som inte supportar flying?
2010-12-15, 19:24
Medlem
Strait0ns avatar
Citat:
Jaha okej, lyckades hitta en crackad version av Honorbuddy och Gatherbuddy nu Men ser det inte lite misstänksamt ut när man kör på sitt ground mount där? Eller det kanske bara är HB som inte supportar flying?
uppskattar om du säger var du hittade det? letar själv också efter någon crackad version nämligen
2010-12-15, 19:39
Medlem
Chiddehs avatar
Citat:
uppskattar om du säger var du hittade det? letar själv också efter någon crackad version nämligen

Ajjemän, använde mig utav http://www.warcraftcheating.com/vB/forum.php dom länkar massvis med nya crackade bottar osv, tog Honorbuddy då den var nyast dock, känns som det är minst chans att något händer då även om pirox eller andra kanske är bättre ! Regga och acceptera reglerna så äre bara o tuta o köra, jag laddade även ner en profil till Uldum då jag tänkte farma där, funkar fint!
2010-12-15, 20:52
Medlem
Strait0ns avatar
Citat:
Ajjemän, använde mig utav http://www.warcraftcheating.com/vB/forum.php dom länkar massvis med nya crackade bottar osv, tog Honorbuddy då den var nyast dock, känns som det är minst chans att något händer då även om pirox eller andra kanske är bättre ! Regga och acceptera reglerna så äre bara o tuta o köra, jag laddade även ner en profil till Uldum då jag tänkte farma där, funkar fint!
tackar tackar tagit ner det nu också och laddat hem en profil men så fort jag startar det står gubben stilla och så står där "acitivity:moving to hotspot" men den rör sig inte någon som vet om det är någon inställning eller något?
2010-12-15, 21:18
Medlem
bjornenws avatar
Citat:
tackar tackar tagit ner det nu också och laddat hem en profil men så fort jag startar det står gubben stilla och så står där "acitivity:moving to hotspot" men den rör sig inte någon som vet om det är någon inställning eller något?

Honorbuddy brukar ställa in CTM ( Click to move ) av sig självt. Men om den inte har gjort det, gå in på Interface > Mouse > Click to Move
2010-12-15, 22:03
Medlem
Citat:
Ajjemän, använde mig utav hp dom länkar massvis med nya crackade bottar osv, tog Honorbuddy då den var nyast dock, känns som det är minst chans att något händer då även om pirox eller andra kanske är bättre ! Regga och acceptera reglerna så äre bara o tuta o köra, jag laddade även ner en profil till Uldum då jag tänkte farma där, funkar fint!

Citat:

Det är därför man inte ska posta det i tråden.. Folk ställer dessa korkade frågor utan att kolla upp hur man gör för fem jävla ören..
2010-12-15, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Det är därför man inte ska posta det i tråden.. Folk ställer dessa korkade frågor utan att kolla upp hur man gör för fem jävla ören..

Trodde denna tråden även var till för folk som är nya på botting fronten.. Kanske hade fel?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in